Hoi dames 25 maart heb ik de punctie voor ICSI 2 gehad en vorige week woensdag terugplaatsing van een 3 daagse 8 cellige topper. For the record vandaag dus 12dpo, 14 dagen na ovitrelle en 9 dagen na TP. Nu heb ik vanaf afgelopen woensdag action (normale) testjes gedaan en deze geven alle 3 een streep. De eerste lichter en die van gister en vandaag redelijk vergelijkbaar met gister. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Foto is van de laatste test binnen afleestijd...
Ik zie een duidelijk streepje. Maar ikzelf kies altijd voor nog een testje: meestal Kruidvat 2v5. Daar heb ik al jaren vertrouwen in. Action ken ik niet zo goed... Spannend ziet er zo dus heel goed uit hoor.
Dat kan maar lijkt mij stug gezien het feit dat het oploopt, maar misschien dat iemand het zelf ook heeft meegemaakt en toch vals bleek.. of dat de testjes wel eens vals positief zijn bijvoorbeeld. Word een drukke dag vandaag maar wil zeker proberen even een andere test te halen. Pff de spanning, nu snap ik waarom je niet vroeg moet testen. Hiervoor was het altijd wit dus geen twijfel.
Heb je op 12 dpo nog nooit een streepje van de ovitrelle gehad? Dan lijkt dit me een positief resultaat. Heb je foto van de testen van eergister en gister? Edit: zie nu je foto. Ik denk dat ik je voorzichtig mag feliciteren. En dat is heel wat gezien je handtekening zie ik.
Goede oploop zo hoor. Soms zijn twee testen (2 dagen ba elkaar gelijk) vanwege opbouw hcg. Als je om de dag kijkt zie he de oploop heel goed. Voorzichtig gefeliciteerd hoor
Als ik vroeg testte dag had ik idd geen streep op dag 12, voor de 10 dagen nog wel. Ik durf er bijna niet eens in te geloven na 4 jaar en ik voel ook echt he-le-maal niks!
Een voorzichtige dankjewel denk ik dan maar. Net even bizarre steekjes in mn baarmoeder, speldenprik achtig. Duurde een minuutje ofzo en dat is alles tot nu toe...
Ik denk ook gefeliciteerd !! Maar dat je nog niks voelt dat hoeft ook echt niet meteen en is bij iedereen anders wees daar maar niet ongerust over.
Wauw bedankt allemaal. Ben een beetje flabbergasted merk ik . We gaan proberen 2 andere testen halen. Zou dit dan ook vanavond kunnen of toch weer morgenochtend? Ik dacht altijd dat het testmoment zo mooi zou zijn maar nu is het na iedere test weer "nou eerst morgen nog maar een test voordat ik iets geloof"..
Ik heb om de 2 dagen getest met kruidvat. Action ben ik niet zo fan van. Maar hipelijk loopt hij mooi verder op. Ik heb op dpo 21 zo’n clearblue weken indicator gedaan.
Zo herkenbaar dit. Je droom zo lang van een positieve test en als die dan positief is, ben je alleen maar onzeker en bang dat het je toch wordt afgenomen. Ik zou als ik jou was een predictor express kopen. Zijn iets prijziger maar dat mag wel toch na al die tijd? Dan krijg je denk ik een streepje waar je heel blij van word.