mama mama mama

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door debbie2007, 6 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    Ons ukkie wil de laatste 1, 2 weken niets anders dan mammie. Pappie is soms leuk, voor een spelletje, wat lachen en bad. Maar verder... als mama even de kamer uitloopt is het tranen. Ze wil niks anders dan bij mij, en als ik haar dan overpak pakt ze me stevig beet en snikt nog even na op mn schouder "hoe erg het wel niet was dat ik weg liep".
    Ik werk nog niet buitenshuis, dus breng veel tijd met haar door en geef bv.
    Op zich is het schattig natuurlijk dat ze nu echt mammie als mammie herkent, maar het is ook wel vermoeiend soms, ik heb geen minuutje voor mezelf!?

Herkenbaar?
    Gaat dit snel over (zeg aub JA! ;) )

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja, :)

En als ze 1,5 zijn is het ineens

Papa Papa Papa, ;)

Rust!

3. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Mijn kleine is nu een jaar en heeft het nog steeds. Als we samen op de bank zitten en ze zit bij papa op schoot, dan kruipt ze meteen naar mij toe. Soms ga ik dan maar ergens anders zitten, want ik vind het zo lullig voor papa ;)

4. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    die van mij heeft t ook een beetje
    vind t ook sneu voor dr papa

snachts als papa bij dr komt in plaats van mama begint ze veel harder te krijsen
    en als mama komt is ze meteen stil
    als ze huilt dan is ze nooit stil bij papa maar als mama het overneemt
    ja dan is ze weer meteen stil

ik wou dr ook bijna een topic over openen... (dus thanx :D)

5. Chantal79

Chantal79 Actief lid

20 aug 2007
    344
    0
    0
    Hier is het ook! Nick huilt bij papa veel eerder dan mij mama.. Spelen en gek doen is met papa het einde, maar hij wil toch het liefst alleen maar door mama verzorgd worden. Vindt het zo vervelend voor mijn vriend. Hoe gaan jullie ermee om. Als mijn vriend Nick aan het aankleden is en ik hoor hem zo huilen ga ik er wel eens naar toe en dan is hij snel stil. Ik twijfel soms of ik hier wel goed aan doe?

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hier precies hetzelfde, en nog steeds! Al lijkt het de laatste week weer wat beter te gaan. Zeker niet leuk voor papa maar ik word er soms ook wel kriebelig van dat Louise aan mij vastgeklit zit.

@chantal; ik laat het bewust gewoon aan papa over. Of als ze samen lekker aan het spelen zijn ga ik gewoon even weg. Zo leert ze hopelijk dat papa ook lief is ;)

7. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Hier is het net anders om. Dylan zegt nu eindelijk een keer mama en niet altijd maar papa :D

8. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hier was het andersom youame altijd bij papa zijn ik mocht niks doen bij der
    moet zeggen dat ik best jaloers was toen
    nu is het alleen maar maama mama mama

mijn zoontje nu 4 maand
    wil alleen bij mij zijn
    is hij lekker aan het spelen in de box en hij ziet mij de kamer even uitlopen is het brullen de eerste paar keer geef ik he een speentje en dan gaat ie lachen en blij doen
    maar de huishouding moet ook doorgaan dus laat m soms wel even huilen

Deel Deze Pagina