Nu weet ik waarom onze AH 2e is geworden in de landelijke winkelwedstrijd. Al het personeel wat bij ons werkt, blijft altijd aardig tegen klanten. Maar andersom eigenlijk ook. Kletsen doen we onderling ook, maar dat doen we ook met klanten zelf. Dat kan he, in een klein dorp.
Het ene nodigt het andere uit, hè Dus niet alleen dat veel mensen chagrijnig worden als iemand chagrijing tegen hen doet, maar als mensen om je heen vrolijk en aardig zijn, is dat vaak ook besmettelijk (als je er open voor staat, dan).
een klacht indienen zou ik niet doen..vind dat weer een beetje ver gaan maar zou het idd wel sneu vinden voor mijn kindje mijn zoontje is er een die tegen iedereen hallo zegt op straat en even zwaait en sommige mensen horen hem niet of zeggen niks terug. hij blijft dan echt staan kijken van HEY GROET JE NIET TERUG? en sommige mensen doen dat echt niet. vind dat ook zo zielig maja wat doe je eraan. hij kijkt dan ook altijd zo teleurgesteld maar gaat daarna weer vrolijk verder met het groeten.
o wil ik wel even zeggen dat het vervelend is voor je kindje maar er zijn ook cassieres die hun klep soms niet kunnen houden, vaak maken ze dan een praatje met oudere mensen en mijn ervaring zegt dat dit eng vaak bij de etos gebeurd. man man man sta je in de rij te wachten en dan begint het praatje met de oude dame of heer....en maar doorlullen grrrrrr!!!!! praatje maken prima maar om nou door te zeiken over welk luchtje je schoondochter 3 maanden geleden heeft gekocht hoeft ook weer niet.