zooo herkenbaar! nijntje vind ik wel leuk opzich maar 2 of 3 shirtjes is genoeg.. moet nog maar eens goed zoeken... laatst in de V&D gelopen maar viel mij tegen of was wel leuk maar veel te duur voor iets wat ze maar een paar keer aan hebben....
Voor mijn zoontje kocht ik veel bij Hema, maar daar valt het nu ook flink tegen. In het begin (eerste 6 maanden) kocht ik ook veel van ducky beau en name-it. Tegenwoordig koop ik , in de uitverkoop, veel van IKKS. Maar ik koop ook veel kleding in Frankrijk, daar hebben ze andere uitzoek, anders lopen alle kindjes bij het KDV in hetzelfde rond.... Bij de H&M koop ik elk jaar in januari al veel voor de zomer, (gaan in februari altijd naar Aruba, dan kan hij het vast aan). Het blijft goed zoeken...helaas.
Voor jongens is het wel moeilijker ja. Voor de eerste 3 maanden zijn er genoeg schattige dingetjes, daarna wil je toch wat stoerder en minder baby-achtig. Ik heb mijn zoon na die eerste 3 maanden veel imps&elfs aangedaan (gekocht in outlets, dat scheelt) daarna H&M, Zara, en nog wat merken online. Collecties kunnen ieder seizoen heel erg wisselen. Nu koop ik overal wat, bij H&M vooral overhemden, bij Zara vooral broeken, bij Prenatal soms wat en bestel ook wel uit het buitenland. Het is vooral goed zoeken, en ja frustrerend dat er 3x zoveel meisjeskleding lijkt te zijn.
Nou, na 3 dagen eindelijk tijd om weer eens hier te kijken... echt ontzettend druk bah bah bah Maar ik ben dus niet de enige @Dj Momo, niet om het 1 of ander hoor... maar ik ga dus echt geen bakken geld uitgeven aan 1 rompertje terwijl ik voor hetzelfde geld iig 4 kan kopen Ieder zn ding natuurlijk, maar ik zag dus laatst bij kleertjes.com wel hele leuke rompers bijvoorbeeld, maar deze waren dan wel 55,- per stuk. Nou sorry, maar dat gaat mij iets te ver Ik ben laatst wel goed geslaagd bij H&M voor mijn zoontje, de C&A had wonder boven wonder ook wat leuke rompers (zonder beestjes, maar met leuke felle kleuren). V&D heeft hier in Assen erg weinig keus vind ik, Groningen slaag ik wel weer goed, maar daar heb ik momenteel niet veel tijd voor om te gaan winkelen Primark leek me ook een goede om te gaan neuzen, ondanks dat die in rotterdam zit. We kwamen wel vaak in rotterdam en den haag, dus waarschijnlijk gaan we dat zodra de kleine wat ouder is ook weer richting die steden om te winkelen. En ja, een baby mag inderdaad van mij ook gewoon baby zijn hoor met zachte lieve kleurtjes. Die heeft hij ook hoor, zachte stofjes in neutrale kleurtjes. Maar ik zie hem ook graag in wat stoerdere kleertjes
Heel herkenbaar!!! een vriendin van mij is zwanger van een jongetje, en daar kan ik niks leuks voor vinden ze vind nijntje en als die zachtzinnige dingen ook niks erg lastig!!
Kan me niet herinneren dat ik het over dure rompers heb gehad. Ik heb altijd die van de h&m, 3 voor een tientje. vind ze fijn want bio-katoen, goede vorm en enkele maten. Qua andere kleertjes koop ik wel duurder dan bijv primark ja. Ik kan het me veroorloven, en vind de kwaliteit van een primark echt zo ontzettend ruk (1 keer shirtje van gehad, na eerste keer wassen viel het al uit elkaar!).
Babyplanet assen verkoopt oa z8 en name-it In emmen heb je.ook.diverse winkels en als je ja de Hema door loopt richting steps dan heb je na ongeveer 50m een winkel die dameskleding en kinderkleding verkoopt. Super leuk van oa. Z8, vingino, cleassens, nickelson echt stoere jongens kleding! Succes PS, ik kan in Duitsland nooit slagen! Verschrikkelijke babykleding, zo oudbollig, maar misschien kijk ik wel op de verkeerde plaatsen..
Ik vind het ook lastig om voor onze baby boy stoere dingen te vinden .. Ik kan meestal wel wat vinden bij v&d enig ga zo even naar coccinelle in Rotterdam het is wel merk kleding maar wel stoer dus ga even kijken of ik in de outlet van hun leuke dingen kan vinden !!
Hoezo is dat onzin in jouw geval? Je zegt zelf dat je alleen zonen hebt? Hoe kun je dan meer shoppen voor je zoon als voor je dochter? Die heb je toch niet? (het gaat even over het interpreteren van dat onderzoek) En nog even over dat onderzoek: Ik heb 2 dochters en 1 zoon, en mijn zoon heeft bijna net zoveel kleren als meiden bij elkaar! Ik vind juist dat er veel meer keuze is in leuke jongenskleren hoor. Het is denk ik maar waar je zoekt. Vooral qua zomerkleding. Je kunt je helemaal grijszoeken naar leuke korte broeken (tot aan de knie) voor meiden. Die zijn er haast niet. Als ik voor de kids ga shoppen moet ik op gegeven moment mezelf remmen om wel in verhouding te kopen, dus van de 3 shirts 2 meisjes en 1 jongens mee te nemen. Meestal sta ik met 4 jongens shirtjes in mijn handen en kan ik voor de meiden niks leuks vinden.
Hier heeft de de h&m de kinderafdeling laatst veranderd en is de verhouding meisjes/jongenskleding ongeveer 80/20 geworden, heel irritant. Ik koop voor mijn mannen waar ik iets leuks vind en momenteel is dat de wibra of all places. Kan er niks aan doen, daar vind ik het nu het leukst. En goeie kwaliteit ook nog. Heb daarnaast ook veel vingino.
Ik snapte de vergelijking ook niet echt als je 2 zonen hebt. Hoezo zou het dan onzin zijn dat er gemiddeld meer voor dochters dan voor zonen aan kleren wordt geshopt? Mijn dochtertje heeft overigens veel meer kleren dan mijn zoontje, ik zie voor haar zoveel leuks en voor hem maar weinig. Maar dat zal tevens wel aan mijn smaak liggen.
Ik heb het voordeel dat ik wel van nijntje hou. Bij de V&D hebben ze veel van nijntje vooral een beetje lekkere velle kleuren zoals rood of groen. Ik vind het altijd zo oneerlijk als je een winkel in loopt en er een mega meidenafdeling is en dan ook nog een klein hoekje met jongenskleding. Bij de H&M slaag ik trouwens ook vaak.
Ik vind het momenteel een ramp op kleding te kopen voor mijn zoon. Hij is pas 17 maanden dus vind nijntje ook nog super leuk voor hem, alleen hij past niks meer. Rompers is ook een drama want de meeste gaan maar tot 86. Alles wat hij nu past, is voor oudere kindjes leuk vind ik maar nog niet voor hem. Hij heeft maat 92/98/104. Dat is allemaal echt kleutermode.
wij hebben heel veel leuke kleding gekocht bij BabyGap in NYC, maaaaaar ze verzenden nu ook naar NL! dus gap.nl zou ik zeker even kijken!
het valt mij idd ook op dat er veel meer meisjes kleding is dan jongens. maar ja dat zie je ook bij de kleding voor volwassenen. Ik vind de H&M leuke kleertjes hebben, maar die zijn nog te groot voor mijn kindje. In de kleine maatjes is het idd heel zoetsappig