hoi hoi mijn zoontje is nu 4 maand en is erg verkouden en hoesten hij had gister eigenlijk z'n prikjes moeten hebben maar hebben ze uit gesteld nu heb ik gister even met m gedoucht en gestoomd en nu is hij helemaal schor klinkt zo zielig nu mijn vraag hoe vaak mag je stomen en hoelang? groetjes marline
ik heb het ook regelmatig gedaan, zolang als ik wilde en zolang als mijn zoon het wilde. Je bedoelt toch gewoon zitten in een met stoom gevulde badkamer hè?
ja klopt zie me niet echt zitten met hem met z'n neus boven een bak hahaha ok dus kan het strax gewoon weer doen ? vondt wel dat hij er beter op sliep
zeker doen als hij er geen probleem van maakt. Ik dacht dat je mss met menthol oid aan de gang was? nee boven een bak is een beetje risicootje met een kleintje : ) Je kunt trouwens wel een beetje luuf baby in je badwater doen (niet dat je beeb daar dan in zit maar dat jij met hem in de badkamer zit terwijl die geur dus vrijkomt door het hete water)
FF een andere tip; Luuf doet ook wonderen, netzoals het stoombadje voor baby's van de etos. Dit doe je in het gewone badje en er zit eucalyptus met calendula in.
Zielig he! zo'n snotterend kindje Wij hebben een stoomcabine en als ons ventje heel erg verkouden is gaan we daar lekker met zijn allen in. Ongeveer een kwartiertje en niet te warm. Daar slaapt hij heerlijk op. Daarnaast idd het hoofdeind van zijn bedje iets omhoog en een gesneden ui naast zijn bedje! Succes en beterschap!
oh dat kan ik idd ook wel doen jah het water daar in laten lopen in het badje met beetje luuf erin bedje staat al schuin knorretje das toevallig hoelaat is hij geboren?
15.07 uur! en eh... met een spoed keizersnee in Almelo in het ziekenhuis... Dus ook nog eens in de buurt! Toevallig!
Nee, niet in Almelo. In een dorp vlakbij. Wel toevallig! Heb je trouwens al een gesneden ui bij het bed geprobeerd? Helpt hier super tegen een dicht neusje.
ja had ik ook al geprobeerd z'n neusje zit volgens mij niet meer echt dik het is echt z'n keeltje waar hij last van heeft volgens mij helpt stomen dan wel (vraag ik mij nu af) hij heeft ook last bij het drinken lijkt wel knorretje heb je toevallig msn? lijkt me gezellig om met je te chatten zou je die dan via pb naar me kunne sturen of je kunt natuurlijk mijn msn knop gebruiken onder mijn berichtjes