Stom! plaats hier je eigen "stom!" net als in de rubriek van Linda

Discussie in 'De lounge' gestart door zwangerevrouw, 4 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yoghurt

yoghurt Bekend lid

31 jan 2011
    513
    58
    28
    Brabant
    Dat ik niet weet wat we met de vakantie moeten doen.

2. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Yup in de wijkverpleging. Ik vind het echt h-e-l-e-m-a-a-l niks. En het stomme, al die collega's komen op kantoor al in elkaars buurt. Met een vergadering zijn we nooit met 14 maar met minder dus kan prima in zo'n zaal. Vind het echt echt stom. Ik wordt heel verdrietig van dit nieuwe normaal"

3. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.656
    113
    Ja hier het zelfde! wij komen ook samen op kantoor maar vergaderen mag officieel niet. Wij hebben veel problemen nu in het team, mede door alles rondom de corona.

4. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.370
    30.668
    113
    Vrouw
    Regenton willen bestellen, maar online uitverkocht. Toch maar naar de winkel. Ton in de kar. Aansluitding erbij willen kopen. Uitverkocht en alleen nog online te bestellen :cry:

5. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.370
    30.668
    113
    Vrouw
    Wij vergaderen juist heel efficiënt met teams. Team van 9. Camera's uit. 1 persoon deelt bureaublad met document waarop de onderwerpen of andere info op staat.
    Vergadering van een uur is een uur effectief vergaderen en niet eerst een kwartier koffie halen en ouwehoeren. En dan nog 5 minuten voor de vergaderzaal wachten tot de vorige groep is vertrokken. Waardoor de vergadering op het einde weer uitloopt en je dus door de volgende die de zaal heeft eruit gegooid wordt. Dus dan moet je een nieuwe plek zoeken.

Oh ja. En al de keten dat de zaal dubbel geboekt is en he de halve tijd op de gang staat te discussiëren wie de zal heeft.

6. Lomo

Lomo Fanatiek lid

17 jan 2019
    1.182
    1.540
    113
    Vrouw
    Mensen die hun auto voor mijn deur zetten en die daar dan dagen laten staan.

De buren die hun dakkapel gaan schuren net wanneer mijn zoontje zijn middagdutje doet. Met als gevolg dat hij veel te vroeg wakker is.

hummeltje5 vindt dit leuk.
  7. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Wij hebben geen anderen teams die de ruimte nodig hebben. Wij zijn met ons werk veel individueel (of eigenlijk altijd) alleen aan het werk in de wijkverpleging. Alleen af en toe op kantoor zie je soms 1 of 2 collega's dus we zijn dan juist blij als we onze collega's tijdens zo'n vergadering zien en ervoor of erna kunnen ouwehoeren.
    Er zijn collega's bij die ik zelden zie omdat ze op andere dagen dan mij werken. Zo'n online vergadering en helemaal met camera uit is dan nog onpersoonlijker.
    Moge duidelijk zijn. Ik vind het allemaal maar STOM!!!:roflmao:

8. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Jaaaa:mad:
    Hier heeft wekenlang een auto voor m'n deur gestaan met parkeervergunning voor de binnenstad op de achterruit. Zet hem verdorie daar neer:confused:
    En dan ook nog eens zo neer gezet dat hij ruimte voor 2 auto's in nam.
    En er zijn bewoners van de binnenstad die speciaal een aantal straten gaan lopen om.hier hun auto neer te zetten zodat ze geen parkeervergunning aan hoeven te vragen.
    Of buurman van straat verderop. Die zet zo'n hele grote stedin werkbus voor m'n deur. Bij hem voor de deur zat ruimte maar dan zitten hij en z'n buren er tegenaan te kijken en dat willen ze niet. :confused:

Gewooniemand en owly vinden dit leuk.
  9. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.370
    30.668
    113
    Vrouw
    Haha. Snap ik.
    Dat is een hele andere setting natuurlijk.
    Bij ons wordt er de hele dag (op kantoor) tussendoor gekletst. Dus daarvoor hoeven we niet naar een vergadering.

En dat kletsen heeft natuurlijk ook een functie. Het vormt je team. Dat missen we nu wel een beetje. Daarom hebben we nu 1 keer per 2 weken een online sessie met camera aan en zonder agenda.
    Liefst ook met gillende kinderen of huisdieren op de achtergrond :roflmao:

10. Aagje90

Aagje90 Bekend lid

25 apr 2012
    911
    335
    63
    Vrouw
    Ze bellen tenminste aan! Bij ons negeren ze de deurbel en bonzen ze keihard op het raam, pleuren dat pakket voor de deur en rennen weg.

11. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw

Screenshot_20200611-233412~2.png

12. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Dat het morgen en zaterdag bikini weer word en mijn buik vol zit met vocht, rode en blauwe plekken. En ik niet mag zwemmen met de hechtingen.

13. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Daar heeft DHL hier een handje van. En nu hebben bol.com, Zara en Kleertjes.com ineens alle 3 besloten mijn pakketjes met DHL te bezorgen ipv met post NL wat ze normaal altijd deden. Snap de reden niet. DHL staat volgens mij niet beter aangeschreven en qua prijs verschillen ze ook niet echt van elkaar volgens mij.

14. Haje32

Haje32 Bekend lid

4 sep 2019
    582
    383
    63
    Vrouw
    Dat mijn schoonzus op dezelfde datum gaat trouwen als wij. Ik vond mijn eigen bruiloft niet eens zo leuk, omdat schoonfamilie op die dag aan een heleboel touwtjes hebben lopen trekken en nu is het ook 'onze' datum niet meer. Uiteindelijk vind ik het stom van mezelf dat ik het stom vind.

15. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Ik kan best begrijpen dat je dat, misschien dan onbewust, niet leuk vind. Ik zou dat ook niet leuk vinden eigenlijk. Net alsof ze niet weten dat dat 'jullie' dag is....

16. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.277
    1.440
    113
    Ik vind het stom dat mijn man steeds weer vlaai in de koelkast zet terwijl ik al 100x gezegd heb dat dat niet moet (behalve als er slagroom of aardbeien op zitten). Als echte limburger weet ik dat gewoon het beste en moet hij gewoon luisteren.

Gewooniemand vindt dit leuk.
  17. ZsaZsa

ZsaZsa Fanatiek lid

10 mei 2019
    2.002
    1.834
    113
    Vrouw
    Solliciteren en gesprekken en dan horen: heel goed gesprek maarrrrr.....

18. Haje32

Haje32 Bekend lid

4 sep 2019
    582
    383
    63
    Vrouw
    Lief!

19. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.501
    13.794
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Dat Drenthe met een -h- geschreven wordt, maar een inwoner van Drenthe een Drent of Drentenaar zònder -h- wordt genoemd :confused:

20. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.361
    113
    Vrouw
    Dat S vandaag wakker werd met koorts en mijn vriend jaloers was dat hij al zijn afspraken af moest zeggen en met 2 kinderen thuis zat terwijl ik (volgens RIVM protocol!) de hele dag in 28 graden mocht/moest werken met masker op en handschoenen aan (airco kapot)

Deel Deze Pagina