Geweldig! Wat is dit prachtig!!! Het is jullie zo gegund na zoveel jaren!!! Ik wens je een goede en fijne zwangerschap toe!!!
Wat een gestresst hoor dit en ik doe het allemaal zelf.. I know! Haha Ik heb voor het eerst de action in een beker gehouden en deze is wat lichter dan gister de kv is ietsjes donkerder dan gistermiddag, maar is deze niet te licht voor 13 dpo?
Tja, ik weet het niet. Hij is donkerder dan gister maar er zit zo weinig kleur in. Ik snap je ongerustheid. Zit niks anders op dan afwachten en doortesten.
Allereerst gefeliciteerd! Ik zou naar de oploop om de 2 dagen kijken, dan is 4 en 6 april heel mooi en zou die morgen weer donkerder dan die van 6 apr moeten zijn.
Te licht hoeven ze niet te zijn, maar ik vind de Kruidvat testen wel slecht doorlopen... .... Je kan hier helaas nog weinig nuttigs over zeggen..... Het is inderdaad afwachten.
predictor kopen en kijken wat die doet dat is momenteel de test.. Die deed t bij mij echt heel goed.. Vooralsnog wat al eerder ook tegen je is gezegd kv is tegenwoordig niet echt florisant meer..
Gefelicteerd met je zwangerschap. Vindt je testen er mooi uit zien. Bij mij werkte de test van de action het beste door er rechtstreeks op te plassen.
Bedankt allemaal voor het meedenken en ook nog felicitatie. We blijven maar stug doortesten en hope for the best!