Stom...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Joolz, 22 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joolz

Joolz Actief lid

1 jul 2015
    271
    18
    18
    Zucht... ik heb net getest op dag 35 terwijl mijn cyclus nog niet duidelijk is. Zie onderschrift. Vorige week veel last van mijn borsten, ze zijn sowieso ineens een stukkie groter ( :$) veel last van krampjes steken laag onderin mijn buik met op staan uit stoelen of uit gehurkte positie.

Uiteraard is de test negatief. Ik ben zo ongeduldig! Ik ben veranderd in een control freak sinds we zijn begonnen met zwanger worden. Of ongesteld of positieve test alsjeblieft! Niet dit gerommel!

Ik weet niet zo goed waarom ik dit plaats.. ff stoom afblazen. Al mijn vriendinnen waren binnen 2 of 3 maanden zwanger en die zeggen alleen maar " niet zo mee bezig zijn het komt vanzelf goed "

2. Homeland

Homeland Niet meer actief

Ah lieverd het is zooo herkenbaar! Ik ervaar exact hetzelfde als jij en hoop uiteraard dat je positief test en anders snel je periode krijgt!

3. Joolz

Joolz Actief lid

1 jul 2015
    271
    18
    18
    Ik lees van jou inderdaad in andere topics een soortgelijk verhaal!

Nooit heb ik beseft hoe dit zou kunnen voelen. Een soort oer gevoel.
    Overal zie ik zwangere buiken en kleine kinderen.

Op naar een positieve test Homeland of een regelmatige cyclus!

4. Homeland

Tell me about it! Heb echt exact hetzelfde. We zijn er natuurlijk ook zo mee bezig! Ja we gaan voor positiviteit!!

5. Joolz

Joolz Actief lid

1 jul 2015
    271
    18
    18
    Heey... maar februari is al best in zicht ;):D

6. saphira85

saphira85 Lid

7 apr 2015
    91
    0
    6
    Heel herkenbaar helaas! Had ook gehoopt dat ik niet zo panisch zou worden haha. Maar het zit eigenlijk continu in je hoofd. Heel moeilijk om niet te testen en iedere maand is er 1 te veel lijkt wel. Maar goed, ik probeer voor ogen te houden dat het uiteindelijk ons ook gegund is.

7. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Het is ook ontzettend frustrerend, je weet ook niet wanneer het eind in zicht is. Daarna is het weer spannend of het blijft plakken en daarna of alles goed is. Maar uiteindelijk is het het waard :)

8. Rneetjj

Rneetjj Actief lid

14 sep 2015
    358
    64
    28
    Vrouw
    Heel herkenbaar.. ik heb tot nog toe wel een regelmatige cyclus maar ook nog niet zo lang bezig.. en ik ben wachten nu ook al beu, laat staan over nog veel meer maanden! We kunnen helaas niet meer doen dan wachten....

9. Kelsey

Kelsey Bekend lid

29 sep 2011
    562
    292
    63
    Yep ook hier herkenbaar. Ik ben ook nog niet zo lang bezig maar merk ook dat ik het soms maar niet van me af kan zetten. vooral vanaf de eisprong. Die ik eerst elke maand voelde maar sinds we bezig zijn niet meer:( Haha heel frustrerend!

10. Homeland

Haha ja ik vond het zo toevallig maar probeer er niet teveel waarde aan te hechten.......lukt niet echt.

Hoest nu met jou?

11. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pff..zo herkenbaar... Al gaat het bij ons om een tweede. Maar dat maakt het misschien nog lastiger om geduldig te zijn, omdat ik van de eerste zeer snel zwanger was. Dat schept verwachtingen, ook al weet ik natuurlijk dat het nu heel anders kan gaan. Het kan wel een eeuwigheid duren of misschien nooit lukken. Maar ik ben er zo mee bezig... Al doe ik geen ovulatietesten, maar heb al wel een zwangerschapstest gedaan. Veel te vroeg! Sloeg nergens op, maar ik kon het toch niet laten. Test was negatief...

12. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Hier ook.. Net besloten om volledig ervoor te gaan en elke dag duurt me bijna te lang.. Mijn vriend zegt telkens dat het wel komt en dat we nog maar net begonnen zijn, dat is ook wel zo, maar het gevoel is enorm dringend. Een vriendin werd zwanger door de pil heen, daarna gelijk de eerste ronde en bij hun 3e kindje in de 3e ronde. Omdat je dan van dichtbij ziet hoe snel het kan gaan hoop je dat voor jezelf ook.. Pfff

13. Mailey

Mailey Actief lid

7 feb 2015
    188
    41
    28
    NULL
    NULL
    Ooh zo herkenbaar en dan ook nog mensen die zeggen dat je er niet zoveel mee bezig moet zijn pff dat gaat toch niet!

Succes!

14. Joolz

Joolz Actief lid

1 jul 2015
    271
    18
    18
    Gelukkig dat ik niet de enige ben hihi. Soms denk ik dat ik gek geworden ben ofzo haha!

@Homeland... tsja nog aan het wachten. Ik heb steeds iets raars. Als ik opsta krijg ik vreselijke steken laag in mijn buik zo rond mijn baarmoeder/liezen. Moet dan echt even gebogen blijven staan. Is nu al bijna een week zo. En mn borsten blijven groeien. Terwijl die meestal minder worden na het stoppen met de pil??

Bij jou al ontwikkelingen?

15. bloesem88

bloesem88 Lid

13 mei 2015
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend he... ik hoop voor iedereen dat snel raak is. Ik ken het gevoel van de onzekerheid!

16. Homeland

Hormonen doen rare dingen met je. Ik had verwacht dat ik zou afvallen met het stoppen vd pil maar ben aangekomen en zit vaak helemaal niet goed in mijn vel terwijl ik doorgaans een vrij stabiel humeur heb. Ik moet wachten op een nieuwe periode. Hopelijk nu regelmatiger. Succes!!

Deel Deze Pagina