Stomme kinderstoel van Tripp trapp

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door chantal26, 20 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Dat vind ik dan wel heel raar want iig sinds okt. 2009 zitten die dingen erbij.
    Staat ook levensgroot in de gebruiksaanwijzing dat je die er eerst op moet monteren. En dan is het een 100% veilige stoel.
    Ik laat mijn zoontje met een gerust hart even alleen aan tafel zitten als ik wat moet pakken in de keuken.

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Als ik deze verhalen lees, ben ik echt onwijs blij dat ik de trip trap niet heb! Toch raar dat zo'n stoel pas veilig is met dingen die je er extra bij moet halen!
    Mijn kinderstoel (brevi slex) kan echt niet omvallen hoor! Wat Thijmen er ook mee doet (en hij is heel inventief :) )

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Zeker schrikken!
    Het staat trouwens gewoon in de gebruiksaanwijzing dat ze met die stoel om kunnen vallen als ze zich afzetten aan tafel, volgens mij kan er met elke kinderstoel wel wat gebeuren.

4. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Ze zitten er gewoon bij hoor, je hoeft ze dus niet extra te kopen. In het geval van Chantal26 is er misschien iets fout gegaan bij het verpakken van de stoel.
    En de stokke valt ook niet zomaar om, dit is gewoon domme pech.

5. zogelukkig

Neehee, die zitten er gewoon bij! Kijk; zo komen dus rare verhalen de wereld in. De Tripp Trapp is gewoon een veilige stoel!
    Tripp Trapp® Extended Glider - Stokke® Luxembourg

6. wennepen

wennepen Bekend lid

30 dec 2008
    908
    0
    0
    Wij hebben ook een stokke triptrap en bij de babyset zitten die glyders erbij.

7. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Wij hebben die dingen er ook bij en om nou te zeggen ben ik blij dat ik die stoel niet heb......mmmmhhh beetje kortzichtig want met die dingen is de stoel superveilig, degelijk en gewoon goed.

Het zal wel enorm schrikken zijn geweest en gelukkig is het goed afgelopen. Ik zou als ik jou was even gaan bellen en anders die dingen kopen.

8. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Nou dames ik heb gebeld, maar ik heb de oude versie van de stoel dus het klopt dat ze daar niet bij zitten.
    Ze zeiden ook dat die ook niet verkrijgbaar zijn voor die stoel die ik heb.
    Ik zie hier op foto's dat de beugels anders zijn dan die ik heb.
    Dus er is niks fouts gegaan bij de levering ik heb gewoon het oude model.

Maar ze bellen me straks terug of er een andere oplossing is.

Ik wil er wel even bij zeggen dat ik mijn dochtertje naar achteren geschoven om ervoor te zorgen dat ze dr eigen niet af kon zetten.
    Maar ze is een beetje voorover gebogen en heeft met haar handjes zich terug getrokken aan de tafel.
    dus nu moet ik haar nog verder naar achteren schuiven.

9. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    ik vind het absurd dat die stoppers er niet bijzitten. lekker veilig zeg.
    " mevrouw u moet er ook nog deze stoppers bijnemen,ja ze kosten wel wat maar anders pleurt de stoel om"

heeeel veilig!

maar idd,elke stoel heeft wat;)

10. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Nou ze gingen voor een oplossing zoeken, want hebben bij die oude modellen meer klachten gehad.
    Vandaar dat ze nieuwe stoelen op de markt hebben gebracht met die dingen erbij.
    Als ze een oplossing hebben hoef ik ze niet te bekostigen.

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    wat vervelend dat het gebeurd is, maar ik denk dat elke stoel om kan vallen als ze zich tegen de tafel afzetten...

ik heb ook 2 tripp trapp en ben er erg blij mee. in de periode dat mijn oudste zich vaak afzette, trok ik m altijd een meter van de tafel af als ik nog wat moest pakken, tis wat schuifwerk... maar ik wilde niet het risico lopen dat ie toch zou omklappen...
    denk niet dat het echt aan de stoel ligt... ben nu bij een aantal vriendinnen andere stoelen tegen gekomen en steeds ben ik weer blij dat ik de tripp trapp heb, want die anderen zijn toch minder handig/minder stabiel...

12. adi

adi Niet meer actief

Wat een flop zeg! Stokke beweert vanaf het begin dat hun stoelen de 'veiligste' stoelen zijn. Maar ze pleuren gewoon om als je de nieuwe versie niet koopt :(

En ik lees dat die extra dingen bij de babyset horen? Dus als je de babyset niet koopt krijg je ze dan niet?

