Stomme huisartsenpost

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door aurora5, 26 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veertje84

Veertje84 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.023
    10
    38
    Vrouw
    Social worker
    NULL
    Verschrikkelijk die huisartsenpost... Het ligt er ook vaak maar net aan welke huisarts zit. De één helpt je goed, de ander stuurt je weg met een rotgevoel...
    Zelf heb ik ook een paar jaar geleden een middenoorontsteking gehad, ik kan je zeggen het doet zo'n pijn dat ik echt moest huilen ervan.
    Ik weet wel dat het bij mij pas overging toen ik neusspray ging gebruiken, want je neusholte staat in verbinding met je oor (ofzoiets:)

2. Nescio

Nescio Niet meer actief

Geen pcm geven, pff dat is weer echt dat calvinistische gedoe waar ik zo'n hekel aan heb in de zorg. "Koorts doormaken", my foot. Goed dat je naar de HA bent geweest, ik zou hier ook een melding van maken bij de HAP.

Hier is het advies gewoon lekker door te gaan met de zetpillen, zodat ze zich tenminste iets beter voelen.

3. Dronty

Dronty Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.359
    0
    0
    NULL
    dronten
    Wij hebben ook slechte ervaringen met de dokterspost. Onze jongste was vorig jaar mei heel ziek, flinke buikgriep. Die arts gaf aan dat het allemaal wel mee viel. Want hij volgde de arts dus moesten maar ors en kleine beetjes voeding geven. Maar was niet uitgedroogd volgens die arts ondanks dat zijn huidje omhoog bleef staan en zijn ogen waren ingevallen. De ochtend erop werd ik met spoed opgeroepen door de eigen huisarts en direct door gestuurd naar het ziekenhuis. Bleek dat onze kleine man dus wel was uitgedroogd en extreem was afgevallen. En dat het kantje boord was, want zakte in het ziekenhuis ook iedere keer weg. Onze huisarts en kinderarts waren woest op de huisartsenpost.

Met oorontsteking is het altijd lastig dat een kind er wel al ziek en pijn van heeft maar dat er nog niets te zien hoeft te zijn.

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Een oorontsteking ontstaat vaak als snot niet via de neus weg kan: dan gaat het zich, via de buis van eustachius, die je neus en je oren verbinden, ophopen achter het trommelvlies en daar ontsteken.
    Dat verhelp je idd het beste door je neus weer open te sprayen :)

Hier trouwens wel prima ervaringen met de HAP, al een hoop verschillende artsen gezien en altijd prima betrokken en meedenken. Maar dat is idd maar net welke arts je treft.

Deel Deze Pagina