Ik heb niks gehoord over een bloedtest alleen dat ik dag 18 na punctie moet testen en bellen met het resultaat. Dat is komende donderdag..
Ja en hij is een fractie donkerder dan die van 12 dpo.. niet zo veel als ik had gehoopt dus en redelijk vergelijkbaar met die van gisteren. Hmm
Oooh je houdt het spannend!!! Probeer anders eens zometeen te testen. Ik testte smiddags een stuk beter
Zo is de oploop prachtig hoor!! Hij hoeft inderdaad niet elke dag op te lopen dus slim om die van eergisteren ernaast te leggen.
Test vandaag is weer net zo licht. Ik ga me voorbereiden op het ergste. En moet nog tot donderdag crinone gebruiken dus moet nog wachten op ongesteld worden ook... Ik trek me even terug, bedankt en succes dames!
Ik zou de moed niet te snel in je schoenen laten zakken de oploop ziet er prima uit en kV knalt niet meer zo snel als een tijdje geleden. Misschien het zkh even bellen of je op dag 18 een bloedtest mag doen? Is hier standaard na icsi/ivf.
Ik heb gebeld en woensdag mag ik bellen. Als die ochtend de test nog positief is gaan ze bloed prikken. Hij is nu iets opgedroogd wel beduidend lichter helaas.
Okee mindfuck! Ik kan pas 9u bellen maar wil echt bloedprikken (is volgens mij niet de standaard)!! Jeeeetje!
Ze doen geen bloedtesten want positief is positief. 8 mei de echo.. Ik weet nog steeds niet wat ik nu moet geloven
Jeeejjj... Ziet er positief uit meis! Ik heb mijn testjes toegevoegd... Om te vergelijken ... Dan zie je dat ik ook nog niet heel positief testte heel vroeg. ♡
Ik vind het er niet negatief voor je uitzien. Voor 14 dpo is hij wat licht maar dat geeft niets, bij de een zitten er meer hormonen in haar lijf op dat moment dan de ander. En hoezo prikken ze niet? Wat een onzin. Ik heb destijds ook gebeld en gezegd dat ik gewoon een bloedtest WIL.