Stom Stom Stom!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door appelkwak, 8 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appelkwak

appelkwak Lid

8 nov 2007
    15
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje, ik ben aan de pil en zondag 21 oktober ben ik ongesteld geworden, dat heeft 5 dagen geduurt. Daarna ben ik met mijn stomme kop niet meer begonnen aan een nieuwe strip, hier ben ik weer een week te laat mee begonnen. :oops: (ik weet het heel erg stom, maar ik ben nou eenmaal een hectische sloddervos) :oops: Zaterdag 27 oktober had ik bruin/roze slijmverlies. Dit houdt eigenlijk nog steeds aan, vandaag een tampon in moeten brengen omdat het toch wat meer op een menstruatie begon te lijken, na een paar uur was dat over. En nu ineens weer een heel klein druppeltje.

In de periode na mijn ongesteldheid hebben mijn vriend en ik seks gehad (onveilig).

Wat is hier aan de hand? kunnen jullie mij helpen?

2. Milla

Milla Niet meer actief

Ik heb geen idee.. ben je daarna niet meer begonnen met de pil of komt deze 'bloeding' gewoon door de pil door?

3. appelkwak

appelkwak Lid

8 nov 2007
    15
    0
    0
    ik heb daarna de pil niet meer genomen. Omdat als ik toch zwanger zou zijn, absoluut de pil niet wil slikken. Als ik volgende week gewoon ongesteld wordt zou ik weer beginnen met de pil, maar nu snap ik er niets meer van.

Denk dat ik maar een testje moet gaan halen.

4. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Als je op 21 oktober ongesteld bent geworden, heeft het nu nog geen zin om te testen. Dat zou veel te vroeg zijn. Ik zou op zn vroegst 18 november eens een testje wagen (en ook dat kan nog te vroeg zijn)

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    lijkt me een goed idee. De spotting kan ook van ontpillen komen. Door eerst wel de pil te slikken en daarna weer niet raakt je lichaam natuurlijk ook in de war. Mijn lichaam raakte al van slag als ik de pil eens een weekje langer doorslikte!

Zou voor de zekerheid maar een testje doen, hoewel het natuurlijk nog te vroeg kan zijn om positief te testen. Bij een negatest (als je dat nog wil) weer aan de pil gaan als je weer ongi bent geworden en tot die tijd dan maar aan de condooms?

Succes!

6. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Als je op 21 oktober ongesteld bent geworden, heeft het nu nog geen zin om te testen. Dat zou veel te vroeg zijn. Ik zou op zn vroegst 18 november eens een testje wagen (en ook dat kan nog te vroeg zijn)

7. appelkwak

appelkwak Lid

8 nov 2007
    15
    0
    0
    Dus rond de 18de kan ik ongeveer een testje doen?

ik kan het me best voorstellen dat mijn lichaam wat in de war is, maar zo snel achter elkaar ongesteld (als je het zo al wilt noemen) worden is toch wel wat te veel van het goede, of heb ik het nou fout? :rolleyes:

Heel erg bedankt voor jullie snelle reactie, wordt ik echt blij van!

8. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ja ik zou nog even wachten.

9. appelkwak

appelkwak Lid

8 nov 2007
    15
    0
    0
    Heb een hekel aan wachten hahahaha :)

Maar goed... we houden nog even vol.

Denk misschien wat te ver vooruit, maar zou ik toch zwanger zijn, is het kindje van harte welkom.

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    als je niks anders kan dan wachten, word je er vanzelf wel goed in hoor!

Wat fijn dat een kindje wel welkom zou zijn! Dat scheelt toch wel weer in de spanning gelukkig!

11. appelkwak

appelkwak Lid

8 nov 2007
    15
    0
    0
    je hebt helemaal gelijk, je zal af en toe wel moeten wachten... Misschien dat ik maar 2 testjes haal een voor heeeeeel binnekort en eentje voor na de 18de! pffffff wat duurt dat lang zeg!

12. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    gelukkig is het kindje wel welkom mocht het zo zijn.
    Dat maakt de spanning ook wat minder.
    Nog even wachten tot de 18de nov. meis ( kunnen we samen testen :D )

13. appelkwak

appelkwak Lid

8 nov 2007
    15
    0
    0
    jij moet ook nog zo lang wachten? vervelend is dat he!

Ben 22 en heb gelukkig een hele lieve vriend, maar hij vindt het nog maar niets een kleine. Zou toch liever nog even wachten. Maar als ik toch zwanger zou zijn, zou hij het wel helemaal geweldig vinden hoor!

14. appelkwak

appelkwak Lid

8 nov 2007
    15
    0
    0
    S**T, nu ben ik toch weer hevig aan het bloeden... Ik wordt hier gek van! Was ik maar gewoon ongesteld inclusief sjaggie zijn en buikkrampen, dan weet ik waar ik aan toe ben! :(

15. appelkwak

appelkwak Lid

8 nov 2007
    15
    0
    0
    niemand anders die weet wat er aan de hand is? :(

16. Milla

Milla Niet meer actief

Als je veel helderrood bloedverlies hebt, ben je zeker niet zwanger maar gewoon ongesteld, nu dus weer gewoon beginnen met die pil. Je kunt niet en zwanger zijn en na een halve maand al veel helderroodbloedverlies hebben, als ik jou was zou ik het op ongi houden.

17. appelkwak

appelkwak Lid

8 nov 2007
    15
    0
    0
    maar je leest toch ook wel eens dat sommige zwangere vrouwen wel gewoon ongesteld worden? :(

18. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    [maar je leest toch ook wel eens dat sommige zwangere vrouwen wel gewoon ongesteld worden? ]

maar dat is zeer zeldzaam, daar moet je dus niet vanuit gaan, google er maar eens op, dan moet je heeeeel veel moeite doen om het te vinden. Bruin bloed is oud bloed, dat kan je tijdens een zwangerschap wel verliezen, maar helder rood is meestal echt ongesteldheid. Heel vroeg testen heeft weinig zin, als er nog niet genoeg hormoon is krijg je een negatieve test, wat dat betreft geduld hebben... sterkte ermee, ik hoop dat je snel weet wat er aan de hand is, gelukkig is de eventuele baby welkom, fijn om te horen.
    Miek

19. Niet meer actief

Maar zo snel zwanger zijn is al helemaal niet normaal.
    Je zit nu pas op dag 11 van je cyclus dus je zal 1 deze dagen pas je eisprong hebben.

20. Niet meer actief

Dat lees je inderdaad wel eens.
    Maar dat is heel bijzonder om het zo maar te zeggen!

Als je tijdens de pil gebruik zwanger bent geworden kan het wel zo zijn dat je in je stopweek gewoon ongesteld word omdat het geen echte ongesteldheid is maar een doorbraak bloeding.
    (Heb ik tenminste van deze site geleerd)

Ik weet niet hoe jij vorige maand je pil hebt geslikt, maar als je daar ook niet goed op hebt gelet is er we een kleine kans dat je zwanger bent.
    Maar ik zou er maar niet te veel op hopen.

Deel Deze Pagina