heb niet echt een vraag ofzo, moet even mijn verhaal kwijt. Had vrijdag op mijn werk nog een zwangerschapstest gedaan. Niet echt een reden voor. Nou had ik die test in mijn broekzak zitten. En je raad het al, thuis aangekomen..... test weg! Al in de auto gezocht enz. maar nergens te vinden. Mijn baas was nog op mijn werk vrijdag. Dus het is erg waarschijnlijk dat ze m gevonden heeft! Aaaaaah, wat stom! Nou ja, ze komt er toch ooit achter, maar moest het even kwijt
tja, mijn baas is huisarts. Dus zou wel erg stom als ze dat niet ziet! Ben morgen als eerste op mijn werk dus hoop dat ie nog ergens ligt!
Ha Suzie, Als die test er morgenvroeg nog ligt, is de kans groot dat je bazin de huisarts 'm gevonden heeft, en zij is heus niet gek hoor ... Als je niet wil dat zij het al weet, dan zou ik de test morgen juist niet meepakken maar lekker laten liggen. Kun je altijd nog net doen of jij 'm in de praktijk gevonden hebt ofzo... Succes, Monique
Goed idee Monique! Als ik m zelf pak gaat ze er zeker naar vragen! Ze komt er uiteindelijk toch wel achter, maar heb donderdag mijn eerste echo, wil dat eerst afwachten. En misschien valt het wel mee en heeft ze m helemaal niet gezien. We zullen zien! Bedankt voor jullie reacties!