Hoi, Ik had gisteren een positieve ovu test. Donderdag hebben we nog geklust. Maar gisten en vandaag niet. Ik heb dus de hoop voor deze maand al weer opgeborgen en de teleurstelling is al enorm. Is er misschien toch iemand die zwanger werd met enkel klussen op de dag voor positieve ovu test? Groetjes
Volgens mij zat ik 4 dagen voor m'n positieve ovu test en ben toch echt bijna 20 weken zwanger Dus zeker de hoop niet opgeven!
Hoi Ja heb echt de mismoedig op de moment. Had echt gehoopt dat het raak zou zijn zou zo een leuk kadotje zijn voor onze trouw volgende maand. Mar je geeft me nog hoop. Proficiat met je kindje Groetjes
Hier ook woensdag een positieve ovutest, enkel dinsdag en woensdag geklust. Hoop Hoop Hoop maar we hadden geen zin om het allemaal zo voor moetes te doen. Wil niet dat man doorheeft wanneer mijn vruchtbare periode is want dan is het plezier eraf
Lukt het vanavond of morgenochtend niet nog een keertje? 2 dagen voor je ovulatie heb je ook een behoorlijke kans hoor!
Hoi, Geloof me het plezier in zwanger worden ben ik ook verloren. Ben blij dat we donderdag nog geklust hebben. Gisteren ook maar het lukte niet bij mijn vriend... Dus dat geld niet. En vandaag wil hij niet Ik zal maar niet te fel hopen. Groetjes
We zijn toch nog aan het klussen gegaan dus Duimen gaan weer omhoog hopelijk mogen we binnen 14 dagen blij zijn! Groetjes