Stom! plaats hier je eigen "stom!" net als in de rubriek van Linda

Discussion in 'De lounge' started by zwangerevrouw, Jun 4, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Stom: kinderen van de overburen (ja, de naaktlopers) die half op je oprit gaan voetballen. Fuck off! Wegwezen bij mijn auto!

2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Oh en: stom!
    Dat je kinderen voor 9u bij de opvang binnen moeten zijn en je expres geen wekker zet omdat ze toch wel vroeg wakker worden, maar dat je pas om 8.30 wakker wordt van een kirrende baby die de grootste lol heeft om iets wat hij op het plafond ziet. Echt, die jongen zat helemaal in zijn wereld.. een volwassene zou drugs op hebben.. zo zag het eruit..

3. Neilia

Neilia Niet meer actief

Mijn buurvrouw die elke dag der schretter open trekt in de tuin.
    We schrikken ons elke keer weer verrot.

4. JosjeM

JosjeM VIP lid

Jun 4, 2017
    10,887
    9,664
    113
    Female
    Ik vind het stom dat:
    - Mijn haar uitvalt (doei mooie zwangerschapsbos, hallo 3 zielige sprietjes) en dat ik dit overal in huis terugvind
    - Ik me voorneem gezonder te gaan eten en dan toch weer zwicht voor dat ene stukje chocola en vervolgens de halve reep in mijn mond verdwijnt
    - Ik niet aan de mee-eters op de neus van mijn man mag zitten. Sorry, vies, maar zó verleidelijk

Spoetnik likes this.
  5. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,473
    8,734
    113
    Zo herkenbaar. Ik heb als mijn tweeling slaapt ook altijd angst dat net dat ene pakketje wordt bezorgd en de pakketbezorger aanbelt.
    Of de buren die s'avonds laat uit hun werk komen en hun schoenen niet uitdoen bij binnenkomst waardoor je iedere stap die ze nemen hoort.

6. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Peuterspeelzaal bedoelen jullie? Is toch ook geen opvang maar meer een soort voor school? Die vind ik wel logisch eigenlijk.

Gewooniemand and MinnieMouse94 like this.
  7. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

Nov 29, 2013
    3,534
    3,869
    113
    Dat mijn dochter vannacht opeens de boel op stelten zette door zo in paniek te krijsen om eten dat ik echt zeker weet dat de hele straat haar gehoord heeft. En dat ik dan binnen 5 min een fles klaar had en mevrouw 30 drinkt ofzo om dan in een comaslaap van 6 uur te vallen.... :rolleyes:

8. Marti

Marti Fanatiek lid

Apr 18, 2014
    2,384
    867
    113
    Onze deurbel hoor je alleen in de woonkamer. Misschien is dat een idee.

hummeltje5 and Madelie like this.
  9. Ysabella

Ysabella VIP lid

Jan 27, 2017
    9,041
    16,546
    113
    Dat hebben wij ook, maar die Pipo’s kloppen dan keihard op het raam. :rolleyes:

Madelie likes this.
  10. Ysabella

Ysabella VIP lid

Jan 27, 2017
    9,041
    16,546
    113
    Pakketbezorgers die aanbellen en dan snel lijken weg te rennen. Geef mij gewoon 15 a 20 seconde de tijd om de deur open te doen. o_O

11. Marti

Marti Fanatiek lid

Apr 18, 2014
    2,384
    867
    113
    -zeurende en dreinende kinderen als ik moe ben
    -de buren die veel overlast veroorzaken
    - ze hebben bomen voor ons huis weggehaald, doei schaduw
    -de weg ligt hier 6 weken open. Parkeer problemen
    - regen als je in je hoofd hebt dat het droog blijft

hummeltje5 likes this.
  12. Zwierezwaai

Zwierezwaai Niet meer actief

De baby die voor 6 uur wakker is en nu moe is
    Corona schooltijd die eerst naar 8.15 verschoven was en nu naar 8.45 waardoor ik dus pas om half 9 de deur uit kan. Dus baby is in slaap aan het vallen op mijn arm. Moet zo weer mee op de fiets dus daar gaat het ochtend dutje en tijd voor Mn huishouden

hummeltje5 likes this.
  13. Liekje81

Liekje81 VIP lid

Sep 6, 2013
    20,147
    23,230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Openstaande bruggen in spitstijd. Voor een plezierbootje :mad:

14. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

Dec 28, 2014
    22,501
    13,794
    113
    Female
    Noord- Holland
    Ja die bedoel ik ja. En ik vind dat niet logisch want een sluiting van zoveel weken achter elkaar bevordert nou niet echt vooruitgang voor deze doelgroep. Hebben we recent nog gemerkt door de wekenlange sluiting door corona.

Overigens is de PSZ er juist zodat íeder kind tussen de 2 en 4 (in sommige gebieden starten ze later) de mogelijkheid krijgt om om te gaan met leeftijdsgenootjes, zich kan ontwikkelen etc.
    Zodat er geen groot gat ontstaat op de kleuterleeftijd, tussen kinderen die altijd thuis zijn geweest die 4 jaar en kinderen die naar KO gingen en zo die skills hebben geleerd.
    Daarom vind ik het dus wel degelijk een meerwaarde hebben dat het gewoon open zou blijven in de (zomer)vakantie.

15. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,473
    8,734
    113
    Soms zet ik de bel zelfs uit. En dan klopt de pakketbezorger dus inderdaad vaak op de deur.

Ysabella likes this.
  16. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

Feb 5, 2014
    3,992
    2,283
    113
    Noord-Brabant
    Mijn irritant aanwezige rugpijn die zelfs met oefeningen niet helemaal weg gaat.

Nog 2 weken wachten totdat ik naar de fysio kan.

17. woef2019

woef2019 Actief lid

Nov 7, 2019
    321
    629
    93
    Female
    stom: slapeloze nachten op het einde van je zwangerschap. hallo universum ik wil graag fit aan mijn bevalling en de gebroken nachten beginnen :mad:

en muggen...

Gewooniemand and hummeltje5 like this.
  18. Ysabella

Ysabella VIP lid

Jan 27, 2017
    9,041
    16,546
    113
    Ik vind dat nog irritanter dan de bel.

Madelie likes this.
  19. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,807
    866
    113
    Noord Holland
    De vocht en kou in deze tijd van t jaar wat voor enorme rugpijn zorgt.

Fruitvliegjes in huis terwijl ik alle groente,fruit en etenswaren dichtknoop voor ik t weg gooi

Elk uur voorbij zien komen terwijl ik wil slapen

Mijn zoon die door zijn drukke hoofd niet in slaap kan vallen.

Dat mijn kinderen zo vreselijk snel groot worden.

Dat we nog een jaar moeten wachten voor we weer een nieuwe berekening kunnen laten maken voor een hypotheek.

20. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

Oct 16, 2013
    3,060
    2,403
    113
    Female
    Stom!!!! vind ik het als ik vergeten ben dat ik mijn bed afgehaald heb en dus vervolgens laat naar bed ga en vlak voor het slapen gaan mijn bed mag op gaan maken...

Stom!!!! Vind ik mijn buren die 7 (klote) keffertjes in huis hebben...

Stom!!!! Vind ik die irritante processieruspsen die ervoor zorgen dat wij thuis alles potdicht moeten houden.

Maslov, Gewooniemand and hummeltje5 like this.

Share This Page