stom.... wie vader

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Thenise, 1 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Is licht maar er staat idd een streepje,...

Ik denk dat je tegen de 4 weken aanzit ergens;)

2. Thenise

Thenise Lid

8 mei 2012
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nog niks gezegd, durf niet

3. Thenise

Thenise Lid

8 mei 2012
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dus wat betekend dat dan... Tegen de 4 weken aan zitten?

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Net geen 4 weken zwanger zijn.....

Ja snap dat je nu bang bent maar neem aan dat je wel eerlijk gaat zijn ,)

5. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Begrijpelijk maar ja het is toch echt eigen schuld dikke bult. Hoop dat je gewoon eerlijk bent tegen je vriend. Verder kan je ook niks doen ja, het is gebeurd... tja. Mensen maken af en toe hele stomme fouten.

6. Thenise

Thenise Lid

8 mei 2012
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet wat ik moet doen. Eerlijk zijn? Ik wil weten hoe groot de kans is en of het uitgesloten kan zijn dat het van mijn ex is :(

7. Missprincesa

Missprincesa Bekend lid

12 feb 2013
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    De kans dat je zwanger raakt van voorvocht is zo goed als nihil.

Dat is een tijd gedacht, maar is inmiddels al weer achterhaald. Veel mensen denken dat echter nog steeds. Helemaal onmogelijk is het niet, maar dat is zwanger worden met correct gebruik van de pil ook niet.
    (Voor het zingen de kerk uit is echter een hele onbetrouwbare methode, maar dat heeft niet met het voorvocht te maken).

8. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Dan moet je echt de echo afwachten.. dus snel even een VK bellen en afspraak maken. :)

9. Missprincesa

Missprincesa Bekend lid

12 feb 2013
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind dat je eerlijk moet zijn, ook als het kindje van je vriend is of als er geen kindje was...

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Als ik het goed begrijp wil je als je weet dat het niet van je ex is je mond houden? Begrijp ik dat goed?

Sorry meid maar je hebt zelf deze grote fout gemaakt en dan zul je ook op je blaren moeten zitten.

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wat zeg je nu eigenlijk....dat je niet zwanger kan raken van voorvocht?
    Is hetzelfde toch als voor het zingen de kerk uit?

12. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Als je bijna 4 weken bent dan heb je je eisprong eerder gehad
    ook met de echo schiet je er niks mee heb je kan snelle innestelling hebben gehad of late waardoor je het dus in jouw geval niet kan berekenen

Kans blijft 50% en denk dat je beter eerlijk kan zijn
    Wij kunnen niet zien van wie je zwanger bent...dat zal wijzen na de bevalling ben ik bang

En ja van voorvocht kan je ZEKER zwanger raken...(je gaf al aan dat je te laat erachter kwam dat je GEEN seks wou) wie zegt dat hij niet is klaargekomen;)

13. Thenise

Thenise Lid

8 mei 2012
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil weten wat ik allemaal zou kunnen doen. Ja klopt ik heb een fout gemaakt, ja klopt eigen schuld, ja klopt lomp wijf dat ik ben. Maar ik ga niet nu iets vertellen wat misschien helemaal niet nodig is. Ja sorry hoor, maar als het uitgesloten kan worden hou ik mijn mond. Mijn partner en ik zijn gelukkig en dat ik een fout heb gemaakt zegt iets over mij! Ik wil de baby echt een stabiele en liefdevolle basis geven. Kijk kan het niet uitgesloten worden, dan word het een ander verhaal. Maar ik wil toch eerst dat uitgesloten hebben

14. Missprincesa

Missprincesa Bekend lid

12 feb 2013
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zeg dat de kans er nagenoeg niet is. Voor het zingen de kerk uit is niet betrouwbaar, omdat de kans op verkeerde uitvoering groot is. Dus dat je er niet uitgaat voor het zingen zeg maar :p

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wauw ik sta hiervan te kijken....
    Wat ga je je kind en je partner precies bieden dan ?
    Je kan nu al niet eerlijk zijn.... Dit is toch geen eerlijke respectvolle relatie dan?

En hoe ga je dingen nu uitsluiten dan? Ga je een DNA test doen?

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahah ja maar is toch eigenlijk hetzelfde ? Bij beide sexparties kan er sperma terecht zijn gekomen in haar bm toch?

17. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Valt niks uit te sluiten meid dan zul je toch echter moeten wachtten totdat het kindje er is

Jouw test is niet van 3 wkn hoor zo,n duidelijke streep
    En afwachtten tot de echo(s) kan je doen het zal je niet helpen klinkt hard je weet niet wanneer je eisprong ect was als je nu bijna 4 wkn bent ipv 3 wat jezelf dacht dan word de kans alleen maar groter dat het van je ex KAN zijn!

Wou je je vriend de komende weken voorliegen terwijl jij echos heb en nog niet weet van wie het zal zijn?

18. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    wie zegt dat het alleen maar voorvocht was;)

19. Thenise

Thenise Lid

8 mei 2012
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik snap het, normaal zou ik ook zijn voor eerlijkheid etc. tot ik er nu zelf in zit. je moet begrijpen dat ik er vanmorgen achter ben gekomen en er nu verschillende dingen door mijn hoofd gaan. Nu sta ik er zo in. Met zo een termijn echo kan toch gekeken worden wanneer de bevruchting heeft plaats gevonden?

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    haha we zijn gelukkig.. maar ondertussen heb je wel sex met je ex..

nou wat ben je dan gelukkig..

ik zeg : eerlijk zijn

Deel Deze Pagina