Verdorie nu al

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mausyi, 1 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    :(
    19 weken en ik houd nu al vocht vast. De sokken staan alweer in mijn enkels gesneden en afgedrukt. ;)

2. LSQ

LSQ Niet meer actief

Oef, ik begrijp je frustratie!
    Ik neem aan dat je alle tips wel kent, maar zo niet: brandnetelthee leek bij mij wel te helpen Ik vond het ook opeens lekker. Daarvoor helemaal niet.
    Succes!

3. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Flashback: ik had bij aankomst bij mijn oma mijn hakjes uitgedaan. Toen we weg wilden hebben ze met man en macht geprobeerd mijn schoenen weer aan te krijgen. Resultaat: ik moest op blote voeten naar huis.
    Rest van de zwangerschap paste ik alleen nog maar mn teenslippers....

Dikke knuffel. I hear you.... it sucks

4. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Oh getver ja. Vorige keer in maaet bevallen en ondanks winter al van die oliefantenpoten. Veters waren ineens te kort toen. Nu al met angst en beven afwachten hoe dat in de zomer gaat zijn. Ik voelde me zoooo'n blob. Bleehg.

5. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    *kijktvies* brandnetel thee dus. En nee ik weet de tips niet meer. Heb ik na onze 1e allemaal verdrongen 😭

Bij mij 1e begon het pas aan het eind. Het enige waar ik op kon lopen waren van die nep uggs.

6. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Ik lees graag mee met tips! Ik begin er nu ook last van te krijgen namelijk, horloge en ringen passen niet meer en sokken staan in mn voeten/schenen aan het einde van de dag :)

7. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Oefff herkenbaar! Ik had het ook al rond die termijn... :(

Kon praktisch geen schoenen meer aan, heb heel, heel, heel erg veel op birckenstocks en gewone plastic teenslippers gelopen. :p

Hier hielp overigens niets.. geen brandnetel thee, geen wisselbaden op je benen..

Liefs,

8. mila85

mila85 Lid

13 feb 2014
    95
    14
    8
    NULL
    NULL
    Ik ben er ook al bang voor..ik ben al druk aan het smeren met voetcreme om straks een beetje goed voor de dag te komen in mn slippers...

9. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Ja hoor, hier nog een! Ringen al uit en inderdaad randen van mijn sokken in mijn enkels... Lees ff mee voor de tips..

10. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik had ook al heel erg vroeg in de zwangerschap dat ik vocht vast begon te houden, is helaas alleen maar erger geworden.

Nu zo erg dat ik gewoon grotere sokken moet dragen, geen gewone schoenen meer aankan en in beide polsen Carpaal Tunnelsyndroom heb gekregen van het vocht :(

11. LSQ

LSQ Niet meer actief

Haha mausyi, ik begrijp je gezicht wel volkomen hoor!

Andere tips zijn:
    Benen zo veel mogelijk in de lucht
    Veel drinken
    Wisselbaden

Aan het einde hield ik ook echt zo veel vocht vast en het leek allemaal weinig tot niets te helpen helaas. Maar na de bevalling wist ik waarom ik het allemaal vastgehouden had: ik heb peentjes gezweet tijdens de bevalling!
    Heel veel succes!

12. Nandanovember

Nandanovember Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.017
    0
    0
    bij mijn 1e, 1e week van januari bevallen. Maar ik zwol helemaal op. Carpal tunnel syndroom, enkels had ik niet want het liep recht naar beneden naar mijn vierkante voeten, dikke plofkop.. niet tof. Ik was 12 kilo totaal aangekomen en dat was er ook weer helemaal af. Mensen die mij niet konden voor mijn zwangerschap daarbij vielen de ogen uit hun hoofd daarna: huh wat ben jij slank??!!'. Door de vocht zag ik er uit als een sumo worstelaar.
    En het begint nu weer. Krijg ook weer dikke voeten en dikke vingers. Snachts doen mn handen zeer.
    Echt héél charmant.

13. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Wat naar dat je het nu al hebt. Ik had het ook enorm, hield zoveel vocht vast dat ik net zo'n michelin poppetje leek. Was 25 kilo aangekomen (terwijl ik heel gezond at) en was toen maar 1.63 & 53 kilo, daarna met vocht enorm gegroeid. Toen ik eenmaal bevallen was was ik serieus de dag erna gelijk al het vocht al kwijt!
    Hoop dat het weg gaat met de tips!

14. pafwaf

pafwaf Lid

22 sep 2014
    62
    0
    0
    meulebeke
    hier draag ik steunkousen en gebruik ik venoruton speciaal voor de aders in de benen ook die ook nog eens mee opzetten, dus niet enkel last van vocht ook spataders, en niet enkel op de benen, mijn lappen mogen ook eraan geloven aan spataders, echt niet plezant

Deel Deze Pagina