Welke ovutest is een aanrader?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Witteroos84, 23 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Witteroos84

28 feb 2012
    63
    0
    0
    Alkmaar
    Dag dames, vorige maand van predictor gekocht maar dat doe ik dus nooit meer, vond het echt geen fijne test. Heel vage uitslagen kreeg ik.

Wie heeft ervaring hiermee?

Tips voor andere merken?

2. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
  3. Witteroos84

28 feb 2012
    63
    0
    0
    Alkmaar
    Thanx mama09!

Is dat een bekend merk? Ik heb er nooit van gehoord nl. :))

4. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik heb deze ronde ook de ovutesten van zwanger en. Kids gebruikt.

5. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Ik heb nu voor de tweede keer testen van sensitest gebruikt (voor de vorige miskraam ook) en ik ben nu voor de tweede keer ook gelijk zwanger geworden met die testen. Ik ben positief dus:p!

6. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Ik heb de dipsticks van zwanger&kids gebruikt. Goedkoop, discrete verpakking en goede service. Een echte aanrader!

7. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    En ook ik heb de dipstick van zwanger & kids gebruikt.
    Ik ben van nature nogal een "streepjes plasser" , maar deze gaven me echt een heel duidelijk positief resultaat. Geen verwarring mee mogelijk. Dag na ei werd die ook gelijk weer netjes lichter. Dus hier heel tevreden.

En ik had ze besteld en de volgende dag in huis, ook niet geheel onbelangrijk natuurlijk.

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik gebruik altijd clear blue en die koop ik op drogistplein.nl per 20 stuks. Dat scheelt met de gewone drogist 13,-. Ik heb niets met streepje analyseren en deze geven een rondje of een gezichtje. Kan niet missen dus.
    En ook bestellen en de volgende dag bezorgen,

9. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik ben ook een tevreden gebruikster van zwanger&kids dipsticks.

Duidelijk, goedkoop en goede service

10. Kensho

Kensho Niet meer actief

Nog een die voor de zwanger en kids dipsticks gaat. ;) Goedkoop en duidelijk. Sensitest is ook prima, ietsje duurder, maar daar heb ik ook positieve ervaringen mee.

11. Witteroos84

28 feb 2012
    63
    0
    0
    Alkmaar
    Meiden echt bedankt voor het delen!
    Ik wil deze maand echt duidelijkheid hebben over wanneer me ei nou is want elke dag klussen vind ik echt maar niks.. Clearblue dan maar me blije gezichtjes?? Maar als je blij gezichtje hebt, betekent dan dat je eisprong al gaande is of binnen 24 uur gaat komen?????

Deel Deze Pagina