Binnenkort zijn mijn man en ik in de buurt van Duiven/Arnhem Iemand nog een leuke tip om daar wat leuks te gaan doen?
De dierentuin is idd een aanrader. Maar ook: - Het openluchtmuseum; - Picknicken in het Sonsbeekpark (picknick inhoud hoef je niet mee te nemen van huis, deze kan je ook kopen bij Urban Chef, zit in de stad. Lekker!) - In het Sonsbeekpark is een keer per maand een leuk marktje (de volgende is op 7 juni); - Pizza eten bij Cosi; - En als je gaat shoppen in Arnhem zijn de straatjes achter de Primark wel een aanrader. Kleine winkeltjes met net even andere spulletjes - Momento, hier kan je wat eten en drinken. Voordeel is dat er plek genoeg is voor een kinderwagen. En als je oudere kinder(en) hebt kunnen ze spelen op het grote beeld voor het gebouw. Het feestvarken!
In Duiven heb je nog een soort businesspark/industrieterrein met allerlei winkels zoals de Ikea, mediamarkt, makro, intratuin en diverse woonwinkels. Ook de Hoge Veluwe is leuk! Wij lunchen in Arnhem altijd bij het Arnhemse meisje.
Ikea duiven Winkelen in Arnhem stad Burgers zoo in Arnhem Sonsbeek park is leuk Van der valk hotel in duiven is een aanrader
in Voorst vind je echt de lekkerste spareribs. Vd Valk is goed maar is kwa eten ook wel eens beter geweest
Voorst | Ribhouse-Texas hier hahahaha ik kan je geen adviezen over duiven/arnhem. kom er zelf vandaan en vind alles saai kom er te vaak haha
Maar Voorst ligt niet echt dichtbij Arnhem en Duiven, is denk ik nog wel 30 tot 45 minuten rijden.... Maar dat is wel een goed restaurant inderdaad. Ben er ook weleens geweest.
nee dat klopt maar wel lekker haha. Eerder kon je in Arnhem bij de.markt ook onbeperkt spareribs eten heerlijk! ! Helaas is dat tentje al een aantal jaren weg
Pfoe genoeg te doen hier! Tis ook maar net waar je van houdt! *Bij Duiven (Rheden) heb je ook de Posbank, een zijtak van de veluwe. Daar is het prachtig (veluwezoom) en je hoeft er geen entree voor te betalen zoals wel op de hooge veluwe. Mooie wandelroutes, een bezoekerscentrum, en midden op de posbank een leuk restaurantje/cafeetje waar je heel lekker kan zitten! Er zijn daar ook allerlei activiteiten te doen zoals scooterrijden, speurtochten etc. * Park Sonsbeek is inderdaad heerlijk om doorheen te lopen, misschien in combinatie met de stad? * Openlucht museum/ burgers zoo. * Ikea uiteraard, maar binnen dat industrieterrein heb je ook veeeel andere leuke winkels zoals de woondock (enorm leuke winkel met geweldige woon accesoires!!) en een supergrote intratuin. Het van der Valk hotel waar hierboven al meer over gesproken is ligt aan dit industrieterrein. * Omgeving burgers zoo is ook al prachtig om gewoon rond te rijden. Schaarsbergen, Oosterbeek...leuke plaatsjes om te doorkruisen. Voor de kids misschien leuk? Je vindt onderweg geregeld een pannenkoekenhuisje
Owja, en mocht je in de stad zijn en t is mooi weer, aan de rijnkade is het heerlijk zitten. Ze hebben daar in de lente/zomermaanden een strandje gemaakt!
Eigenlijk alles wat hier al genoemd is. Burgers Zoo De Veluwe Ikea en de rest van het industriegebied daar. Woondock ook super leuk!! Arnhem Centrum Openlucht museum
Eten bij 'Jan en Jan' in Didam Oja, en voor t ontbijt kom ik ook wel zo bij van de valk: sla m dus zeker niet over!
Niet om flauw te doen; maar voor het lekkerste eten moet je in Spankeren zijn. Daar zit zo'n tentje; 'de Luchte', en daar is het eten fenomenaal. Zit ook nog wel op een kleine vijftien tot twintig minuten rijden, maar dat is het wel waard. Althans, de laatste keren dat ik er ben geweest (en dat is al wel een tijd geleden).