Stom!

Discussion in 'De lounge' started by loesje1982, Mar 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xylina

xylina Fanatiek lid

Dec 20, 2011
    1,678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    dat er erg vaak herhalingen van herhalingen van herhalingen van 20 jaar geleden op tv zijn

2. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Dat het lijkt alsof jij altijd de rode golf hebt van stoplichten, behalve als je even rustig in je achteruitkijkspiegel je make up wil bijwerken, want dan springen alle lichten meteen op groen...

3. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    2,070
    0
    0
    Hier
    dat er altijd iemand komt die 2x in het jaar dat ik besluit dat t pyama-dag is.........

dat alle nederlanders die hier de grens overkomen rustig in hun 80km/h gangetje doorkachelen, terwijl je hier toch echt 100 mag buiten de bebouwde kom.....

4. Onder water

Onder water Niet meer actief

De nerd in mij vind het stom dat er geen vervolg op Harry Potter komt.

5. Jel

Jel Niet meer actief

Dat ik een dikke puist in mijn nek heb net als ik straks naar de kapper moet. Dat heb ik dus altijd als ik daarheen moet. Genant!

6. me1985

me1985 Bekend lid

Jan 5, 2012
    615
    0
    0
    gastouder
    hooge noorden
    - dat als ik net gedweild heb vriendlief terug komt van het uitlaten van de
    hond...en dat de hond dan net toevallig in de sloot heeft gelegen!
    - dat ik vaak slecht slaap als ik er vroeg uit moet
    - dat ik in de weekenden vroeg wakker ben terwijl ik eindelijk eens kan
    uitslapen *zucht*
    - dat er nooit iets fatsoenlijks op de tv is. Alleen maar herhalingen van
    herhalingen.
    - Dat is altijd zin heb aan iets lekkers als we niks in huis hebben (chips, nootjes
    enz enz)

7. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    dat de sluismeester zo loopt te zeuren dat we hier niet mogen liggen terwijl het een normale ligplek is! Liggen nog voor het bord sluizenbereik, er staan bolders, dus wat het probleem is:(
    En dat hij alleen duits kan en wij dus ook duits moeten kunnen terwijl duitsers in NL geen nederlands gaan praten!:x

8. tulip

tulip Niet meer actief

dat ik eigenlijk altijd zeeen van tijd heb als ik onderweg ben, maar de 3 keer per jaar dat ik net wat later ben en haast heb achter zo'n debiel zit die 100 over de linkerbaan gaat.

9. tulip

tulip Niet meer actief

ik heb er nog 1 van de afgelopen 10 minuten. Wij krijgen in april de sleutel van ons nieuwe huis en wonen nu tijdelijk boven een tandartspraktijk.

Ik vind het stom dat er op het raam een levensgroot papier hangt dat ze voor de tandarts om de hoek moeten zijn en dat er dan precies als ik net zit en mijn dochter ligt te slapen wordt aangebeld daarvoor en ik helemaal naar beneden kan.

10. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    * Dat mijn man het lege wcrolletje in het fonteintje mikt
    * Dat de stoplichten ALTIJD allemaal op rood staan als je haast hebt en je overal kunt doorrijden wanneer je tijd zat hebt
    * Dat mijn moeder bij alles waar ze het niet mee eens is zegt: nou.... maar vroéger...!!
    * Dat de telefoon de hele dag niet gaat, maar ga je even op de plee zitten dan belt er iemand :x
    * Dat mijn man nog steeds denkt dat een dag niet werken hetzelfde is als een vrije dag
    * Dat de sportschool in de weekenden niet 's middags en 's avonds open is
    * Dat het op zondag vaak regent net als je lekker samen naar buiten wilt en jawel hoor, maandagochtend moeten we werken maar schijnt de zon weer
    * Dat kledingmaten overal anders vallen, mijn dochter is 3 en draagt broeken van 12-18 maanden
    * Dat ik elke dag moet bedenken wat we vandaag weer eens eten
    * Dat ik nog moet collecteren voor Jantje Beton (bedankt psz)

Nou... heb een enorm stomme dag dus ik hou het voor gezien :p

11. chila

chila Niet meer actief

Haha grappig,

Wat ik stom vind is:

-Dat mijn hond altijd bij mij op schoot wil als ik net eens lekker lui op de bank zit met de laptop op schoot. Dat past dus niet, laptop en hond maar toch wurmt ze zich er door en gaat mevrouw gewoon lekker liggen :D
    - Dat ik het zonet heel warm had en de verwarming lager heb gezet en nog geen 5 minuten later verrek ik van de kou

12. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

Oct 27, 2009
    4,545
    732
    113
    Dat lieve mensen die je dierbaar zijn ineens kunnen overlijden. Dat zou eigenlijk niet moeten kunnen.

13. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    2,070
    0
    0
    Hier
    dat ik nu een verse worst heb gebakken terwijl ik daar helemaal geen zin in heb....

14. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Dat ik soms moet huilen om iets op tv als er niets te huilen valt ;)

15. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Dat mensen een plastic tasje bij de ene winkel moeten kopen en bij de andere winkel alles driedubbel in plastic verpakt zit.

16. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Als ik onder de douche sta altijd de deurbel of de telefoon gaat ...!!

17. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Dat ik ALTIJD in de verkeerde rij sta bij de supermarkt

18. xylina

xylina Fanatiek lid

Dec 20, 2011
    1,678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    zooooooooooooooooooooooo herkenbaar!!!!!

19. Jel

Jel Niet meer actief

Dat heb ik ook altijd. Staat de persoon voor je heel lang geld te tellen of er is een artikel zonder streepjescode dat er gebeld moet worden... Grrrrr..... erg irri.

20. Jel

Jel Niet meer actief

Ik heb nog wat stoms, zou het een zwangerschapskwaaltje zijn?

De laatste wcrol pakken uit het plastic, dan de wcrol weggooien in de prullenbak en met het plastic weglopen. ;)

Share This Page