wat denken jullie: Fertility Friend Eisprong indicatie

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Number2, 10 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Hallo meiden
    ik ben al enige tijd in de weer met ovulatietesten en temperaturen en ik dacht mijn cyclus toch wel te kennen intussen...
    Deze maand geen enkel positief streepje op de ovulatietesten van de action (voor het eerst gebruikt) op donderdag en vrijdag een heel klein haarlijntje(toen zelfs 2 keer getest per dag) maar vanaf zaterdag/zondag weer blanco. ik heb er geen foto's van want binnen afleestijd nauwelijks een duidelijke lijn.

mijn cyclus is de afgelopen maanden 29/30 dagen geweest met een eisprong rond cd16/17. laatste menstruatie begon op 19maart.
    ben op cd 10 begonnen met testen aangezien ik nog geen ervaring had met action ovulatietesten. andere merken geven de hele maand door behoorlijk duidelijke strepen, ook buiten mijn vruchtbare periode. de eerste action testen waar helemaal wit.
    Heb netjes getempt weer deze maand en ondanks geen positieve test toch een flinke temperatuurstijging. Ik denk zelf dat FF mijn eisprong niet juist heeft.... wat is jullie mening? op welke cyclus dag denken jullie?
    ben ook benieuwd of er meer dames zijn die niet of nauwelijks een streep op de action test hebben
    ben benieuwd en alvast bedankt meiden

Bijgevoegde bestanden:

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.015
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Temp je rectall? Dagelijks zelfde tijdstip voor het opstaan?

Zoals ik het zie was je ei op dag 13

3. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    ja doe ik. gek dat FF er deze maand helemaal naast lijkt te zitten. qua timing zaten we gelukkig wel goed ;)

bedankt voor het meekijken RoGiJuLi

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.015
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    FF twijfelt ook (vandaar het stippelkruis) en hij zit er maar 1 dagje naast dus "helemaal" ernaast zit hij niet echt ;)

5. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    dat is waar :) ben benieuwd wat deze ronde brengt.
    vanmorgen een stijging na eerder een dipje.. zegt niets maar ik duim maar weer.

Deel Deze Pagina