Stom virus!

Discussion in 'De lounge' started by Warboel, Aug 29, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Warboel

Warboel Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,541
    625
    113
    Driewerf "Neeeeeeee!".
    De buikgriep die ik had is dus redelijk besmettelijk. Binnen een week zijn (we hebben zondag in dezelfde ruimte gezeten) ik, mijn zusje , mijn moeder, mijn broertje, mijn tante, mijn neefje, mijn nichtje en nu ook mijn man dus, ziek geworden.

Baal als een stekker. Het duurt over het algemeen maar een dag, met een extra dag een beetje een slap gevoel. Vanavond zou mijn zoontje eigenlijk bij mijn zusje gaan logeren. Hij is bijna 3, heeft er super veel zin in (werd vanmorgen om 6 uur wakker, want wilde toen al gaan logeren) en wij hadden een avondje voor onszelf op de planning.
    Man mee naar paardrijden, daarna filmpje met hapjes en dergelijke. Maar dit gaat nu niet door. Twijfel zelfs of ik mijn zoon uit logeren stuur, want wat als hij daar net zijn eerste buikgriep krijgt? En dat zit er dik in met de besmettingsgraad momenteel.

Zo, ik wilde eventjes ventileren hoor. Moet ik zo dadelijk nog gaan doen in mijn huis. Even de boel flink laten luchten en goed schrobben.
    Stom rotvirus :p

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    Aah balen zeg, beterschap!

Wat betreft het logeren, ik zou even met je zus overleggen of zij het ziet zitten. Ik kan me namelijk voorstellen dat ze graag het virus buiten de deur wil houden :p Mocht je zoontje daar wel ziek worden, kan je hem gauw weer komen halen toch?

3. Warboel

Warboel Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,541
    625
    113
    Ja ze heeft er zelf wel zin in. Ze werkt normaal gesproken in de zorg (nu vakantie), dus ze is wel wat qua buikgriepen en dergelijke gewend. Verbaast me zelfs niets als ze deze al heeft gehad op een blauwe maandag.

Kan hem zelf alleen niet halen (snelwegvrees) en laat mijn man in deze conditie hem niet halen, maar ze brengen hem zo weer thuis dan hoor. Dat is dus geen probleem.

Ik ben alleen best overbezorgd :p. Bij ziekte of dreigende ziekte dan houd ik hem liever als een havik in de gaten. Terwijl dat niets uit gaat maken.

4. Maartt

Maartt Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,843
    725
    113
    Als je zus het geen probleem vindt zou ik hem laten gaan.
    Ze werkt in de zorg en kan heel goed voor je oogappel zorgen :).

Zo kunnen jij en je vent weer even bijkomen!

Beterschap.

5. mumija

mumija Niet meer actief

Wij hebben het 2 weken geleden gehad: eerst zoon van 3, en twee dagen erna stond hij vol met waterpokken, toen ik, toen mijn man en daarna mijn andere zoon en dochter.
    En ook allemaal maar 1 dag!
    Mijn andere dochter was met een vriendin op vakantie, ik stuurde haar al een berichtje van: Blijf alsjeblieft daar!! Hahaha.

6. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

May 11, 2013
    2,604
    3
    38
    Of je zoontje het virus nou bij je zus krijgt of bij jullie thuis, dat maakt niet veel verschil.
    Zij weet neem ik aan toch ook wel hoe ze hem moet verzorgen?
    Het is alleen sneu als hij idd de dagen dat hij bij haar is ziek wordt.

Share This Page