13. Juul84

Juul84 Niet meer actief

Ik heb al heel vaak gehoord en gelezen dat de Tripp Trapp omvalt als een kindje zich afzet tegen de tafel.

Wij hebben deze kinderstoel (gewoon omdat we hem veel mooier vonden dan de Tripp Trapp): Leander Kinderstoel Zwart Meubelen Cadeau, Kado, Kadowinkel, Cadeauwinkel, Cadeautip, Kadotip voor hem, haar, kinderen, baby, via Kado van het Jaar

En ik durf toch wel te zeggen dat het héél lastig is om met deze kinderstoel achterover te vallen; het zwaartepunt zit iets verder naar voren. Ons dochtertje duwt zich ook regelmatig af tegen de tafel, maar omdat de constructie van onze stoel zodanig is dat hij iets veert, krijgt ze de poten echt geen millimeter van de grond af.

14. zogelukkig

Wanneer heb je die stoel gekocht dan? Gewoon in een winkel? Dichte doos?
    Mijn zoontje is 7 maanden jonger dan jouw dochter. Ik heb nog het oude model babyseat met zo'n houten leuninkje, gekocht in oktober 2009 en daar zaten die extended gliders gewoon bij.

15. zogelukkig

Nou, mijn zoontje is heel groot en sterk en zet zich ook met zijn voeten af tegen de tafel en hij kan met die extended gliders absoluut niet omvallen!!!

16. zogelukkig

Nee hoor; Stokke beweert dat niet; dat wijzen gerenommeerde tests uit.
    Mijn vriendin heeft de Stokke met nieuwe plastic babyseat en die heeft ook gewoon extended gliders hoor.

17. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik heb hem al in 2008 ergens gekocht, dat was toen een aanbieding. Ik was toen nog niet zwanger.
    Ze zei dat die dingen er vanaf 2009 bijzaten.

18. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Hmm hier bij de mac hebben ze ook allemaal stokke stoelen, we hebben Mr K toevallig een maaltijd beloofd in de kerstvakantie, zal eens kijken of ze daar die dingen er ook onder hebben zitten.
    Moet eerlijk zeggen dat ik blij ben dat ik er geen heb omdat ik echt moeite heb om Kinley in de stoel te krijgen met de babyseat erin (en die heeft ze toch echt nog nodig), als ik haar eruit haal moet mijn man de stoel vasthouden omdat het ding anders aan haar hakken blijft hangen :D

Wat betreft ouderde modellen, hier hebben we het met de kinderwagen gehad. Toen we die kochten voor Kylian konden er nog geen maxi cosi's op. Toen Kinley geboren werd wel dus wij dachten dat we wel een paar adaptors aan konden schaffen zodat de maxi erop kon. Niet dus want die waren dus weer niet geschikt voor de oudere modellen. Jammer dus.

19. tulip

tulip Niet meer actief

dat klopt niet, mijn dochter is van oktober 2008, ik heb de stoel gekregen van mijn schoonouders en wilden er meteen om toen ze wisten dat het goed zat met de zwangerschap. Rond de 12 weken, dat was dus april 2008 ofzo en ik heb de extended gliders er ook bij gehad.

Maar laten we niet ineens doen alsof de stokke een onveilige stoel is, menig kdv heeft ze ook, dus ze zijn goedgekeurd. En je hoeft er niks bij te kopen, dat is allemaal ingesloten. Alle stoelen worden verder ontwikkelt en dat is bij deze dus ook gebeurd. Sowieso staat er in koeienletters bij elke stoel dat een kindje er niet onbeheerd in mag zitten. Dus je moet hem wel juist gebruiken.

20. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ook op het oude model passen de extended gliders. Toen de eerste klachten kwamen dat je hem kon omduwen werden meteen alle sets uit de handel genomen en vervangen door nieuwe sets waar de gliders in zaten. Alle oude dozen zonder de gliders moesten apart gehouden worden en daar hebben we later gliders voor gekregen om in die dozen te doen.

Wat ik dus in jou geval zou doen is Stokke mailen, zij sturen je gratis zo'n setje op omdat je er recht op hebt.

Verder is het een hele goede en degelijke kinderstoel die wereldwijd het meest verkocht wordt. En tja waar er het meest van verkocht wordt wordt het meest over gepraat. ;)

Deel Deze Pagina