Ahhhh, sorry, maar wat een lieve vent! En voel je niet schuldig. Dit hoort erbij. Ik heb dit soort fratsen ook gehad tijdens de zwangerschap en mijn man was 100% begripvol en hij wist waarom ik zo deed. Dat doet de jouwe ook vast. Geniet er lekker van en accepteer dat ook dit gedrag er een beetje bij hoort. Je bent gewoon niet 100% jezelf EN je denkt aan jullie kleintje. Hartstikke goed! PS: Ik heb verhalen gehoord van vrouwen die VEEEEEEL onredelijker waren dan dit Er zijn (vind ik) grenzen, maar daar zit jij nog niet bij in de buurt!
Whaha een man die zijn voetbalspel uitzet, laat me raden; FIFA ? Ik vind dat je gelijk hebt, misschien had je het iets tactvoller kunnen zeggen?! Ik weet niet hoe het in het echt klonk?
Dat kun je toch gewoon weer rechtzetten? Wel een topvent hoor, dat ie na jouw commentaar direct stopt! Misschien even overleggen dat hij de hoeveelheid bier even beperkt en alleen helemaal achterwege laat als er signalen zijn dat het al zou kunnen beginnen?
Heb aangegeven dat hij wel wat mag drinken en dat hij misschien over kan gaan op 1 a 2 kleine blikjes van 0,33L dan. Maar dit hoeft niet zegt hij, hij drinkt gewoon niet. Hij vind dat ik ook zoveel lekkere dingen moet laten liggen (ben gek op gebraden rosbief en filet American) dat dit er dus gewoon bij hoort. Ik heb wel wat in huis gehaald voor hem voor als hij er toch zin in heeft maar tot nu toe is het nog niet aangeraakt...
Héhé, eindelijk lees ik eens een bericht over een man die wel normaal met zijn vrouw om gaat! Je leest hier helaas te vaak hoe stom mannen met vrouwen om gaan (en misschien ook wel omgekeerd, maar het is vooral een vrouwenforum die andere kant lezen we hier niet zo vaak). Dit vind ik gewoon normaal, zoals je met elkaar hoort om te gaan. Een normaal niet beschuldigend gesprek, waarin ja naar elkaar luisterd. Vind het super trouwens dat hij zegt niet meer te drinken, want je had daar echt een punt hoor. Voor de veiligheid is het beter dat niet iedere avond te doen en als je het wel een keer doet, dan even iemand anders achter de hand houden. Je hoeft je niet schuldig te voelen vind ik, gegronde reden om daar wat van te zeggen. Als je hem nou ernstig beknopt in zijn vrijheid vind ik het wat anders, maar daar gaat het nu toch helemaal niet om
Wat leuk geschreven Je hoeft je helemaal niet schuldig te voelen hoor vind ik. Je mag best je zorgen uitspreken want met alcohol achter het stuur is niet de bedoeling en dat begrijpt je man gelukkig ook. Hij zal zich eerder schuldig voelen dat hij daar nooit zo over na heeft gedacht, maar ook dat is niet zo nodig. Hij is wel een lieverd dat ie zijn spel stopt en zijn halve blikje wegspoelt
wat een lieve reactie van je man zeg! en je hebt zeker een punt.. je man zal dr wel nooit op die manier over hebben nagedacht.. vind niet dat je je schuldig moet voelen hoor.. jij geeft ook dingen op met je zwangerschap(drank,filet american ed) dus waarom hij ook niet