Dat ik een rekening open bij regiobank.... alle skrijg thuis gestuurd en erbovenop een brief.... dat ze niet akkoord gaan met opening van de rekening omdat ik grensarbeider ben.... duhhh ik woon toch in de REGIO Morgen eerst maar even boos bellen.... morgen??? sollie straks... heb slechte nacht.
Dat er altijd op vrijdag blauwe enveloppen met de post komen.... Dat mijn wekker om half 6 gaat,en niet om half 9
Als ik een leuke nummer op de radio hoor, bv Michel Telo, draai ik em keihard, zing en dans mee, dan gaat juist de telefoon/deurbel!!!!!!!!!! GRRRRR
Ik vind het stom dat mijn kat steeds zijn waterbak verschuift. Dan zet ie z'n poot erin en sleept de bak met korte rukjes naar de andere kant van de ruimte. Uiteraard is daarna het bakje leeg en de vloer nat
Dat mijn kat altijd het eten eerst naast het bakje 'gooit' en dan pas gaat eten. En verder heel veel herkenbare dingen die al geschreven zijn. Zoals het niet slapen ophet kdv. Na het dweilen visite. Kinderen die poepen als ze een schonen luier hebben gekregen. Kinderen die uitslapen als je weg moet en andersom. Pijn hebben en als je dan eindelijk gaat is het over. Als je haast hebt lijkt iedereen het rustig aan te doen.. Leuk topic!
Ja! Zoooo herkenbaar! En dan eigenlijk ook net zo timen, dat dit gebeurd wanneer je net weg wilde gaan. (lees: jassen al aan etc etc)
je vriend nieuwe schoenen kopen en hij deze in plaats van gewoon zijn oude gebruikt voor met zijn vrienden te gaan motorcrossen
Ah nee helaas ik neem mee wat ik mee neem en ben niet bang dat het gejat wordt. Heb wel soms dat ik apparaten niet gebruik op plaatsen waar ik het niet veilig genoeg vind.
Dat als ik speciaal mijn oude kleren aantrek om schoon te maken er niets aan de hand is, maar als ik even snel nog een plank schoonmaak met een nieuw vest aan, ik schoonmaakmiddel met bleek mors (wat ik eigenlijk niet eens wilde gebruiken) en het vest meteen verpest is...
Dat als je baby met je iPhone speelt hij op de een of andere manier ALTIJD in ' Settings' terecht komt!
dat het mijn dochter van 3 jaar wel lukt (per ongeluk) om een foto van telefoon op Facebook en mij niet!
Wat ik stom vind? Dat als de jongste een huildag heeft (en dat gebeurt regelmatig ivm jeuk door eczeem) dat de oudste ook meteen de hele dag vervelend is en ik meteen gestressed raak!:x
dat je dochter (1) de internetverbinding op je laptop verbeekt en je de verbinding zelf niet meer kan herstellen.
Deze komt van mijn man: ...dat de serie 'House' alweer vakantie heeft. En er pas weer 2 april nieuwe uitkomen. ...dat er deze week ook geen nieuwe 'Big bang theory' is. Volgende week wel weer. (download uit amerika)