Ik ben 2 jan bevallen van een hele mooie zoon. We hadden al vrij snel weer sex alles goed en wel. Ik aan de pil gewoon de gang van zaken. Ik had veel moeite met het verwerken van de keizersnede en heb / zit nog erg in een dip. Op aanraden van de huisarst moest ik weer stoppen met de pil om eerst me eigen huishouden op pijl te krijgen en dan pas weer de hormonen We hadden nog steeds sex met condoom tijdens de pil en daarna nog. Vorrige week was het condoom gescheurd me vriend nog naar de HAP gebeld maar we moesten maar bij de apotheek om de morning after. Ik de volgende ochtend gelijk gedaan dus binnen 12 uur de morning after ingenomen. Maaaaaaaar nu ben ik sinds gisteren weer harstikke misselijk loop alweer over te geven bij het woord eten en bij de geur alleen al begin ik helemaal over te geven. Mijn vraag is het mogelijk dat ik alweer zwanger ben? Nu wilde we wel kort opelkaar zwanger maar niet binnen 7 weken. Wat zijn de coniqentie van als ik nu weer zwanger zou zijn? ivm met de keizersnede? Hopelijk word ik snel uit de onzekerheid gehaald want ik weet ook niet wanneer ik weer OG zou moeten worden.
Hoi fleur, Alles is mogelijk, dus ook een zwangerschap. Na een keizersnede word geadviseerd pas na 1 jaar weer zwanger te worden. Dit ivm de wondgenezing. Een keizersnede is een grote operatie. En daar is een ruime herstel periode voor nodig. Er is door je buikwand en door je baarmoeder gesneden. De misselijkheid kan ook komen van het ontpillen en het schommelen van je hormonen. Wacht het nog even af en anders verteld een test je meer.... Groetjes Imke