stom

Discussie in 'De lounge' gestart door cindypascal, 15 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindypascal

    cindypascal Actief lid

    26 sep 2005
    301
    0
    0
    bergen op zoom
    wij zijn afgelopen week naar een voorstelling in een schouwburg geweest.
    het was echt heel erg leuk, maar ik werd gewoon uitgelachen.
    ok ik weet dat mijn buik nog niet zo flink is maar ik moet wel positiebroeken aan omdat dat het lekkerste zit en omdat mijn andere broeken niet meer passen.
    dus toen het pauze was stond ik daar gezellig met mijn vriend wat te drinken en hoor ik een groepje achter ons zeggen, goh het is toch belachelijk he dat je net zwanger bent en je wil je buik laten zien,o ja daar hangt al wat.
    nou ik werd witheet en mijn vriend zei kom we gaan wel even ergens anders staan.
    ik heb dan wel geen megabuik maar je kan het al best heel goed zien.
    ik had gewoon een niet strak zittend shirt aan over mijn broek en toch zag je best goed dat ik een buikje heb.

    ik vond dit zo zwak, waarom laten ze mensen niet gewoon trots zijn op de zwangerschap.

    cindy
     
  2. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Jaloesie.....is denk ik de hoofdreden dan mensen zo reageren...
    Erg inderachtig, en gemeen ook, waarom gun je de ander het geluk niet?

    Kan me voorstellen dat dit vervelend was, maar zet het weer van je af meid, en doe lekker waar jij je het beste bij voelt!!!
     
  3. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nou jaaaaaaaaaaa wat een kinderachtig zooitje!!
    Lekker aandoen waar jij je het prettigst in voelt... stelletje jaloerse kleuters!
     
  4. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Wat is dat voor een klote opmerking!?
    Wat een stelletje sukkels zeg. Ik had ze er toch wel even op aangesproken. Ze waren zeker hartstikke jaloers.
     
  5. Marian

    Marian Fanatiek lid

    27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Ach ja, zulke mensen lopen er natuurlijk altijd wel rond. Jaloers misschien? En niet weten hoe ze er mee om moeten gaan? Mensen kunnen elkaar erg opstoken in zulke situaties.
    Gewoon lekker niks van aantrekken, tuurlijk mag je trots zijn op je mooie buikje!!! Daar heb je toch je best voor gedaan!

    Geniet maar lekker van je zwangerschap en laat lekker iedereen je buik zien! Is echt iets om trots op te mogen zijn.... :)

    Marian
     
  6. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    laat lekker lullen... jaloers gepeupel..!!!

    ik vind het hel knap van je dat je er niks van hebt gezegt, want mocht ik daar hebben gestaan.. dan had ik ze eerst ff een vuiile blik toe geworpen... en daarna ff heel duidelijk stellen.. waar ze mee bezig waren !!!

    maja dat ben ik.... maar zoals ik al zei: lat maar lekker lullen !!.. Losers !!!
     
  7. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Wees jij maar gewoon lekker trots op je buik, hoor meid. Showen, genieten, pronken, stralen en trots zijn. Hoort er allemaal bij en is zo belangrijk in je zwangerschap. Laat de anderen voor wat ze zijn en jij moet gewoon gaan genieten!
     
  8. femmy

    femmy Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    dat soort mensen blijf je altijd houden! heel zielig en onvolwassen, die moeten nog veel leren in dit leven! niks van aantrekken dat soort mensen, zijn ze niet waard!
     
  9. PamEnMarcel

    PamEnMarcel Actief lid

    Nah ja, wat zijn dat voor een stelletje... kinderachtig hoor! Die hebben gewoon geen interessant leven, want ze moeten over die van iemand anders praten. Wees lekker trots op je zwangerschap, laat ze maar mooi lullen.
     
  10. deborah

    deborah Actief lid

    2 dec 2005
    348
    0
    0
    sommige mensen hebben geen eigen leven moet je maar denken ;)

    lekker laten gaan en geniet van je buik ;)
     
  11. Miky

    Miky Bekend lid

    18 jan 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Belachelijk hoor! Maar trek je er niets van aan... Degene die dat zei was gewoon super jaloers... Zelf misschien al lang bezig met proberen? Of om een andere reden niet van een zwangerschap hebben genieten zoals jij?

    Geniet ervan hoor en laat de rest maar lullen...

    Ik heb met 15 weken ook alleen positiebroeken aan omdat alleen die lekker zitten, de broeken die ik voor de zwangerschap droeg pas ik niet meer... En als ik daar zin in heb trek ik er gerust een strak shirt over aan.....
     
  12. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Wat een reactie. Ik had m'n eerste positiebroek al aan rond de 10de zwangerschapsweek, ook gewoon omdat die veel lekkerder zaten dan m'n andere broeken. Niks van aantrekken, het is pure jaloesie. Wees maar trots op je buikje, ook al is die nog niet supergroot!

    Liefs kathy
     
  13. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    JAA! Mooier kan ik het zelf niet zeggen, ik sluit me er bij aan!
     
  14. chiesa

    chiesa Fanatiek lid

    4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Laat ze maar praten en wees jij maar lekker trots op je buikje!! :D
     
  15. "Goh, het is toch belachelijk dat je zo'n loser bent en dat ook nog aan anderen laat horen!" Was misschien een leuke geweest, haha.

    Cindy, dit is nou weer typisch zo'n opmerking die meer zegt over hen dan over jou. Doe gewoon waar je jezelf lekker bij voelt en heb schijt aan iedereen
    :)
     
  16. Kara23

    Kara23 Actief lid

    29 dec 2005
    195
    0
    0
    :x :x :x Echt BELACHELIJK! :x :x :x
     
  17. Lissie

    Lissie Lid

    10 mrt 2006
    60
    0
    0
    Huismoedertje
    Den-Haag
    Nou zeg wat een stomme opmerking zeg wat iedereen hier al zegt zijn gewoon jaloerse mensen die zelf geen eigen leven hebben. lekker later praten!! en wees jij maar lekker trots op jou buikje!!


    Liefs,

    Melissa
     
  18. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    meis laat jij je buikie maar zien hoor en wees er terecht trots op
    want een nieuw leven is helaas niet voor iedereen weggelegt
    wat een stel pubers zeg hebben ze niets anders te doen?
    lekker genieten van je zwangerschap en laat dat soort lui maar dom kletsen
     
  19. Niet meer actief

    He bah irritant zulke mensen ik zou ook echt witheet worden hoor. Mensen zijn gewoon jaloers
     

Deel Deze Pagina