We hebben net de kinderkamer bestel Nu is het ledikant 93 cm hoogte 74,5 breedte en 129 lengte. Ja tot zover snap ik hem. Maaaaar Nu wil ik een matras bestellen en zijn de meeste 60 bij 120 cm. Hoort dat zo dat je dan nog ruimte aan weerszijde over hebt? Ben benieuwd
De binnenkant is altijd smaller dan de buitenkant he Je moet de zijkanten er nog bijtellen, en je wil natuurlijk een paar cm speling om de matras erin te krijgen. Maar als je twijfelt, meet de binnenkant van je ledikant eens op? Je zal zien dat dit zeker geen 74,5 op 129 zal zijn.
inderdaad een bed met binnenmaat 60x120 daar past de matras niet zo lekker in en je stopt er ook nog de dekens bij dus daar heb je ook nog wel wat ruimte voor nodig.
Nou als het bedje 74,5 cm breed is dan denk ik niet dat de zijkanten 7 cm dik zijn. Kan ik me in vergissen Ik denk dat je wel een matrasje moet hebben van 70 cm x 120 cm. Misschieb kun je vragen waar je het besteld hebt wat de matras maat is.
Als je bedje 74,5 breed is dan is elke zijkant max 2,25 cm he En je hebt nog wat overschot nodig om je dekentjes rond de matras te krijgen. TS, anders gewoon eens nameten?
De maten die genoemd worden zijn buiten maten, dit is op het breedste punt gemeten. Als ik bij ons ledikant voor ons ukkie zou meten kom ik op ong de zelfde maten uit. Als het hoofdbord, en/of voetbord breder is dan de buitenste rand van de zijnkanten van het ledikant, dan word dus de breedste maat van het hoofdbord/voetbord aangehouden als buitenmaat. Gewoon een matrasje van 60x120 kopen, je zal zien dat dit prima past
Ach verdorie, ik was van 70 aant rekenen, dom van mij Sorry! Maar er zijn ledikantjes die héél breed zijn opzij, daarmee dat ik TS vroeg om de binnenkant eens op te meten. TS, is er al nieuws?
Hier hebben ze veel keuze in maten. Miss heb je er wat aan ? Trumeland matrasje Sleep fresh : Matrassen & Matrasbeschermers Slapen : Baby Butt webshop
Je moet zeker even de binnenkant van het ledikant opmeten. En het kan beter goed aansluiten, want ruimtes tussen matras en bed is gevaarlijk. Egenlijk alle ledikanten zijn voor een matrasmaat van 60x120. Succes!