Stom: kinderen van de overburen (ja, de naaktlopers) die half op je oprit gaan voetballen. Fuck off! Wegwezen bij mijn auto!
Oh en: stom! Dat je kinderen voor 9u bij de opvang binnen moeten zijn en je expres geen wekker zet omdat ze toch wel vroeg wakker worden, maar dat je pas om 8.30 wakker wordt van een kirrende baby die de grootste lol heeft om iets wat hij op het plafond ziet. Echt, die jongen zat helemaal in zijn wereld.. een volwassene zou drugs op hebben.. zo zag het eruit..
Mijn buurvrouw die elke dag der schretter open trekt in de tuin. We schrikken ons elke keer weer verrot.
Ik vind het stom dat: - Mijn haar uitvalt (doei mooie zwangerschapsbos, hallo 3 zielige sprietjes) en dat ik dit overal in huis terugvind - Ik me voorneem gezonder te gaan eten en dan toch weer zwicht voor dat ene stukje chocola en vervolgens de halve reep in mijn mond verdwijnt - Ik niet aan de mee-eters op de neus van mijn man mag zitten. Sorry, vies, maar zó verleidelijk
Zo herkenbaar. Ik heb als mijn tweeling slaapt ook altijd angst dat net dat ene pakketje wordt bezorgd en de pakketbezorger aanbelt. Of de buren die s'avonds laat uit hun werk komen en hun schoenen niet uitdoen bij binnenkomst waardoor je iedere stap die ze nemen hoort.
Peuterspeelzaal bedoelen jullie? Is toch ook geen opvang maar meer een soort voor school? Die vind ik wel logisch eigenlijk.
Dat mijn dochter vannacht opeens de boel op stelten zette door zo in paniek te krijsen om eten dat ik echt zeker weet dat de hele straat haar gehoord heeft. En dat ik dan binnen 5 min een fles klaar had en mevrouw 30 drinkt ofzo om dan in een comaslaap van 6 uur te vallen....
Pakketbezorgers die aanbellen en dan snel lijken weg te rennen. Geef mij gewoon 15 a 20 seconde de tijd om de deur open te doen.
-zeurende en dreinende kinderen als ik moe ben -de buren die veel overlast veroorzaken - ze hebben bomen voor ons huis weggehaald, doei schaduw -de weg ligt hier 6 weken open. Parkeer problemen - regen als je in je hoofd hebt dat het droog blijft
De baby die voor 6 uur wakker is en nu moe is Corona schooltijd die eerst naar 8.15 verschoven was en nu naar 8.45 waardoor ik dus pas om half 9 de deur uit kan. Dus baby is in slaap aan het vallen op mijn arm. Moet zo weer mee op de fiets dus daar gaat het ochtend dutje en tijd voor Mn huishouden
Ja die bedoel ik ja. En ik vind dat niet logisch want een sluiting van zoveel weken achter elkaar bevordert nou niet echt vooruitgang voor deze doelgroep. Hebben we recent nog gemerkt door de wekenlange sluiting door corona. Overigens is de PSZ er juist zodat íeder kind tussen de 2 en 4 (in sommige gebieden starten ze later) de mogelijkheid krijgt om om te gaan met leeftijdsgenootjes, zich kan ontwikkelen etc. Zodat er geen groot gat ontstaat op de kleuterleeftijd, tussen kinderen die altijd thuis zijn geweest die 4 jaar en kinderen die naar KO gingen en zo die skills hebben geleerd. Daarom vind ik het dus wel degelijk een meerwaarde hebben dat het gewoon open zou blijven in de (zomer)vakantie.
Mijn irritant aanwezige rugpijn die zelfs met oefeningen niet helemaal weg gaat. Nog 2 weken wachten totdat ik naar de fysio kan.
stom: slapeloze nachten op het einde van je zwangerschap. hallo universum ik wil graag fit aan mijn bevalling en de gebroken nachten beginnen en muggen...
De vocht en kou in deze tijd van t jaar wat voor enorme rugpijn zorgt. Fruitvliegjes in huis terwijl ik alle groente,fruit en etenswaren dichtknoop voor ik t weg gooi Elk uur voorbij zien komen terwijl ik wil slapen Mijn zoon die door zijn drukke hoofd niet in slaap kan vallen. Dat mijn kinderen zo vreselijk snel groot worden. Dat we nog een jaar moeten wachten voor we weer een nieuwe berekening kunnen laten maken voor een hypotheek.
Stom!!!! vind ik het als ik vergeten ben dat ik mijn bed afgehaald heb en dus vervolgens laat naar bed ga en vlak voor het slapen gaan mijn bed mag op gaan maken... Stom!!!! Vind ik mijn buren die 7 (klote) keffertjes in huis hebben... Stom!!!! Vind ik die irritante processieruspsen die ervoor zorgen dat wij thuis alles potdicht moeten houden.