nou ik lees al een tijdje mee op het forum maar ik heb nog nooit problemen gehad met tulip ik vind je berichtjes ook totaal ongepast!! na mijn idee deed tulip niets waardoor jij zo door het lint moet gaan
Haahahahaa mijn god ik lig echt dubbel om dit topic. Altijd als ik in een topic kijk zie ik wel een rel. Deze slaat alles Ben het ook eens met tulip, meer hoef ik niet te zeggen denk
jeetje who the fuck is die michmar ofzo??? tulip jij nare relnicht! altijd maar ruzietrappen jij he? bende gij nog nie een keer uitgebloeit jonguh!
Hier andersom.. Eef mocht een knuffel uitzoeken en zelf betalen.. Zegt de cassiere " Ooh wat een mooie beer" zegt Eef "nietus dat is een varken, duh " en loopt met een blik weg van gek mens haha.. Cassiere kwam niet meer bij. Maar ff zonder dollen.. Sommige mensen zijn gewoon niet zo sociaal, die kom je in elke bedrijfstak tegen.. En de klant is koning, ok, maar ik kom ook wel eens ergens dat ik ik zo overdreven vriendelijk wordt behandeld dat mij de kooplust ook vergaat.. Ik zou persoonlijk op het moment dat het gebeurt een opmerking maken en niet achteraf.. Betwijfel of ze er veel mee doen/ kunnen. En laat zo'n iemand maar (netjes) voelen hoe jij je voelt.. Misschien gaat ze erover nadenken.. en misschien niet, maar geeft je misschien zelf een beter gevoel..
Gister waren wij in een meubel winkel een bank aan het uitzoeken. Kinderen gingen op een gegeven moment rennen en beetje druk spelen. Wij natuurlijk zeggen dat dat niet kan. Zegt de winkelmevrouw: geeft niks hoor, laat ze maar lekker vinden we hier helemaal niet erg. Vond ik best leuk van ze. Maar goed, toch heb ik het liever niet. Ze kunnen ook gewoon op 1 plek gaan zitten en even spelen. Ze hoeven niet te rennen. Maar de reactie van die vrouw vond ik wel top
Wij waren ringen aan het uitzoeken bij de juwelier. Eefje stond netjes bij haar papa, deed niets. Zei de verkoopster keihard " ik doe snel de vitrine dicht, anders ben ik straks de helft kwijt. Het zijn allemaal kleine raven" en dan absoluut niet als grapje.. Moest mijn vriend die winkel uitsleuren.. Ga daar nooit meer naar toe!
Zou mij niks verbazen idd.... @Tulip, trek je er niks van aan meid. Ik denk echt dat ze niet spoort om zó idioot te reageren.
Mijn vriend werd roder en roder en roder.. Ik heb er later ff om gejankt.. Zo beledigend naar mijn kind toe!
Nou vind het idd een debiele reactie, alsof ze de hele boel leeghaalt. Hier waren ze gelukkig vriendelijker, toen wij aan het uitzoeken en meten waren kreeg ze een doos met speelgoed en een grabbelton om een,cadeautje uit te zoeken. Nikki, bedankt
Ik vind dat een heel goede instelling van je! Wel moeilijk om vol te houden, lijkt me, maar het is een heel mooi basisprincipe.