Even voor degene die deze testen gebruikt, je hoeft niet op de wekenindicatie te vertrouwen! Voor sommigen werkt het goed maar ik ben er dus eentje bij wie het niet goed werkt. En dat is geen pretje hoor, want ben er toch behoorlijk zenuwachtig vanngeweest. Ik ben nu dus 6 weken +2, clear blue bleef maar op 2-3 staan, mijn hcg is 5020. Dus die grens van 3+ bij 2000, die je op internet aantreft, klopt dus zeker niet in alle gevallen.
Het is ook slechts een indicatie meer meiden hebben gehad dat hij geen 3+ aan geeft. Maar hij zegt wel dt je zwanger bent en geen vage streepjes
Ja klinkt allemaal leuk en aardig maar toch ga je erover nadenken als het achterblijft...maargoed, als je de technische handleiding leest zie je ook dat het rammelt. Dus het staat er wel, maar toch...
Vervelend voor je al die zenuwen, en goed je recht om je frustratie erover te uiten. Ben zelf ook geen fan van de cb met weekindicator, geef mij maar alleen 'zwanger of niet zwanger' aan is toch meer als voldoende Fijn dat je nu zekerheid hebt met de uitslagen van het lab, en kun je fijn gaan genieten.. Gefeliciteerd meid!!
Dankjewel honeybeeb! Het gaat me niet zozeer om mezelf ik vind gewoon dat andere onzekere dames in deze situatie dit moeten weten, die grens van 2000 is dus onzin.