indrooglijn? (kruidvat eigen merk)

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by silly88, Nov 20, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. silly88

silly88 Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    1,429
    0
    0
    is dit nou een indrooglijntje? het is van de testen 2 voor 5 euro geloof ik van de kruidvat
    ik moest donderdag/vrijdag ongesteld worden. het is niet de bedoeling we gebruiken condooms ;)
    had getest en keek na 10 min en zag niks dus ik dacht nou die ongesteldheid komt vast snel dan
    maar keek s'middags nog een x voordat ik hem weg wilde gooien en zag dit
    ben sinds bevalling heel regelmatig ongesteld, altijd precies 4 weken zit er tussen

moet zeggen, in het echt zie je hem beter als op de foto (in het licht van de lamp). lijkt heel roze streepje in het echt. beetje lastig s'avonds. tis niet dat ik hem schuin moet houden ofzo om hem te zien

waarschijnlijk maak ik me druk om niks, maar toch..

2. Alita

Alita Niet meer actief

Naar mijn mening is het een niet juist opgedroogede test ... de roze waas blijft dan net daar hangen en zo lijkt het een streep...

Ik denk dat je niet zwanger bent hoor....doe er eens wat druppels water in....dan gaat het gele weg!

3. silly88

silly88 Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    1,429
    0
    0
    water erop doen? okee dat kan ik even proberen. moet het dan minder duidelijk worden als ik niet zwanger ben?

welk gele? hij is gewooon wit met een paars streepje en dat gekke lijntje
    het kan ook door de lamp komen, het is natuurlijk donker dus lastig om n op de foto te krijgen

4. Alita

Alita Niet meer actief

nou het gele trekt dan weg snap je....
    Het kan zijn dat de grens blijft staan...maar nog denk ik dat het geen streep is van zwangerschap

5. silly88

silly88 Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    1,429
    0
    0
    oke ik ga het even proberen! sowieso alvast bedankt

6. Alita

Alita Niet meer actief

niks te danken hoor....

Je ziet het zo vaak bij die testen tegenwoordig en ik heb het zelf ook vaker gehad!

7. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    en is het beter geworden?

8. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

Mar 17, 2006
    4,738
    0
    36
    Ook al gebruik je daar water op er zal toch een streepje op komen te staan omdat het streepje er nu al staat. Soms is het met water zelfs zo dat de streep daardoor duidelijker word. Waardoor je jezelf nog gekker maakt. Zou gewoon morgen een ander testje doen en niet met water o.i.d gaan druppelen. Hoop voor jou toch dat je zwanger bent!

9. silly88

silly88 Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    1,429
    0
    0
    ja het lijntje staat er nog steeds
    morgen toch maar even een nieuwe halen voor de zekerheid en dan wel even op letten op de tijd en alles..

10. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

Mar 17, 2006
    4,738
    0
    36
    Spannend! succes

11. Nyna

Nyna Niet meer actief

Spannend!! ik ben benieuwd naar je test morgen ;)

12. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja het lijkt op een uitloop.......eerst zag ik alleen de streep en toen die uitloop....

Naar mijn mening en ervaring heeft kruidvat geen indrooglijntje hoewel er vele zijn die anders zullen beweren, maar nog nooit gehad.

13. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

Dec 30, 2010
    2,363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb ook nooit een in droog lijntje gehad met die testen. Altijd omo wit tot die in eens deze maand er vanaf knalde ben benieuwd naar je test morgen!

14. Tamale

Tamale Niet meer actief

Dat lijntje was mijn eerste positieve test van deze zwangerschap. Ik geloof niet zo in indrooglijntjes.
    Spannend!

15. lottepotje

lottepotje Actief lid

Nov 9, 2011
    214
    0
    0
    Tandartsassistente
    Overijssel
    Ben benieuwd!!

16. zilla

zilla Actief lid

Jul 6, 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ook heel benieuwd! Succes morgen!

Ik heb al wel eens een indrooglijntje gehad op de kv 2v5 testen (na een paar uur was dat) en die ronde was ik niet zwanger. We zullen het binnenkort weten wat het bij jou betekent!

17. lottepotje

lottepotje Actief lid

Nov 9, 2011
    214
    0
    0
    Tandartsassistente
    Overijssel
    #17 lottepotje, Nov 20, 2011
    Last edited: Nov 20, 2011
    Indrooglijntjes hebben ze volgens mij niet;) maar volgens mij is dit wel een ophoping van kleur..

Heb nl de foto (ernstig) bewerkt, en dan zie je na je donkere streepje een lichte streep staan..:( volgens mij.. had daar je streepje moeten staan en is dit een ophoping:( niet lullig bedoeld hoor!!:) Hopelijk springt die van morgen er wel helemaal vanaf!!:D

18. albertina1979

albertina1979 Niet meer actief

Ben benieuwd wat hier uit komt, want heb zelf al vaak zo een indroogstreepje gehad. Ik hoop dat je morgen/overmorgen een duidelijkere streep hebt.

19. Kara

Kara Fanatiek lid

Dec 2, 2010
    3,037
    15
    38
    Randstad
    ik had ook een indrooglijn gister met de kv-test en test vandaag (heel licht) positief, in ieder geval positiever dan gister.. dus de indrooglijn kán zeker op een zwangerschap wijzen (of ik ben gek en niet zwanger :p)
    succes! want ik begrijp dat het niet helemaal gepland is?!

20. Lotte1

Lotte1 Actief lid

Sep 12, 2008
    346
    0
    0
    Ik zie volgens mij ook een vaag lijntje.
    Spannend.
    Succes met de test van vandaag.

Share This Page