Ik heb nog weg testje gedaan. Het zelfde streepje maar pas na een half uur ongeveer. Gister wist ik niet hoe lang het duurde voordat hij verscheen omdat ik hem had weg gelegd.. Het streepje van nu lijkt wat waziger dag die van gister.. Geen idee wat ik hier mee moet. Ik zou nog en paar dagen kunnen wachten, een andere test doen, of dezelfde test met kraan water kunnen doen in te zien wat voor resultaat dat geeft. Zou ik nou echt toevallig twee indroog streepjes hebben te pakken? Op mijn vorige testen die negatief waren staat echt niks..
Heb je geen andere testen? Ik vind het wel toevallig dat je twee keer een streepje krijgt, al zijn ze misschien na de tijd pas te zien. Bij mij blijven ze altijd wit, zelfs na uren.
Ik heb ook al heel wat keren getest maar mijn testen (kv2v5) blijven altijd spierwit... Zelfs na dagen. Er zal vast iets van hcg in je lichaam zitten. Ik zou ook voor de kruitvat gaan!
Ik lees in een ander topic dat een streep na afleestijd niet geld.. deze kwam toch zeker na een half uur hoor.. Ze staan er nog, ik kijk steeds of ik het me niet verbeeld. Morgen maar kruidvat test doen dan? Lees daar de laatste tijd ook veel negatieve verhalen over
Waarom zou er dan in bijsluiters van zwangerschapstesten expliciet staan dat je ze echt binnen afleestijd af moet lezen? Ik geloof dus zeker wel in indroogstreepjes en dat wil dus niet zeggen dat je dan dus wel HCG in je lichaam moet hebben zitten. Daarover gesproken, elke vrouw heeft sowieso wat HCG in haar lichaam zitten. De waarde is meestal kleiner of gelijk aan 1. Sommige vrouwen hebben een waarde die standaard onder de 5 zit. Bij een waarde hoger dan 5 spreekt men van een zwangerschap. Terugkomend op het binnen afleestijd aflezen van een test...Ik werd hier zelfs op geattendeerd door de verkoopster van de DA drogist toen ik daar destijds een DAtest kocht. Na afleestijd kunnen daar valse streepjes op ontstaan. Kruidvattesten zijn betrouwbaar, mits binnen afleestijd afgelezen. Zoals wederom in de gebruiksaanwijzing vermeld staat. Succes TS, hoop dat je KVtest ook twee streepjes laat zien.
Deze test is niet van kruidva, maar die info over indogers ben ik mee bekend, daarom denk ik haast en zeker wel dat ik ze als negatief kan beschouwen en daarom nu niet meer durf te testen
Mijn vriend heeft de twee voor tien kruidvat testen gehaald. Dat zijn die met plusjes.. Zijn die wel het zo gevoelig?? en ben bang dat daar ook vage rare streepjes op komen te staan..
Ja ik zou ze omruilen want die streepjes zijn ook zo vaag en wordt je soms ook niet wijzer van. Je kan beter die 2 voor 5 euro doen of naar de etos.
Het probleem is dat de 2v5 er niet waren en we hebben hier geen etos. Cb is volgens mijn nog minder gevoelig.. Die met plusje is net zo en de digitale vond ik echt veel te duur. Die doe ik alleen als ik zeker weet dat ik zwanger ben. Ik heb nu een sensitest gedaan met kraan water. Als de streepjes echt indroog streepjes zijn zou er met kraan water toch ook een moeten komen.. Zal zo als die ook is opgedroogd proberen om een foto te maken..
Ik zie toch echt een duidelijk streepje op je test.. na een half uur verscheen die pas? nou dat vind ik heel normaal als je nog zoveer voor nod zit ik ben echt benieuwd naar je kruidvattest wanneer ga je die doen?
Ik zie ook streepje inderdaad, maar waarom komt ie daar te staan.. Zwanger of niet zwanger?? haha dat is nou de vraag. Ik heb ook een test met water gedaan. Ik lijkt zelfs daar heel vaag iets op te zien. Ik heb geprobeerd foto's te maken, maar dit is een heeeeel karwei met zulke streepjes. Erg lastig om op de foto te krijgen, zeker met een flitser. Heb 2 foto's, heb de foto ook wat donker gemaakt. Ik kan het dan zelf wat beter zien. 1 test is van gister, 1 test is van vanmorgen en 1 test is met kraanwater.. Bekijk bijlage 307982 Bekijk bijlage 307984
Ik wil niet lullig doen maar ik zie eigenlijk helemaal geen streepjes,op geen enkele test? Gewoon wachten tot je NOD dan heb je gewoon zekerheid. Nu zit je je zelf gek te maken en zenuwachtig.
Wat een leuke truc om te kijken of er altijd vage streepjes staan, je test onder de kraan houden. Stom, maar daar was ik dus nooit op gekomen. Ik zag wel vage streepjes op de bovenste twee en niet op de onderste. Maar de hamvraag is dan natuurlijk, welke was met water? Succes, ik hoop dat je snel positief test!
De onderste was met water.. Maar je weet nu nog niks eigenlijk. Water is helder en je urine niet. Misschien blijft er wel vuil uit je urine hangen op de test streep ofzo Haha ik weet het niet.. We wachten het maar af... nog 8 dagen.