Net zoals vele denk ik hier, keken we gisteren naar canvas 9 maanden geborgen. Mijn mannetje zei al , ik wil dit niet zien eigenlijk, maar ik zei gohh fftjes maar. alles ging goed totdat het programma gedaan was , ik zette de tv uit. En ineens had hij helemaal andere zin Hij kwam beetje verdrietig over. Zoals ik altijd doe vroeg ik hem natuurlijk uit wat er aan de hand was, ik dacht misschien heeft hij echt een baaldag dat hij zijn ouders mist, hij is namelijk vanuit het buitenland. na lang zeuren zei hij eindelijk: "ik heb toch gezegd, ik wil dat niet zien" Hij was dus echt verdrietig na het kijken van dat programma, en denk en schaam me dan zet ik hem te veel onder druk. Aangezien ik het bijna altijd heb over onze toekomstige wondertjes, eveneens soms over de mk die ik heb gehad, die normaal nu geboren waren . Vroeg me af of dat bij jullie ook wel eens gebeurd. sorry voor het zeuren maar maak me wel zorgen, ben ff wakker geschut liefs lana
Mijn mannetje wilde ook liever niet kijken... Hoewel het met zijn kinderwens niets te maken heeft... Hij wilde er zelfs nog eerder voor gaan als ik, maar zei altijd 'als jij er ook klaar voor bent. Hij wilde persé naar de 9 maandenbeurs enzo. Nu ik overtijd ben, sterft hij van de zenuwen, net als ik. Elke keer als ik van het toilet kom is het van: 'En? Toch niet...?' Maar toch was hij gisteren heel druk met zijn computer toen 9 maanden op stond... Het is iets wat zich in ons afspeelt, blijkbaar kunnen sommige mannen er niets mee...?
Geen sorry, zeuren mag je juist hier Misschien wordt het hem gewoon allemaal te veel na de miskraam? Zowiezo is het dnek ik iets waar vrouwen meer mee heebn ( dat soort programma's, dan mannen. Sterkte er mee en laat hem gewoon even zijn gevoel ervaren
nou mijn vriend heeft het er ook niet graag over, is iets gevoeligs en daar is hij niet zo heel erg graag over te spreken. Af en toe als hij er over begint kan hij er ook zo een half uur over door kletsen en komen we een heleboel te weten over mekaar en over mekaars smaak qua kleertjes en namen en zo allemaal! Heerlijk vind ik dat. Maar een programma over baby's ofzo, hoef ik niet op te zetten als hij naast me zit hoor ... is net mss typisch mannen he? Dikke kus Swiggy
Ik ken het programma niet. Maar ik weet wel dat mannen het soms als onprettig ervaren als vrouwen er teveel druk op zetten om zwanger te worden. Misschien heeft hij dat ook zo ervaren?
hij zit er zelf meer over in dan dat ik dacht. en toen hij de weken zag dat wij de mk hebben gehad en de baby er zo uitzag toen werd hij heel stil. Maar hij probeert altijd de optimistisch te zijn en gisteren lukte hem dat niet liefs
Zo moet je dat niet zien joh. Jij vond dat interressant en vond het leuk als hij dat met je mee zou kijken. Gewoon omdat dat iets is wat jou erg interresseert en omdat jullie ook bezig zijn met zwanger worden. Het is denk ik wel goed dat dit is gebeurd, want je mannetje klinkt me als een beetje een binnenvetter. Het is wel eens goed als er iets van die emotie naar buitenkomt. Je niet schuldig voelen hoor. Veel liefs Linda
Ja, jullie verhalen zijn erg herkenbaar! Ondanks dat wij toch met het zwanger worden bezig zijn, wilde mijn mannetje gisteren ook niet kijken!
hahaha je hebt het direct door idd een binnenvetter op en top. gelukkig ging het gisteravond weer beter, en was hij weer helemaal gerust. Maar het was de 1e keer dat ik hem over zwanger worden zo zag. dank jullie wel voor jullie steun liefs
Herkenbaar zo'n binnenvetter. Mijn man is er wel helemaal klaar voor, maar heeft het er ook niet over en programma's over dit onderwerp hoef ik al helemaal niet aan te zetten met hem erbij. Als hij het er dan over heeft zijn het meer opmerkingen als "ach het is toch in 1x raak.. meer heb ik niet nodig" ... Echt zo'n typische mannen opmerking. Dit is voor ons pas de 1e ronde en ik denk niet dat het al direct raak zal zijn. Voor hem zal het echt als een teleurstelling komen als het niet raak is. Er over praen zal hij niet zo snel doen. Gelukkig kan ik hier op het forum "zeuren", dan hoef ik hem niet zo lastig te vallen. Groetjes
ja mijn man is er ook helemaal klaar voor al zo'n 16 maanden en 2 mk verder. Maar denk dat dat het is. Wij hadden beiden verwacht zo gebeurd. Maar toch niet. en turkse mannen en kinderen is zowiezo al iets wat heeeeeeeeeel erg trekt. hihihih maar ik moet soms toch zeuren hahahah stout heh
Ach zeuren ook tegen je man kan best, als je er maar lief bij kijkt en het klussen is natuurlijk ook niet vervelend....*smile*
hahahahha dat klopt, ik voel mijn ei alweer zitten. bah en dat voelt niet aangenaam . haha kan ik daar weer over zeuren nee geintje
Mijn mannetje heeft de docu wel gezien, maar bij de bevalling zelf zat ie achter een kussen verstopt, Dat wordt nog wat als ik ooit moet bevallen... Maar genoeg kussens meenemen denk ik
hahah die is goed busybusy. het programma de bevalling heeft hij al meerdere malen gezien, noemde dat als voorbereiding voor hem
Ach mannen! Ieder is er op zijn eigen manier mee bezig. En mannen en vrouwen zijn nu eenmaal anders (zullen we mars en venus er weer bijhalen). Die van mij denkt dat hij niet bij de bevallig hoeft te zijn omdat het in zijn land niet 'normaal' (gewoon) is. En omdat hij mij niet in pijn wilt zien... nou kijk maar want daar ben jij ook verantwoordelijk voor dat zorgt voor wat extra respect voor vrouwen. En sowieso dat wil je toch meemaken. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik ook niet graag kijk naar bevallingen op tv. Ieww het is dat je daar door heen moet om zo'n mooi beebje in je armen te houden maar anders... Voor mannen wordt het pas echt als ze jullie beeb in hun armen houden. Dan zijn ze papa. En geen gevoel is zo geweldig als ouder worden. Liefs, Gaby
Mijn man wil juist overal bij zijn (zelf toen ik mijn mk had, moest en zou hij weer mee naar de echo; twee weken daarvoor was hij ook mee maar toen zagen we nog een prachtig beebje met een kloppend hartje..). Ik kijk zelf absoluut niet naar die programma's. Da's me nu veel te pijnlijk....
Gaby van welk land is jouw man? Ik denk dat mijn man ook bijna de eerste man zal zijn die bij de bevalling zal zijn. aangezien normaal altijd moeder of schoonmoeder erbij is. echt niet hoor! wil ik niet hebben
Hallo Lana, Ik wens je samen met je man de allerbeste en hoop dat je zo snel mogelijk hayirlisiynan zwanger wordt!