Clearblue digitaal

Discussion in 'Zwanger worden' started by Yvan, Nov 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yvan

Yvan Lid

Oct 18, 2007
    61
    0
    0
    Op het test stripje waar je over heen plast, die in de houder moet, staat ook een schermpje, hier komen streepjes op. Kun je hier ook wat uit halen qua zwangerschap? Bijvoorbeeld 1 streepje is niet zwanger en twee streepjes wel? Normaal zie je het dus digitaal met "zwanger" en "niet zwanger"

2. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

Oct 12, 2007
    1,460
    0
    0
    Volgens mij mag je daar niet naar kijken, alleen naar de woorden.( Ik had 2 streepjes en was zwanger, trouwens. )
    Hoezo, is de houder stuk?

3. Yvan

Yvan Lid

Oct 18, 2007
    61
    0
    0
    Nou, ik zag er twee streepjes op staan

4. Yvan

Yvan Lid

Oct 18, 2007
    61
    0
    0
    maar hij gaf wel aan "niet zwanger"

5. demi123

demi123 Bekend lid

Jun 29, 2007
    820
    0
    16
    ik had ook 2 streepjes maar was niet zwanger.

6. Yvan

Yvan Lid

Oct 18, 2007
    61
    0
    0
    Oke, dat is duidelijk! Dan moeten we daar dus niet naar kijken!

Thanks!

7. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    in de gebruikershandleiding staat ook dat je daar niet naar mag kijken

8. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

Oct 12, 2007
    1,460
    0
    0
    Oja en:
    Ik had een paar dagen voor nod een vaag 2 e streepje en niet zwanger. een dag later een duidelijke 2e streep en wel zwanger.
    Maar je moet idd uitgaan van de woorden.
    Ik weet niet hoe dat precies zit met die streepjes. Wat ze dan behalve hcg nog meten. Vraag me dat eigenlijk wel af, als je ze ook kan krijgen zonder zwanger te zijn. Ik ben er toen vanuit gegaan dat ik nog niet aan de drempelwaarde zat met de hoeveelheid hcg. :rolleyes: Maar dat hoeft dus kennelijk niet..vaag hoor hoe dat werkt.

9. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    2,702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Hier nog één met twee streepjes en niet zwanger.

Volgens mij is het zo dat dan het tweede streepje donkerder moet zijn.

Maar ik vind het inderdaad ook een misterie.

10. Maria0

Maria0 Bekend lid

Sep 9, 2007
    623
    0
    0
    Kraamzorg
    Enschede
    Je mag idd niet aflezen van de streepjes bij de clearbleu digitaal!
    dat staat duidelijk boven in de bijsluiter(en de site)www.clearbleu.nl

bij mij gaf die ook wel eens 2lichte strepen aan maar was dus niet zwanger,niet zwanger zei die ook
    deze maand gaf die dus 2 dikke strepen aan toen ik hem er uithaalde,en hij zei (zwanger)
    als je de clearbleu niet vertrouwt en denkt dat je toch zwanger bent
    zou ik je echt aanraden om voor je nod niet met clearbleu digitaal tetesten

Clearbleu heeft toch wat meer Hcg nodig dat bijvoorbeel kruidvat ofzo

Lief's Maria

11. Kmbly

Kmbly Actief lid

Jul 4, 2007
    237
    0
    0
    Secretariel medewerker.
    Zuid Holland.
    had k ook 2 streepjes en niet zwanger !:(

12. Mili

Mili VIP lid

Feb 23, 2007
    6,199
    0
    0
    Inderdaad niet naar de streepjes kijken, ;) als je streepjes wilt moet je een streepjes test nemen, wil je een kruis moet je een kruistest nemen en wil je woorden dan neem je de digitale.

Tuurlijk kan het bij allemaal zo zijn dat eerst niet zwanger aangeeft en dan paar dagen later wel zwanger als HCG niet hoog genoeg is.

Maar ga please niet dingen uit elkaar slopen want je maakt jezelf alleen maar gek, beter ff paar daagjes wachten en als ongi uitblijft weer testje wagen :D

Succes dames :D

13. Niet meer actief

ik vind e digitaal dan wel een misleidende test voor vrouwen die niet weten dat het "twee steepjes traject"niet werkt bij cb digi.

14. Mili

Mili VIP lid

Feb 23, 2007
    6,199
    0
    0
    Dat snap ik niet helemaal....want er staat toch duidelijk in de omschrijving hoe je het moet gebruiken? Dus dat je naar de tekst moet kijken en niet naar de streepjes? Of zie ik dat nu zo anders :rolleyes: :(:

15. Niet meer actief

nee je hebt gelijk,maar voor de vrouwen die het dan toch niet kunnen laten de streepjes te bekijken is het wel misleidend,vind ik:)

16. Mili

Mili VIP lid

Feb 23, 2007
    6,199
    0
    0
    Mmm..... :rolleyes: ...... :) nou nee want de gebruiksaanwijzig geeft echt aan dat je dat niet moet doen omdat je daar niet naar moet kijken, het geeft namelijk geen recht van spreken.

Als je dat dan wel doet en dan gaat denken ja misschien toch wel want er staan 2 streepjes dan maak je jezelf toch gek? Waarom zit er anders een gebruiksaanwijzing bij? Dan kun je bij een gewone clear blue wel gaan denken ja er staat wel geen kruis maar toch wel een streep dus misschien....

Maar goed haha kom je toch niet uit denk ik...ik vond het gewoon vreemd dat men een digitale neemt om zekeheid te krijgen door woorden: zwanger of niet zwanger en dan als ie niet zegt dan dat ding maar open gaan maken, twee streepjes zien en denken hey dat ding werkt vast niet.

Dan is t hele punt van het ontwijken van vage streepjes ,waarbij je geen duidelijkheid hebt, toch ook weg? Daarom neem je toch juist digitaal... :rolleyes:

:D najaa never mind ik snapte de logica er even niet meer van :)

17. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ik snap je wel hoor Mili :D

Ik had een test gedaan met een vaage streep...en ik roep op dit forum altijd "een streep is een streep" ... en dan...dan overkomt je het zelf! Een vaage streep dus...en dan denk je zelf ineens "Huh ..." dus digi test gedaan en uitgaan van de text in het scherm...en dan staat het er in letters....dat is pas overtuigend ;)

Wij zeggen in huis atijd.. "Read the f*cking manual!" :D

18. Niet meer actief

hahahaha,...nou ik ben zo van als de test posii is ben ik alleen nog in de wetenschap dat ik zwanger ben,pas als ik een echo heb gezien,WEET ik dat ik zwanger ben ahahah...helaas is dat voor mij maar eve afwachten donderdag,maar goed.

19. Mili

Mili VIP lid

Feb 23, 2007
    6,199
    0
    0
    @ beastie:
    Hahaha jaja hier ook althans ikke, man is ook meer van eerst gaan prutsen en dan een hoop gevloek gescheld en gedonder (bij wijze van) en dan...oh ja de gebruiksaanwijzing :)

@mirandakloppie:

Ja dat had ik ook, ik bedoel een test zegt het dan wel, maar ja je hebt verder nog niets gezien. Pas bij mn 1e en 2e echo begon het een beetje te komen en nu met de 20 weken echo is t helemaal wow en nu ik het ga voelen is het helemaal echt :) Ik duim voor je meid, dat het donderdag goed mag zijn! [-o<

(wijzigingen was het lettertype...had mega letters :( )

Share This Page