Stom! plaats hier je eigen "stom!" net als in de rubriek van Linda

Discussie in 'De lounge' gestart door zwangerevrouw, 4 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sprits

    sprits Fanatiek lid

    21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Vroeg opstaan, wc papier niet bijgevuld op het toilet,
    Wasdroger die zn werk niet goed doet, video vergaderen, mondkapjes dragen tijdens het werk, kind die niet wil aankleden, maaltijd waar je je op verheugt maar erg tegenvalt, tanken, vrij als het regent en bij mooi weer moeten werken, Facebook, blaffende honden, krijsende buurvrouw.
     
    vruchtje24 vindt dit leuk.
  2. Nic1976

    Nic1976 Fanatiek lid

    27 okt 2009
    4.533
    729
    113
    Met stip op eeen eeen eeeeeennnnnn eeeeehhhhhheeeeeen een printer die het noooooooooit doet als hij het gewoon ff een momentje de moeite moet nemen waar hij hiervoor op aarde is ... printen .... echt serrieus ... ik verdenk het ding er van dat hij het aanvoelt!
     
  3. Mooiezomer

    Mooiezomer Fanatiek lid

    22 apr 2017
    2.048
    874
    113
    Vrouw
    Stom...

    - dat ik een after pay melding krijg van mijn bestelling maar dat de bestelling nog niet in de winkel afgeleverd is. Ben ik voor niks naar de stad gereden.
     
  4. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.624
    32.956
    113
    Ik had het vanmorgen alle drie :rolleyes:
    En water, en legen, en bonen vullen o_O
    Komt m’n man beneden; O lekker. Het apparaat is klaar.
    Ja vriend, dat heb ik gedaan net. :mad:
    Meestal controleer ik hem de avond ervoor maar gisteren vergeten o_O
     
    citroenrasp en Eppo82 vinden dit leuk.
  5. Kuki

    Kuki Fanatiek lid

    12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    *Dat ik blijkbaar de enige ben die het koffieapparaat vult. Voordat ik een kop koffie kan nemen, eerst: schalen legen, dan water vullen, dan bonen vullen en dan als klap op de vuurpijl: ontkalken of reinigen! Tuurlijk joh!

    *vogelpoep op mijn pas gewassen ruiten

    *kinderen die altijd wat te zeuren hebben over wat we gaan eten. ik eet eigenlijk nooit wat IK lekker vind omdat ik weet dat er dan weer heibel is.

    *mensen die luidkeels staan te bellen op straat

    *mensen die hun schoenen niet vegen op de mat en dus fijn over mijn pas gedweilde vloer heen stampen

    *mensen die geen richting aangeven bij afslaan (fietsers en automobilisten)

    *mensen die de supermarktpaden als "bijklets-paden" gebruiken zodat ik er van ze-lang-zal-ze-leven niet langskom met de 1,5 meter-regel. Of alsnog met hun hele gezin (dus vader EN moeder) boodschappen gaan doen.

    *dat het dit weekend alleen maar gaat regenen en ik de tuin leeg moet halen voor de tuinmannen kunnen beginnen.

    *mijn rug die weer opspeelt, ik lijk wel 80 momenteel

    *mijn man die zijn baard scheert. Na afloop ligt werkelijk OVERAL haar. "oh maar ik dacht dat ik alles weg had gehaald". Nee!!

    *mijn wasmachine die zegt dat ie over 15 minuten klaar is maar er stiekem nog een uur bij aanplakt

    *mijn droger die na 40 minuten zegt dat de was droog is maar vervolgens blijkt het gewoon nog nat te zijn
     
    Louise11110 en Waxinelichtjes vinden dit leuk.
  6. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.042
    113
    Vrouw
    Weessokken, man die zijn spijkerbroek niet binnenste buiten draait voor de was, was die naast de wasmand wordt gegooid, drinken die geknoeid wordt en waaraan je vastgeplakt, mieren in huis,muizen die van de mezenbollen eten, legoblokjes op de grond, hele verjaardagskring afgaan om iedereen te feliciteren met de jarige, te zuinige jarigen waarbij je een plakje cake krijgt en daarna uren niets en je zwarte vlekken ziet door honger en als er na uren wel 1 schaaltje kaas langskomt je in wedstrijd moet met t medebezoek omdat iedereen wil eten en zelf misgrijpt haha
    Mensen die eten opeten dat zelfs t bord schoon is en daarna zeggen: ik vond t niet lekker. Mijn zoon die 1,5 krentenbol opeet en daarna beweert dat hij het niet lust incl tranen

    En op 1: man die nagels knipt zn afgeknipte nagels en niet opruimd waardoor ik er zelfs in ga staan en ik de nagel uit mijn voetzool moet trekken: au en GATVER
     
    owly, zwangerevrouw, Gewooniemand en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Kuki

    Kuki Fanatiek lid

    12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    En de allergrootste stom: dat ik al op 02 maart aangifte IB heb gedaan, en nog steeds geen definitieve vaststelling heb gehad! Dat mensen die eind april aangifte hebben gedaan, zelfs het geld al op hun rekening hebben staan!
     
  8. vruchtje24

    vruchtje24 VIP lid

    2 jan 2007
    12.958
    408
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik heb vandaag een dag dat ik alles stom vindt :(
     
  9. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.477
    6.165
    113
    Heel irritant, snap niet dat zo’n apparaat dat niet gewoon aan kan geven op de avond ervoor als je net een kopje koffie hebt gemaakt. Dan moet hij toch ook aanvoelen dat alles op is of vol zit.
     
