Dag dames, vorige maand van predictor gekocht maar dat doe ik dus nooit meer, vond het echt geen fijne test. Heel vage uitslagen kreeg ik. Wie heeft ervaring hiermee? Tips voor andere merken?
Deze ovulatietesten dipstick zou ik dan doen: Stel je vruchtbare periode vast met ovulatietesten - Zwanger & Kids Hier al veel merken geprobeerd, maar deze zijn echt het duidelijkst bij mij en ook nog eens niet zo duur.
Ik heb nu voor de tweede keer testen van sensitest gebruikt (voor de vorige miskraam ook) en ik ben nu voor de tweede keer ook gelijk zwanger geworden met die testen. Ik ben positief dus!
Ik heb de dipsticks van zwanger&kids gebruikt. Goedkoop, discrete verpakking en goede service. Een echte aanrader!
En ook ik heb de dipstick van zwanger & kids gebruikt. Ik ben van nature nogal een "streepjes plasser" , maar deze gaven me echt een heel duidelijk positief resultaat. Geen verwarring mee mogelijk. Dag na ei werd die ook gelijk weer netjes lichter. Dus hier heel tevreden. En ik had ze besteld en de volgende dag in huis, ook niet geheel onbelangrijk natuurlijk.
Ik gebruik altijd clear blue en die koop ik op drogistplein.nl per 20 stuks. Dat scheelt met de gewone drogist 13,-. Ik heb niets met streepje analyseren en deze geven een rondje of een gezichtje. Kan niet missen dus. En ook bestellen en de volgende dag bezorgen,
Nog een die voor de zwanger en kids dipsticks gaat. Goedkoop en duidelijk. Sensitest is ook prima, ietsje duurder, maar daar heb ik ook positieve ervaringen mee.
Meiden echt bedankt voor het delen! Ik wil deze maand echt duidelijkheid hebben over wanneer me ei nou is want elke dag klussen vind ik echt maar niks.. Clearblue dan maar me blije gezichtjes?? Maar als je blij gezichtje hebt, betekent dan dat je eisprong al gaande is of binnen 24 uur gaat komen?????