Wij sparen niet zelf maar ik neem ze wel aan voor broertjes/zusjes van andere kinderen maar hier lagen vlgns mij nog volop boeken.
Hier vandaag helemstapel plaatsjes gekregen want was toch de laatste week en kregen ze niet op.... Zijn al vergeven, maar even een tip
Hier het boek gelijk al gekocht en op 1 na vol, maar die krijgen we waarschijnlijk morgen. Welke wijk woon je dan want volgens mij zit in elke wijk wel een winkelcentrum met AH toch? Mocht je nog plaatjes nodig hebben pb me dan even want ik heb er nog een hoop liggen.
Heeft er iemand toevallig nummer 151? Die moeten we nog. Hier zijn de boeken al een tijdje op. Komen zover ik weet ook niet meer.
Heleboel dubbele maar geen 151, en hier vanmorgen ook geen boeken en denk ook niet dat deze nog komen...is toch ook de laatste week?
Heb even gekeken voor je, maar ik heb hem helaas ook niet, dat is met die botjes toch, dat je het open moet krassen?
Ik heb ook nog een boek nodig. Dus wie er een voor mij mee wil nemen. Graag. Verzendkosten worden natuurlijk vergoed
In onze wijk net niet Oosterheem. Heb al bij een aantal gekeken en overal niets. Die uit het stadshart zei zelfs dat heel zoetermeer geen voorraad heeft, ze waren al door verschillende andere filialen gebeld. Qua plaatjes moeten wij nog 1 - 6 - 9 - 29 - 51 - 64 - 66 - 81 - 88 - 89 - 104 en 114. Heb nog even gekeken voor degene die 151 zocht, maar die hebben we net niet dubbel helaas.