28ste zou ik normaal ongesteld moeten zijn, is niet gebeurd. De nacht van 28ste verloor ik paar druppels, ik dacht oke nu gaat het komen. Is niet gekomen. dus geen menstruatie op 29 en ook niet op 30 en nu ook op 31 niet heb testje clear en bleu gehaald digitaal gaf ZWANGER aan 4 weken. Ben erg blij maar ook onzeker, wat als mijn ongesteld hij toch aanbreekt? voor niks mijn man blij gemaakt en mezelf.. Ik heb wel gauw en afspraak gemaakt bij de dokter, voor bloedtest en plastest, vooor volgende week. wat nou als negatief is???? pffffffffff Ik kan niet eens genieten of fantaseren..
Gefeliciteerd!!! Je onzekerheid herken ik wel. Maar wat als denken heeft geen zin. Als het mis gaat kan je dat niet tegenhouden. Het is gewoon heel onzeker in het begin.. Toen het bij mij mis bleek te zijn (buitenbaarmoederlijke zwangerschap + ma) vond ik het achteraf jammer dat ik niet wat meer heb stilgestaan bij de zwangerschap. Zo zonde!! Dus kop op meis, het gaat veel vaker goed dan fout!!
Dank je wel voor je oppepende woorden. Hoeso stil gestaan bij je zwanger schap wat had je dan moeten doen dan?
Dat is het juist, je kan niets doen. Gezond leven, je rust nemen als je het nodig hebt en genieten van het feit dát je zwanger bent. Ik vond het jammer dat ik alleen maar heb gedacht aan dat het mis kon gaan en niet aan hoe bijzonder het was dat ik na 2 jaar toch zwanger was. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik probeer het nu toch anders te doen
Gefeliciteerd! Die onzekerheid is wel heel herkenbaar voor veel vrouwen denk ik. Ik kan pas genieten sinds de positieve uitslag van de combinatietest. Probeer op je gevoel te vertrouwen, anders maak je jezelf alleen maar gek. Sterkte!!