stom.... wie vader

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Thenise, 1 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    met termijn echo ben je 12 weken dan nog is de meting niet helemaal betrouwbaar
    Dan zou je dus zonder dat je vriend weet dat je zwanger bent al die weken doen alsof er niks aan de hand is?

Dus je kan er niks mee uitsluiten
    Je zult echt wil je 100% hebben een DNA test moeten doen

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja maar je hebt op dezelfde dag sex gehad....dus hoeveel heb je aan je termijnecho.

Ik snap dat het moeilijk is allemaal....maar dat is je eigen schuld...sorry.

3. Missprincesa

Missprincesa Bekend lid

12 feb 2013
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga er (afgaande op haar verhaal) vanuit dat ze maar heel kort seks hebben gehad en dus niet stopten vlak voordat hij kwam, maar dat het hele hoogtepunt nog heel ver weg was.

Voorvocht - Wikipedia

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja maar dan nog kan er gewoon sperma in de vagina zitten....

5. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    als je het ook goed las, kwam ze te laat er achter dat ze het niet wou..en dat het te laat was wij weten niet (gelukkig) wat er speelde op dat moment

6. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    Ik heb hetzelfde aan de hand.
    Bij mij was de relatie wel afgelopen en had ik sex met mijn collega waar ik gevoelens voor had,helaas toen niet wederzijds. Kort erna vroeg mijn 'ex' mij terug en heb ik hem wel eerst verteld over mijn collega(jammer vond hij,maar we waren idd uit elkaar ). Dag erna weer samen en weken elke dag 2 maal sex gehad.

Ondanks normaal niet zwanger worden wel kort erna zwanger
    Vriend was dus de eerste week wat onzeker(wie is de papa) maar de gyn vertelde me dat ik met mijn cyclus op dag 18 een ei had en idd 7 dagen erna een bloeding gehad(innesteling ) dus mijn ei was 6 dagen na mijn collega en 1 a 2 dagen na mijn vriend.

Tuurlijk is er zo een klein getwijfel maar we gaan er gewoon vanuit dat het ons kindje is. Mijn collega zelf heeft nooit iets gevraagd dus das duidelijk...

Als ons kindje geboren is zullen we ookwel snel kunnen zien hoe of wat,maar vriend zei wel meteen dat Hoe dan ook hij hem als zijn kind ziet.

In jou situatie denk ik ook niet dat het van je ex is,door dat niet klaarkomen in je. Je hebt ook meer sex met je vriend gehad dan je ex.

Ik ben zelf blij dat ik het verteld heb maar toen was ik nog niet zwanger en was ik natuurlijk ook niet in een relatie(wat het voor de vriend dragelijker maakt) als ik het niet kon vertellen zou het mij helemaal opvreten. Maar in jou geval is het wel wat moeilijker om de waarheid te vertellen omdat je de reactie niet weet natuurlijk.

Groetjes

7. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Op basis van vreemdgaan en leugens? nou succes meid ...

8. Missprincesa

Missprincesa Bekend lid

12 feb 2013
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog eens doorgelezen en je hebt gelijk. Ik las het de eerste keer als: hij ging bij mij naar binnen en toen realiseerde ik me direct dat ik dit niet wou.

9. Thenise

Thenise Lid

8 mei 2012
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet het, het is echt mijn eigen schuld. Ik ben aan het janken en walg vanmezelf... Kotsmisselijk word ik ervan. Ik weet het allemaal niet meer. Dit is ook zo niet ik! Ik ben in de afgelopen 9 jaar nog nooit vreemd gegaan of iets en dan zit ik nu in deze situatie. Hij zat in mij en toen bedacht ik mij dat ik dat niet wilde, hij is denk 3 keer heen en weer gegaan en toen schreeuwde ik. Was zeker nog lang niet bij zijn hoogtepunt

10. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Ik snap echt niet hoe je in zo'n situatie terecht komt , zeker net als je een goede relatie hebt, dan moet er toch ergens wat mis zijn, je bent niet zomaar in een keer naakt met een piemel in je, daar gaat wat aan vooraf)

11. Thenise

Thenise Lid

8 mei 2012
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Te laat in de zin dat hij in mijn zat. Het had nooit mogen gebeuren. Ik had hem nooit binnen moeten laten.

12. Hogelinda

Hogelinda Actief lid

12 apr 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een veroordelingen allemaal zeg..
    Meid, ik wens je ontzettend veel sterkte. Ik snap je punt. Als je kon uitsluiten dat het niet van je ex is, dan zou ik ook niks tegen mijn partner vertellen geloof ik. Waarom een bom laten barsten en hem pijn doen? Alleen maar omdat je zelf dan je verhaal kwijt bent? Ik denk dat je al genoeg gestraft bent.
    Ik zou het niet vertellen aan mijn partner.

