Hoi Iedereen! Ik heb een vraagje waarvan ik weet dat het antwoord waarschijnlijk 'testen' zal zijn, maar ik wou het toch even vragen. Ik heb de voorbije maanden de pil opnieuw moeten nemen (cilest) omwille van een operatie in september. De operatie is nu voorbij maar ik heb 3 à 4 weken geleden antibiotica moeten nemen na de operatie (één dag amociciline en nog enkele dagen een andere). Ik zat op dat moment net in mijn eerste pilweek. Ik weet dat de betrouwbaarheid van de pil hierdoor verminderd kon worden en we hopen ook zo snel mogelijk zwanger te kunnen zijn eens ik hersteld ben van de operatie. Omdat ik er toch rekening mee hield dat ik nog enkele weken de pil zou moeten nemen dacht ik er ook helemaal niet meer aan dat de antibiotica de werking verminderd zou kunnen hebben. Ik weet ook helemaal niet hoe mijn cyclus er op dit moment uitziet, ik denk dat mijn banner zo ongeveer klopt (maar ik was van plan de pil door te nemen omdat ik nog vaak op controle moet deze en volgende en bloedverlies dan niet handig is). Nu heb ik sinds vrijdagavond wat last van mijn darmen (wat diarree) en ben ik sinds gisterenavond verschrikkelijk misselijk. Ik heb alle geluk nog niet hoeven braken en heb ook geen koorts. Is het mogelijk dat ik symptomen van buikgriep met een ev. zwangerschap verwar? Zijn er nog dames die dachten dat ze buikgriep hadden? Of zijn er nog dames die zwanger zijn geworden doordat antibiotica invloed had op de pil? Ik hoop stiekem dat de test positief zal zijn, maar ik ga er vanuit dat het toch buikgriep is
Ja ik zou een test doen.. ik had het zelfde een week geleden..liep al een dikke 2 week met buikpijn misselijkheid, iedereen om me heen had buikgriep, dus ik dacht het meest logische ik heb bijkgriep..maar ik deed een test en nou dan zou het wel ene lange bijkgriep zijn eentje van 9 maanden.. Ga voor je duimen..hoop voor jou dat de bijkpijn wel weg gaat..(ik heb de bijkpijn nog wel.)
Dank je wel mommie! Ik wacht nog een weekje af, een buikgriepje zou dan toch al gedaan moeten zijn. Had jij ook last van je darmen? (Dat staat er bij mij misschien wel los van door iets verkeerd te eten). Ik heb nog steeds een vaag gevoel van misselijkheid en heb al enkele dagen tijdens het eten soms zonder reden bijna braakneigingen, terwijl ik niet misselijk ben. Ook vaak oprispingen. Hopelijk is het een goed teken, bedankt voor je antwoordje alvast!
Ja mijn darmen hebben een houseparty daar binnen. .en somige dingen kan ik niet eens ruiken..dus ja alle tekenen die je opnoem heb ik ook..ik zou een testje wagen..maar als het je lukt om nog een week te wachten ik kon het niet namelijk..hihii
he hallo, ik zou ook een test doen, ik heb morgen mijn NOG maar ik heb ook al een week last van diarree en sinds gisteren super misselijk. ik ga voor je duimen. liefs linda
Spannend hé, hopelijk krijgen we beide een super-positieve test! @ mommie: nog een dikke proficiat trouwens hé! Waren jullie al lang bezig?
Sterker nog, ik was ervan OVERTUIGD dat het een buikgriepje was bij mij. Maar de test die mijn man op een gegeven moment toch maar eens voor me meenam zei iets heeeeel anders Ik zou even testen als ik jou was!
hoi meiden ik heb prezies het zelfde. het is bij mij vandaag begonen met buik krampen en diarree, ik voel me helemaal niet lekker. ik dacht dat het een buik griepje was maar nu ik dit lees. o ja en heb ook last van maagzuur. groetjes honey
Hoi! Ik heb hetzelfde en daarbij een sterk vermoeden dat ik zwanger ben, aangezien zich nog helemaal niet aankondigt, terwijl dat meestal ruim van te voren gebeurt (en vandaag zou het dan toch uiterlijk wel moeten komen). Ik heb last van (veel) misselijkheid (ik kan zelfs mijn man niet meer ruiken ) en erg dunne ontlasting. Het zou echter kunnen dat dit nog door de antibiotica komt, Ik heb vorige week een keer gekregen voor een nierbekkenontsteking (ook amoxicilline) en diaree is wel een van de bijwerkingen. Ik had alleen verwacht dat dit wel snel weer over zou zijn na het stoppen. Maar wat ik niet snap: een van 'de' zwangerschapsverschijnselen is juist een harde/trage ontlasting/verstopping. Dit is het tegenovergestelde: mijn buik borrelt en pruttelt erover. Als ik vandaag niet ongesteld word, ga ik morgenochtend een test doen.
Mijn buik is vreselijk opgeblazen en mijn darmen gaan erg tekeer. Verder is mijn ontlasting was harder en heb ik er moeite mee....Als ik 's avonds in bed lig komt het maagzuur naar boven. Tja, het kan allebei he...buikgriep of zwangerschap.. Maar ik hoop natuurlijk het 2e.
Wauw spannend voor ons allemaal! Ik hoop dat het voor jullie allemaal raak is! Hier niet veel veranderd: met momenten verschrikkelijk misselijk (net als deze middag voor mijn middagmaal) maar eens ik dan aan het eten ben (is wel wringen) dan gaat het wel! Ik heb vaak het gevoel te moeten braken, maar kan wel gewoon eten. Dit lijkt me niet bij buikgriep te passen, maar ik durf niet hopen . Nu heb ik weer last van wat verstopping ipv diarree... Ik kan er helemaal niet aan uit, maar wacht toch nog een weekje om te testen! Ik duim voor jullie allemaal! Konijn, je gaat morgen al testen dus véél succes! Ik wacht vol spanning op je berichtje morgenochtend!
Ik had juist elke keer "diaree" zeg maar.. Dus meiden, je weet maar nooit... TESTENN ! Succes allemaal -x-
lellebel hoe lang blijf je misselijk. waneer zakt dat af, als je dat weet. ik ben al van af zondag misselijk, maar heb het meestal rond een uur of 4 en dan de hele avond. gewoon een draaien gevoel in me buik. msschien dan jij het weet. groetjes honey
Ik was vooral 's morgens misselijk en soms met vlagen, heb niet boven de pot gehangen ofzo! Maar de ene dag heb je er meestal meer last van als de andere.. Dat kan heel erg verschillen... Spannend hè -x-