Hey Meiden, Zat net ff te Hyven en toen zag ik zo'n spirituele hyves en er stonden wel grappige foto's op .... Mijn vraag is geloven jullie in dit soort dingen ? Zo ja waarom wel ? Zo nee waarom niet ? Ben er zelf wel geinteresseerd in en geloof best dat er meer is tussen hemel en aarde maar weet uiteraard niet wat ... Ik heb een hele tijd terug een foto gemaakt bij ons in de computer kamer en er stond ook iets mafs op maar ja weet niet wat het is, als iemand er verstand van heeft brand los .... Nou meiden ben zeer benieuwd, en als jullie verhalen hebben dat jullie dingen zelf hebben mee gemaakt brand dan los, ben altijd wel nieuwschierig Liefs Chantal EDIT: Dit is de foto waar ik het over had Voor een grotere foto kijk even hier: http://winnythepooh.hyves.nl/fotos/138568096/0/kwdV/
ja ik geloof er wel in... soms valt er gewoon iets spontaan om hier of beweegt er spontaan wat:s beetje eng maar zal niks ergs zijn denk en hoop ik... dus ja ik geloof er wel in als iemand mij kan vertellen hoe dat allemaal kan...
Ik geloof er zeker in, ik heb teveel meegemaakt om er niet in te geloven zeg maar. Helaas wordt er veel misbruik gemaakt van mensen door oplichters waardoor alles dat hiermee te maken heeft meteen wordt afgedaan als onzin. Edit: zo te zien een flinke orb op die foto van je
Ja dat klopt manuela, vind het sneu voor de mensen die het wel echt kunnen en echt dingen kunnen zien en horen want er zijn meer oplichters dan mensen die het wel kunnen omdat ze weten dat ze misschien niet serieus worden genomen... Het is inderdaad een flinke orb ja, heb sinds die dag geen foto meer gemaakt boven .... Maar wat heb jij zoal mee gemaakt ? als ik vragen mag
Ja, wou net zeggen: een orb. Ik geloof ook wel dat er meer is tussen hemel en aarde, maar wat? Ik neig naar het paganisme, maar kan niet geloven dat er een god(in) is. Ach, ik ben gewoon een heiden en zal mijn leven lang bezig zijn om dat voor mezelf in te vullen.
volgensmij heeft dat bolletje met n stofvezeltje te maken, waar de flist dat tegen weerkaatst.. ik maak ook tijdens onze verbouwing fotos en overal staat wel zon bolletje op of meerdere! Ik geloof er zeker in! Mijn moeder legt ook tarot kaarten en heb ook dingen meegemaakt wat eigenlijk niet zou kunnen
hihi nou heb je een paar uur?! Ik heb mijn vader gezien nadat hij was overleden, het raam van mijn slaapkamer dat keihard dichtknalde terwijl de deur dicht was en het windstil was. Ik heb zelf heel veel voorspellingen gedaan die zijn uitgekomen. Entiteiten gezien. Dit was wel het belangrijkste.
Orb is eigenlijk het engelse woord voor cirkel of bolvormig. Als je kijkt op www.orbhunter.nl kun je meer info lezen.
Ik geloof er ook in. Ik heb vaak voorgevoelens die dan achteraf kloppen. Dat is gewoon grappig. Ik geloof in een liefdesenergie die je god, Allah maakt niet uit wat kunt noemen. Alles wat gebeurt heeft een reden. En ook geloof ik in gedachtekracht. Dus niet teveel negatief denken meiden want je stuurt het allemaal de lucht in! En dat krijg je terug! Groetjes Lonneke
ik heb planten zien bewegen bij ons thuis terwijl het niet tochte of er net n deur open is geweest. ik heb een sinasfles op zien stijgen (ja tis echt waar) daarna draaide die en ging weer omlaag op het aanrecht, daarna nog een keer opnieuw hwah paar keer "wind" gevoeld op mn slaapkamer terwijl er geen raam of wat dan ook opstond 1 keer snachts ging ik naar de wc en zag dat beneden alle lampen uit waren (logisch midden in de nacht) maar toen ik terug kwam was er n lamp aan in de hal beneden dus ik liep de trap af, was niemand.. (woonde toen nog met mn moeder alleen) maar wel waren ALLE lampen aan incl alle schemerlampjes.. En mn moeder lag gewoon in bed te slapen mn ex zat n keer alleen op zn kantoor en hoorde toen op de radio het nummer wat als laatste gedraait werd op de begravenis van zn beste vriend.. Dus mijn ex dacht ooh ff luisteren dat nr en dan ga ik met pauze.. Toen ie aant luisteren was, sprong er zon geel plak(notitie) briefje omhoog van zn bureau en daalte weer neer.... Dat was voor hem een teken! zo zijn er nog wel meer dingen waar ik nu niet op kom! Dus geloof er zeker wel in!
Ja ik geloof er zeker wel in! Mijn oma is 4 maanden geleden overleden en die rookte als een ketter! Toen ze overleden was rook in opeens rook in onze slaapkamer terwijl wij helemaal niet roken! Heel appart. Mijn neefje zit ook vaak rare dingen.... mijn opa is 9 jaar overleden en me neefje was 7 jaar en we hadden een reep cocolade in de kist neergelegt omdat die dat erg lekker vond. Opeens zegt me neefje kijk mama opa zit op de kist lekker de reep op te eten
Ik geloof er ook in. Dit omdat ik 1. zelf dingen heb mee gemaakt en 2. omdat mijn broertje o.a. kan communiceren met overleden mensen
het feit dat hier zo snel reacties op komen geeft wel aan dat het veel mensen bezig blijft houden *sluit zich erbij aan*: I believe
oke er is zeker meer tussen hemel en aarde maar ik ben er nog niet uit wat ....ik ben nu nog erg van de derek ogilvie zeg maar sta er nog steeds versteld van .... maar ik kan er niet achter komen wat een orb is ja een bolletje en heb foto's gezien ....maar is het iemand of een geest ?