Hoi allemaal, wij zijn nu al een tijd bezig om zwanger te worden, maar helaas is het tot nu toe nog niet gelukt. Nu we hebben afgesproken dat we naar de huisarts zullen gaan als het in januari nog niet raak is. Nou vroeg ik mij af of je die eerste keer het beste alleen naar de huisarts kunt gaan of is het handiger om samen te gaan?
Hallo Ien. Ik vind dat je het samen moet doen. Wij zijn ookal bij de ha geweest, samen dus. Dat ik juist fijn omdat het een "probleem" van jullie tweeen is. Bovendien heb je zo juist steun aan elkaar. Veel succes bij de ha. Groetjes Ilse
ik zou samen gaan. wij zijn in november ook samen heen gegaan, het gaat hem ook aan, jullie willen samen een kindje
Hoi hoi, Ik zou ook zeggen samen, je hebt steun aan elkaar en twee horen er meer dan eentje zeggen ze, toch ? Succes. Lieve groetjes, Bibu !
Hai, Ik zou ook samen gaan. Niet alleen voor de steun, maar hij kan dan ook zijn vragen kwijt. Mijn hubbie vond dat erg prettig. En je sluit hem dan niet buiten, hij is er toch ook bij betrokken. succes. Liefs, Tineke
Ik zou zeker samen gaan. Mijn man ging ook mee naar de ha en daarna ook steeds naar het ziekenhuis. Ik vind dit heel fijn omdat ik vaak supernerveus ben en dan dingen vergeet te vragen. Hij denkt dan altijd aan een hoop dingen. Ook doe je het op deze manier echt samen en dat is heel fijn
Nou dan dan gaan we dus samen. Dat idee had ik ook al wel, maar wou even weten hoe daar verder over gedacht werd.
nou hier dan een nuchtere muts hihihi ik ben dus alleen geweest. Hij wilde wel mee, maar ik vond het niet nodig, aangezien ik alleen ging voor een door verwijzing.. de huisarts kan niet veel, dus mijn doel was mijn verwijsbrief te halen. Heb mijn verhaal gedaan en stond met verwijsbrief binnen 8 minuten weer buiten zonde om daar nou voor vrij te nemen. Hij is wel alle keren mee gegaan naar het ziekenhuis, want zoals eerder gezegt, je doet het samen.
Vind ik eigenlijk ook, alleen naar ha....Als je voorverwezen wordt vind ik het een ander verhaal. Dan zou ik het wel fijn vinden om met z'n 2en te gaan! Dan gaan ze ook dingen onderzoeken etc. duzz
Naar de huisarts ben ik ook alleen gegaan omdat de huisarts je alleen maar door stuurt en geen uitspraak doet over zaken die je te verwachtten staan bij de gyna. Alle keren bij het ziekenhuis zijn we wel samen gegaan ik denk dat het ook heel belangrijk is voor beide.
wij zijn de eerste keer samen naar de ha geweest. hij heeft het zaad laten testen. tweede keer ben ik wel alleen gegaan, voor een verwijs brief.
Natasja: ben het met je eens. Mijn man heeft overigens een andere HA dan ik. Voorts is hij alleen gegaan om te vragen of zijn zaad kon worden gecontrolleerd. Daar hoef ik echt niet naast te zitten. Is overigens ook enkel een verwijzing. Toen ik zwanger was en na mijn MK is mijn man wel meegeweest naar de echo en de gyn. NA de mk hoefde dat voor mij ook niet eens, maar hij wilde het ook afsluiten.
bij ons kun je alleen op dinsdag zaad inleveren, als ze willen kun je redelijk snel de uitslag krijgen.