hahaha, zo zag ik laatst een foto van een fruitschaal met 1appel en 1 kaneelstokje erop! verder stond er helemaal niets op de foto?! kan hem nu niet meer vinden, dus het huis van bijna 7ton zal wel verkocht zijn zal dat inc of exc die appel en kaneelstokje zijn?? hihi
Dit zijn dure, ingebouwde kranen, dus ik vind het geen gek detail. Als mensen hier voor kiezen zegt dat vaak wel iets over de staat van luxe van de badkamer bijvoorbeeld.
Die pleerol hangt in een originele wc-rol tegel, ingebouwd in de muur. dat is ook een origineel detail dat in veel huizen al is weggerenoveerd.
Als je van klussen houdt: Huis te koop: Weeshuisplein 19 -20 3311 SX Dordrecht - Omschrijving [funda]
Haha, bekende woning. Mn vriend woont daar op een steenworp afstand. Stonden daar geloof ik paar van zulke woningen te koop. Weet niet of het bij dit huis ook is, maar voor een andere moest je ook een renovatieplan aanleveren zei mn vriend. Degene die met het beste idee kwam zou het huis mogen opknappen.
Moest er even vreselijk om lachen zeg Wat ze allemaal niet fotograferen zeg ... snap het wel op de een of andere manier dat er details gefotografeerd worden maar kom op zeg, zet dan ook even duidelijke foto´s erop van alle kamers en niet een klein stukje. Hebben 4 jaar geleden een koophuis gehuurd voor enkele maanden en toen wij dus daar woonden gingen ze ook foto´s maken (tja huisje stond al lang leeg en staat wel leuker om dan nieuwe foto´s te maken met meubilair ). Vond het op zich helemaal niet erg maar nadat ik een foto zag van alleen maar mijn bed dacht ik ook dat ze niet meer fris in hun hoofd zijn Mogelijke kopers willen toch echt niet mijn bed gaan kopen ook al was het nog zo leuk opgemaakt De makelaar was toen wel zo vriendelijk een nam het foto weg van de pagina ook al vond hij het overdreven dat ik het niet leuk vond
ik vind veel fotos wel meevallen hoor.. juist die detailfoto's maken dat je geprikkeld word om meer te zien van een woning..
Haha, die facebook pagina is leuk! Ooit ergens een verzameling foto's gezien waar allemaal weggedoken mensen op stonden, even om het hoekje van de deur kijken, achter de bank, of zelf iemand onder de deken op bed
Niet zo snugger van hem, weet iedereen precies waar die woont, zou ik persoonlijk niet zo geweldig vinden. Of zou hij er niet meer wonen? Was net trouwens bij RTL Boulevard, herkende meteen de foto's
er is ook zo fotograaf die bij elk huis een blauwe lucht shopt. Alle huizen hebben dezelfde lucht daar whahaha