Ik denk ook dat het er niet alleen van af hangt welk CB je hebt, maar ook hoe onzeker je overkomt. Ikzelf heb bijvoorbeeld bij het CB nog nooit lastige vragen of commentaren gekregen, maar als ik ze wel zou krijgen, dan zou ik me er weinig van aantrekken. Van een aantal anderen, die naar het zelfde CB gaan, heb ik al wel gehoord dat ze zo veel commentaar leveren en ongevraagd tips geven en noem maar op. Maar dat zijn allemaal mensen die je best snel doet twijfelen. Uiteraard zullen er ook wel mensen bij zijn op het CB die altijd hun mening geven, maar ik denk toch dat dit wel meespeelt. Maar als een kindje het goed doet op de slaapjes die hij/zij heeft en je bent zelf ook helemaal gelukkig met het schema, dan is er inderdaad nogal weinig reden om het te veranderen.
och meid lekker doen wat goed is voor je kindje hoor. mijn zoon heeft tot 1 jaar 2 slaapjes per dag gedaan. nu is hij overgegaan naar 1 slaapje, maar nog gebeurt het geregeld dat hij er 2 pakt. dat kunnen ze op het CB echt niet voor jullie bepalen hoor