  10. Buckcherry

    26 dec 2019
    77
    69
    18
    Vrouw
    -Mensen die telefoneren terwijl ze aan de kassa staan af te rekenen
    -Mensen die 60 rijden waar je 80 mag.
    -dat mijn jongste elke ochtend om 5.30 wakker is
    -etensresten uit het gootsteen putje halen.
    - de badkamer schoonmaken
     
  11. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.554
    3.456
    113
    Dat de ruitenwisser in de auto steeds een streep op ooghoogte achterlaat.
    Mensen die met de auto bij een rood stoplicht niet meteen aansluiten, maar een heel stuk er tussen laten en dan langzaam naar voren rollen, waardoor iedereen erachter dat moet doen.
    Dat de katten 9 op de 10 keer op de mat, het vloerkleed etc. kotsen, niet op de rest van de vloer die je makkelijk schoonmaakt.
    Dat mensen steeds uitgerekend als je op de w.c. zit aanbellen.
    Dat je moet niezen als je net je mascara op hebt gedaan.
     
  12. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.981
    1.799
    113
    Provincie Groningen
    Mensen die overal maar te pas en te onpas videobellen.
    Gewoon op straat, in een winkel, in een restaurant, openbaar vervoer.
     
  13. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.624
    32.956
    113
    Heel slecht, maar wij vergeten hem heel vaak uit te zetten voor we naar ons werk gaan en dan gaat ie op een gegeven moment uit zichzelf uit, maar stroomt ie eerst nog even wat water uit.
    De volgende ochtend als ik hem aanzet geeft ie het dan weer aan.
    Wij drinken 's avonds geen koffie meer.
     
  14. Hopmarjanneke

    Hopmarjanneke VIP lid

    10 jul 2008
    13.507
    494
    83
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Dat er in het laatste partje van je mandarijn altijd een pit zit (en niet in de eerdere gehele mandarijn)
    Mijn kinderen bij het eten koken in de pan kijken "oh lekker mama" en zodra het in hun bord ligt "vinniknielekkermama" of "lussikniemama"
    Droger die aangeeft "droog" te zijn... maar was nog nat is.
     
    Hemeltjelief vindt dit leuk.
  15. mamavanmimi

    mamavanmimi Fanatiek lid

    13 mei 2010
    2.790
    772
    113
    Tussen de fruitbomen
    • Zit je net op het toilet is de wc-rol niet vervangen. En altijd ben ik de klos dat er ook geen nieuwe is en ik dus weer moet roepen voor een nieuwe rol, niemand die me hoort :(
    • De bultjes en jeuk als ik mijn bikinilijn geschoren heb
    • Mensen die net voor me kruipen op de snelweg om in te halen en dan net 1km harder rijden dan degene die ze inhalen
    • Werken met mondkapjes op, ben ik de enige die geen lucht krijgt met dat ding op?
    • Het feit dat ik wel wil sporten maar op een of andere manier het nooit doe, de motivatie ontbreekt
    • Mijn jongste helpen met haar huiswerk, hetzelfde motivatie probleem als ik heb....
    • Mijn man die al 3 maanden zegt ook te kunnen koken nu hij toch thuis moet werken, maar dit al die tijd nog nooit gedaan heeft. Als het zover is moet hij altijd nog even iets afmaken voor zijn werk
     
    Gewooniemand vindt dit leuk.
  16. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Als je weet hoe hard mijn oma praat aan de telefoon snap je dat bellen op die manier. Anders ben je na 5 minuten gegarandeerd doof.
     
    hummeltje5 en Gewooniemand vinden dit leuk.
  17. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.984
    5.816
    113
    Die reclames hierboven met veel te perfect geshopte bikinilijven. Te confronterend :cool::roflmao:
     
    Hemeltjelief, Gewooniemand en NiVa0230 vinden dit leuk.
  18. Waxinelichtjes

    Waxinelichtjes Fanatiek lid

    22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Mijn baby die hooguit anderhalf uur slaapt overdag, verspreid over 3 Slaapjes (en dit is al maanden zo). Nu slaapt hij.

    Mijn kleuter die nooit luistert

    Dat ik uiteten moet met oa mijn werkgever die ik momenteel niet kan luchten of zien

    Dat ik steeds migraine heb en super duizelig ben

    Dat het slecht weer is op mijn verjaardag als ik een dagje weg wil naar een pretpark en dit al heb betaald en uiteraard geen geld terugkrijg

    Dat mijn baby dus nu alweer wakker is.
     
  19. Brunette

    Brunette Bekend lid

    22 aug 2008
    666
    256
    63
    Vrouw
    Veluwezoom
    Die mensen ken ik ook, ik doe dan gewoon het volume omlaag ;)
     
  20. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    - Mensen die vinden dat je MOET genieten van je zwangerschap
    - Dat de kindergarten zo vroeg begint
    - Dat de bus net voor je neus wegrijdt
    - Die klotemaskers waardoor ik nog misselijker word
    - Eindelijk zin hebben in iets qua eten en dat dat in elke supermarkt uitverkocht is
    - Een 3-pack sokken waarvan de kleur ietsiepietsie verschilt en je bij elke keer was opvouwen met samengeknepen ogen staat te kijken welke bij elkaar horen
    - Dat we staan te wachten om over te steken en de auto net op zo'n snelheid rijdt dat je niet weet of hij stopt of doorrijdt (en dat degene achter het stuur zich dan ergert en boze gebaren maakt dat wij niet doorlopen, rij gewoon door zodat de weg vrij is vent)
     
    zwangerevrouw vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina