Dag dames, Ik ontdek nu dat ik een kortere cyclus heb dan ik eigenlijk dacht. Hoort dat nu nog bij het ontpillen? (nu naar ronde 4) Wie nog meer met een korte cyclus? (mannen hebben het toch een stuk makkelijker!) Groetjes, Aleida
Een cyclus van 25 dagen is helemaal niet raar. Bedenk je maar dat je zo een extra kans per jaar hebt, omdat je een extra cyclus hebt.
Inderdaad, een cyclus van 25 dagen is niet raar, tenzij je pas heel laat je eisprong hebt... Misschien is tempen, ovulatietesten gebruiken wat voor je?
Ik had/heb een van 24 dagen. Wel lastig, heel vaak ongesteld. Maar ook vaker kans om zwanger te worden
Het kan het ontpillen zijn toch? Ik ga nu nog maar naar ronde 4. Ik zie het nog wel even aan. Ben ongeveer 14 jaar aan de pil geweest ivm zware menstruatie klachten. Nu valt het best mee. Eerder klussen! hahahhaha Groetjes, Aleida
ik heb ook een cyclus van gemiddeld 25 dagen, eisprong op dag 13, dus allemaal beste normaal. tuurlijk kan het van het ontpillen komen, maar dit kan ook gewoon jouw cyclus zijn. groetjes Rosa