Nee, ik heb geen voorgeschiedenis met mk. Ik heb een vk waar je veel echos krijgt en ook al vroeg om je door de onzekere periode heen te helpen. ik krijg ze met 7-10-13 ongeveer en dan met 20-30-36 ongeveer. En meid je mag best je verhaal hier doen. Ik snap dat je een rotgevoel krijgt. Wat een nare reactie. Zijn er geen andere vk's in de buurt?
Wat fijn dat je een vk hebt waar je zoveel echos krijgt en ook zo vroeg al! Het is mijn eerste zwangerschap dus ik dacht wie weet is het wel normaal dat ze zeggen bel over paar weken maar terug, maar zat me niet lekker. Vooral de toon waarop en niet even zeggen gefeliciteerd ofzo. Ik heb vanmiddag een andere vk gebelt in de plaats waar wij vanaf december wonen en heb nu een afspraak voor 27 aug! Maar hoe anders was dit gesprek! Meteen gefeliciteerd en ik had tenminste de ruimte om in het kort even mijn verhaal en daardoor zorgen uit te leggen! Spannend hoor jij al over 2 weken je echo! Zal heel hard voor je duimen!
Thanks. Ik ook voor jou. 27 ste is over drie weken vandaag. Spannend. ja, zo hoort het ook. Vooral felicitaties zijn op zn plaats. Niet dan? En je verhaal kwijt kunnen ook. Het is mn 2e dua ik weet er al wel het 1 en ander van maar bij de 1e heb ik ook een aantal dingen gevraagd toen en mn zorgen geuit.
Geven die van test point wel knallers eigenlijk? Lees alleen over kv 2v5 knallers. Wilde ze bijna nog gaan halen vandaag maar heb me ingehouden, ondanks de wisselende kwaaltjes.
Lieverd, je had super duidelijke testen! Je bent zwanger! Ondanks dat ik me je gevoel helemaal voor kan stellen en ook herken, ga jezelf niet kwellen met nog meer testen, wordt je alleen maar onzekerder van. Dus wat ga jij niet kopen? maak jezelf niet gek schat!
Ehum.... haha. Thanks lieverd. Het is zon zenuwslopende periode. Ook omdat ik soms ineens geen kwaaltjes meer heb. Maar ben ook pas 4,5. De kwaaltjes kwamen bij mn dochter ook pas later. wat een lieve reactie allemaal. Nu ga ik gewoon genieten.
Ja gewoon gaan doen! Tuurlijk ik herken het ook! Mijn klachten wisselen ook, voelde ik me gister nog op en top zwanger voel ik vandaag veel minder. Iedere keer als in naar de wc ga kijk ik op het papiertje of ik geen bloed zie etc. Maar ik kan niks meer als hopen en bidden dat het goed mag blijven gaan en proberen te genieten! Maak uit je bijschrift op dat jij ook gelooft? Zal ook voor jou bidden en voor het kleine frummeltje wat in je buik aan het groeien is.
Ja klopt ja. Ik ben ook gelovig. Krijg tranen in mn ogen dat er nog een gelovige is. Ik ga ook voor jou bidden. Ja hier check ik het ook regelmatig. Elkenkeer ben ik bang als ik iets voel vloeien. Gelukkig is het nog steeds witte afscheiding. hoever ben jij?
Ow dat heb ik ook! Dan voel ik wat vloeien maar idd gelukkig afscheiding elke keer. Ik ben zover als dat ik nu weet op de dag af gelijk met jou! Dus ook 4 weken en 5 dagen.
Wat leuk! Je weet natuurlijk nooit, maar ik reken nu vanaf mn laatste menstruatie. Het kan zomaar een paar dagen verschillen bij de echo.
Ik reken idd ook vanaf eerste dag van laatste menstruatie maar weet idd dat dat niet alles zegt. Eisprong kan eerder of later zijn geweest. Blijft gewoon nog even spannend 😉
JA daarom of je luttele fase korten of langer. De vorige keer kon het naar mijn idee echt niet. ik was 14-10-2013 ongesteld geworden en ik dacht dat mijn eisprong de 31ste was. Ik had toen een knaller ovu. Had er twee dagen 1 gebruikt en die van de 31ste was knal. Dus ik rekende vanaf 14 nov. 2 weken na de eisprong. Ik zou dus 24 juli uitgerekend zijn. Dat werd dus 19 juli. Kon in mijn beleving helemaal niet haha.
Ik heb geen ovu testen gedaan dus heb werkelijkwaar geen idee haha. Maar we wachten het rustig af en zien het wel 😊
Ik deze ronde ook niet . Was bij mn dochter. Ik zie het ook wel. Ben nu een marsepein taart aan het maken voor het feestje van mn dochter.
Haha, dit was d e1e keer en best goed gelukt. Ze was in juli jarig, maar we vieren het morgen pas. We hebben dezelfde banner . Klets jij ook nog mee in andere groepen of dat niet?
Nog gefeliciteerd! En alvast een fijne dag morgen! Ik ben het forum nog een beetje aan het verkennen, maar zal vast ook mee gaan kletsen in andere groepen. Haha grappig he dezelfde banner! Jij verder actief op het forum?
Thanks! Gaat goedkomen. Niet echt in een bevallingsclub op het moment. Bij mn dochter wel en wij hebben nog steeds via fb contact met elkaar. Ik lees wel veel (wat ik eigenlijk niet moet doen). Ik ga ook proberen om zp een beetje te mijden. Gewoon afentoe een keer kijken ipv elke dag zo`n beetje. Vooral omdat ik me dan enorm zorgen kan maken over het hoe en wat! Je leest toch vaker de slechte aflopen.