ik heb 26 november skipak en mutsenset besteld. de levering zou voor 3 dec gebeuren, maar 2 dec zag ik dat ineens de leveringsdatum nog een week later werd (deze week dus) en mutsen set nog een week later. ik een mailtje heen gestuurd waarom dat ineens zo veranderd is (29 nov was er nog niks veranderd) kreeg keurig uitleg maar ook heel kort, Verder had je een paar ongeldige kortingscodes gebruikt. dat terwijl ze gewoon geaccepteerd werden. hier had ik verder niet op gereageerd, maar de volgende dag kon ik niet meer bij mijn bestelling kijken tot gisteren, daar zag ik dat hij bij tnt is afgeleverd maar ook ineens 14 euro duurder is geworden. inplaats van 25 euro 39 euro. dit mogen ze toch niet zomaar doen?? ik heb ze een mail terug gestuurd met de vraag waarom het ineens 14 euro duurder is dan op mijn factuur (in de mailbox) hun antwoord was omdat ik in mijn 1ste bestelling ook al kortings codes had gebruikt. Als ik nooit had gevraagd hoe het zat dat de levering nog een week later werd, hadden hun nooit gekeken naar kortingscodes. aangezien heeeeeeeel veel mensen met dezelfde codes kleren bestellen, is het toch hun taak dat de codes na 1 keer gebruik niet meer werken?
wees blij dat je het nog krijgt ik heb ook een keer codes van internet afgehaald, toen heb ik gewoon me hele bestelling niet gekregen. maar als je t er niet voor wilt betalen breng je het gewoon terug..
ze mogen het zeker wel doen, en ja je moet blij zijn dat je het krijgt. Mijn bestelling is toen ook helemaal verwijderd. Je kan het altijd wijgeren de bestelling
vind het wel belachelijk dat je dan niet gelijk bij de bestelling ziet dat je de codes niet mag gebruiken. ik heb ook een paar keer besteld en dan zag ik al bij de bestelling wellke codes wel en niet mochten. Ik vind het jammer dat wij geen H&M hebben want bestellen vind ik ook een crime. ze doen er lang over met verzenden.
Let er op dat je nu op een 'zwarte lijst' komt te staan. Ik heb ook altijd overal en nergens kortingscodes vandaan gehaald. En toen kreeg ik de melding dat mijn bestelling was geannuleerd, dus ik bellen. Kreeg het verhaal te horen dat ze 1 op de zoveel bestellingen checken of die codes wel voor diegene bestemd zijn... Dat was bij mij niet het geval en dus sta ik nu op een lijst en controleren ze iedere bestelling haha... Laat het inmiddels bij mijn ouders bezorgen, zo gemeen ben ik dan wel weer
Had daar ooit eens over gemailt hoe het precies zat met die codes, omdat ik er niets van begreep. Had ik een reactie gekregen, dat het gebruik maken van codes die je niet persoonlijk zou hebben ontvangen als fraude gezien zou worden. Wat er waar van is, I don't know. Maar wees wel blij idd dat je bestelling noog in aantocht is, meestal annuleren ze die gewoon gelijk.
huh wat apart idd??? en kom je dan op de ''zwarte lijst'?? want TS kan er toch helemaal niets aan doen!???? vaag hoor! zal er in het vervolg ook eens goed op letten! En als ik jouw was zou ik de hele handel annuleren hoor!
Heb het ook al meegemaakt, mijn bestelling was ook ineens duurder dan wat er stond toen ik het bestelde. Heb dus gebeld en er werd mij ook verteld dat ik onrechtmatig bepaalde codes had verkregen. Je kan dus alleen de codes gebruiken die op jouw naam binnen komen. Beetje flauw dus ik bestel er niet meer. Je moet ook altijd heel lang wachten op je bestelling en vaak klopt ie bij mij niet.
ja best raar idd. moet zeggen dat ik nooit wat met codes bestel.... en ook nooit problemen heb met leveringen oid. maar wel apart hoor! ik vind idd dat ze dat daar goed horen te controleren. als klant ga je er maar vanuit dat je die codes kunt gebruiken toch!? als je ze hebt?
Ik denk dat TS codes van internet afgeplukt heeft?? Die dus niet persoonlijk (via mail of post) aan haar gegeven zijn... Dit is mij ook overkomen nl. Als je net de pech hebt dat ze jou zending controleren, tja dan krijg je zoiets
koop nooit wat bij h&M online hoor alleen maar ramp dingen om mij heen van dingen niet krijgen plots duurder zoals bij jou..
Maar het is toch ook fraude dan als je codes gebruikt die niet van/voor jou zijn? of begrijp ik het nou verkeerd?
probleem opgelost, positief opgelost en ik sta niet op de beruchte zwarte lijst oja en mijn pakje is binnen gekomen, had hem liever vorige week gehad, kon ze skipak uitproberen, maar aangezien er deze winter veel sneeuw wordt verwacht..... en natuurlijk een mooi setje muts handschoenen en sjaal (heb een handschoenen, mutsen en sjalen tik, kan er niet genoeg hebben, dochter heeft inmiddels ook al 10 verschillende sets hihi)