Onzeker

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sadieraven, 2 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Hoi meiden ik had al een foto geplaatst in de Buikjes van januari 2014..

Krijg van veel te horen dat ik nog mooi slank ben maar daarin tegen ook zo vaak de reactie van 'weet je zeker dat het goed groeit' en dergelijke :(

Ik ben heel slank en nooit een grote eter geweest, ik eet naar behoefte en zorg ervoor dat mijn maag werkende blijft. Heb ook absoluut geen snoep drang of iets....
    Alhoewel ik erg kan genieten van een patatje hihi ;)
    Maar toch weten mensen me zo onzeker te krijgen..... Straks groeit het idd niet goed ofso of nog erger........... :$
    Elke x als ik hem/haar voel schoppen of de shuffle voel doen lucht dat me zeker wel op pffff

A.s. woensdag de 20 weken echo en dat is zowieso al een groot deel zekerheid weer, een echo :)

Moest het even kwijt ;)
    Herkenbaar????

Hier nog 2 foto's:
    Blauwe shirt is met 17+4 weken
    Bikini is gister met 18+4 weken (kreeg een harde buik hihi)

Bijgevoegde bestanden:

2. ClaudiaZ

ClaudiaZ Actief lid

5 mrt 2013
    276
    0
    0
    Flevoland
    Wat een mooi figuurtje heb je meid! en wat een grappige buikfoto in die bikini! Kan er helaas verder niet zoveel van zeggen, behalve dat ik wel meer hele slanke meiden ken waarbij het echt wel een tijdje duurde voordat het buikje er echt kwam en die hebben gewoon hele gezonde kindjes op de wereld gezet!

Geniet lekker van je zwangerschap meid!

3. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Niet naar anderen luisteren hoor!
    Weet je wat ik soms te horen kreeg....ben je soms wat dikker geworden? ja hallo ik ben 28 weken zwanger! Mensen zagen het gewoon niet, ik kreeg toen vaak te horen dat ik een bescheiden buikje had. Vanaf week 30 ging het snel, toen opeens kon je echt goed zien dat ik een zwangere buik had:D

4. wendyz84

wendyz84 Actief lid

13 jun 2011
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iedereen groeit op zijn eigen manier. Ik ben de eerste 20 weken ook niet zo hard gegroeid en nu met bijna 38 weken heb ik een buik die er echt op ligt en wat meer kind dan buik is.

Je hebt een mooi buikje hoor. Maak je geen zorgen dat ie niet zo groot is. Je kunt nu nog alles! Zolang jullie ukkie goed groeit is er niks aan de hand. Straks tegen het einde zou je willen dat ie niet zo groot was. Vind het altijd zo jammer dat als je volgens de mensen niet mee gaat in de massa ze direct denken dat het niet goed is. Iedereen is anders!

5. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Niet naar anderen luisteren, de een slikt gelijk een skippybal in (ik) en de ander duurt het even.
    Een vriendin van mij heeft net zo'n figuurtje als jij, en daar duurde het ook even voor ze echt een zwangere buikje kreeg, en ze had écht geen gigantische buik hoor, en wel een gezond kereltje in haar buik

6. Snowy09

Snowy09 Actief lid

13 aug 2011
    466
    0
    0
    Onder Rotterdam
    Mijn moeder is 3 krer zwanger geweest . Heb nooit een buik gehad. Bij de latste vroegen ze waar die baby vandaan keam toen ze achter de kinderwagen liep. Haha. En alle 3 gezond.

7. nono

nono Niet meer actief

Ik herken het (Ben zelf niet slank maar dat mensen zeggen, dat kan toch niet goed zijn?). Ben zelf nu zelf juist afgevallen in de zwangerschap en mensen kijken mij aan, dat kan toch niet goed zijn?

De baby die groeit wel! Dat komt wel goed.. Als je maar gewoon eet dan is er niks aan de hand meid.

8. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    De nicht van mijn man was hier laatst... Die is 28 weken... Ook super slank normaal en heeft nu (net als bij de eerste) nog een zeer bescheiden buikje (ik was met 20 weken al veel dikker...)
    Ze moet een groei echo laten maken omdat ze bang zijn dat t kindje te groot is! Geen paniek dus! Maatje van de buik zegt niets over het formaat van je kindje!!

9. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Helemaal niet naar luisteren !
    Ik ben nu hoogzwanger en nu zeggen ze : de baby zit wel nog hoog hé. Terwijl die al héél laag zit, zoals mijn gynaecoloog zei. De mensen zeggen maar wat... en zo weet ik sebiet dat ze er niks van kennen ;)
    Bij 20 weken viel mijn buik ook goed mee. Heb nog tot 25 weken in mijn favoriete jeans gekunnen. Dus niks van aantrekken ;)

10. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    niets van aantrekken van anderen! Pas als de vk zich zorgen maakt, kun jij je ook wel zorgen gaan maken!
    Maar wat een mooi figuur heb jij!! Ik paste met 7 weken mn broeken al niet meer.... ;)

11. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Meid je bent prachtig! Niets van aantrekken!!!! Ik ben ook heel slank behalve als ik zwanger ben...... Geniet van je wondertje meid! xxx

12. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Amsterdam
    Hey meiden dankjulliewel allemaal!!
    Doet me toch weer erg goed om positieve reacties te krijgen behalve de onzekere!!
    Dankjullie echt waar! Ik duik lekker met me dochter het zwembad in, ze kunnen me wat! :D

13. Leanna

Leanna Actief lid

12 apr 2013
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe was het toen je zwanger was van de eerste dan? Hier trouwens hetzelfde hoor, paar dagen verder dan jij en het begint nu een beetje te komen :). Leuke is dat ik hem al goed zie trappen!

14. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Zwem ze lieve meid! Fijne dag gewenst met je dochtertje!

15. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Amsterdam
    Van mijn dochter was ik zelfs nog ietsjes voller kan ik me herinneren! Van haar kreeg ik met 4 maanden ook een bobbel die heen en weer schoof, heel apart!

Ik had nu in het begin heel erg last van me darmen en was dus best 'opgezet', toen zei me ma al dat je bij de 2de binnen zoveel jaar vaak eerder vol word... Maja nu nog niet veel van te zien, gister met vreemden wezen varen en die stonden me stom aan te kijken dat ik geen drank wilde, dat ik zei dat ik al zover zwanger was vielen ze bijna achterover haha :D

@Edel dankjewel komt helemaal goed! :D

Deel Deze Pagina