Ik wens je veel wijsheid toe.

13. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Jazeker, dat kun je ongeveer wel zien. Probleem is alleen dat de echte termijn pas vastgesteld wordt rond de 12 weken. Dan ben je al best ver, en dat hou je niet verborgen voor je partner. Hij is blij, hij krijgt een kindje! En jij? .... weet niet van wie het is, want dat weet je pas na de geboorte. Twijfel alom, prettige zwangerschap :(

Nogmaals de scenario's op een rijtje:

1. je rekent bij de termijnecho terug en het kind is van je ex : je moet het wel vertellen, want er is een reeele kans dat het kind op je ex lijkt bij geboorte. Weghalen doe je niet, want hoe verklaar je dat met 12 weken nog aan je partner? Ofwel: vertellen dus!

2. je rekent terug en het kind is van je partner. De kans is aanwezig dat het voorvocht van je ex spermacellen bevatte omdat hij even daarvoor met zijn scharrel gesext heeft, en de rest in jou geloosd heeft. Deze zaadcellen hebben overleefd, en je weet het alsnog niet zeker. De kans is nog steeds dat het kindje op je ex lijkt. Dus: vertellen.

3. Gelukkig lijkt het kind op je partner! Blond haar, blauwe ogen.... yay! Maar wacht even... net als 49% van de rest van de bevolking. Dat zegt dus weinig. Dan komt je baby ineens in het ziekenhuis te liggen. Bloedtesten wijzen uit dat het DNA van de baby niet overeen komt met dat van jouw partner. DAN heb je pas echt wat uit te leggen!!!!!!!

4. Jullie gaan voor een tweede kindje. Je partner blijkt onvruchtbaar. Gefeliciteerd, ik zou niet in jouw schoenen willen staan!

5. Je krijgt onverhoopt een miskraam. Verdrietig, verdrietig. En dan gaan jullie opnieuw voor een kindje. Dan blijkt jouw partner onvruchtbaar. Wat dan?

6. ik denk dat je er zelf nog wel een aantal scenario's bij kunt verzinnen.

Bottom line: Je kunt het niet vooraf uitsluiten. Dus: VERTELLEN.

14. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Ik denk toch dat eerlijkheid de beste weg is, als je wilt dat je relatie kans heeft van slagen tenminste want wat als hij er ooit achterkomt dan kan het te laat zijn.

Een relatie gebaseerd op leugens en ontrouw is gedoemd te mislukken dat is geen kwestie van of maar wanneer.

En ik denk dat je genoeg van je partner houd dat je hem dit niet toewenst, hij mag zelf een eigen mening en keuze hierin hebben.

Dat is de meest volwassen manier en de enige manier waarop jullie eventueel een gelukkig gezinnetje kunnen worden.

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    tja,
    beter ga je je voelen als je het verteld en je vriend je hopelijk vergeeft ..
    in een relatie is eerlijkheid t belangrijkste .. !

16. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36

Dat is "ALS". Maar dat kan dus niet. Als het zou kunnen, dan zou ik die arme partner ook niet lastigvallen met mijn eigen onbetrouwbaarheid, het schuldgevoel zou voor mij al een straf zijn die al erg genoeg is. In die zin ben ik het met je eens, alleen als, als....

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    waarom ? omdat ze is vreemdgegaan.

gestraft ???? waarmee ? door potje sex met dr ex ??

niet vertellen? dan zou je net zo slecht zijn

18. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Poeh meid wat lastig! Dit is idd niet de handigste situatie voor jou.
    Ten eerste gefeliciteerd!!
    Voorvocht is net zo vruchtbaar maar hoeft natuurlijk niet perse te betekenen dat het van je ex is aangezien je wel volledig met jw vriend bezig was.
    Als je het echt niet meer weet kan je beter eerlijk zijn. Ik dacht dat je ook tijdens de zwangerschap kan checken wie de vader is mja dan moeten ze wel dna willen afstaan etc

Veel sterkte iig!

19. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Dus vreemdgaan mag gewoon en vind jij goed (in je eigen situatie) als het kindje maar niet van de ex is?

Vreemdgaan uberhaubt in een relatie is niet gezond!! Wie daarmee kan leven is zelf 1 grote leugen

20. Hogelinda

Hogelinda Actief lid

12 apr 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Smiley, waar staat dat ik het goed vind dan?

Gelukkig zijn jullie allemaal perfect en maken jullie nooit fouten.

Deel Deze Pagina