ehh misschien ben ik de enige of gewoon verwend met een man die misschien 2 a 3 x per jaar alleen laat weg is. Maar ik zou er dus geen punt van maken als het wat later word,Als jij gezellig met vriendinnen weg bent wil je toch ook niet op de klok letten. Sowieso snap ik niet waarom hij geen sleutel bij zich heeft eigenlijk. dat zijn tel. nu uit staat jah dat is niet heel handig, maar misschien is zijn batt. op. je weet waarschijnlijk welke kroeg hij is, daar kan je evt. ook naar toe bellen.
het gaat er meer om dat ie weer iets beloofd en dat weer niet nakomt, en daar kan ik slecht tegen! hij neemt nooit een sleutel mee, als ik weet dat het laat word zeg ik wel dat ie een sleutel mee moet nemen en dan doet ie dat ook. maar nu had ie dus beloofd om er op tijd te zijn, en dat doet ie dus niet.
ik ga misschien teveel uit van het goede van de mens hoor, maar ik vind de reden er zal maar wat gebeuren met jou of je zoontje terwijl zijn telefoon uitstaat wel ontzettend ver gezocht. De wereld draait gewoon door hoor zonder telefoon. Vroeger had niemand een mobiel en kon je toch ook de hulpverlening bereiken Als ik op koninginnedag in de kroeg zou staan en het heel erg naar mn zin zou hebben (en een drankje op zou hebben ) dan zou het bij mij ookvoor kunnen komen dat het later word, ik zou ws wel even bellen, maar stel dat dat een keer niet zou gebeuren en mijn partner zou de deur dichtgedraaid hebben en de auto verplaatst hebben uit kwaadheid en om paniek te zaaien dan zou ik dat echt niet kunnen waarderen, op zn zachtst gezegt zulk soort dingenpaat je toch uit al s volwassen mensen?
Ik zou er me ook niet zo heel druk om maken als mijn vriend langer zou willen blijven MITS ik daar wel van op de hoogte word gebracht. Dus ik snap je frustratie wel.
Als dit vaak voorkomt zou ik t ook niet leuk vinden. Maar goed, aan de andere kant, tis koninginnedag, mooi weer en dan zou ik ook niet op de klok letten denk ik. Dat ie niet belt is niet zo netjes, maar mijn ervaring is dat mannen daar gewoon niet over nadenken, die zien daar niets ergs in. En je hebt m uiteindelijk toch aan de telefoon gehad? Oke, wel niet helemaal op de manier dat je t wilde, maar je weet nu wel dat ie nog ff weg blijft. (niet aanvallend bedoelt hoor, maar zo zie ik t) Hoe is t afgelopen?
hij kwam om 1 uur ofzo thuis, zag hem aankomen lopen, heb hem binnen gelaten en nog een keer gezegd dat ik het echt niet leuk vond en gezegd dat ie maar even op de bank moest gaan slapen. daar heeft ie de halve nacht gelegen. heb hem net nog een keer gezegd dat ik het prima vind als het later word maar dat ik dan wil weten en dat ie dan gewoon moet bellen dan kan ik gewoon gaan slapen en de sleutel ergens neer leggen, als ie dan gedaan had was er niks aan de hand geweest.
ja weet het, dan had ie de deur eruit gehaald zegt ie. maarja ik kan dat gewoon niet hem buiten sluiten.
Ik voel me heel slecht ik heb dat een keer met me ex gehad;... hij had geen sleutel bij zich en zou voor 12en terug zijn.. hij om 12 uur niet terug... ik hem bellen ja ik kom er zo aan... 1 uur nog niet.. ik was boos en ben naar bed gegaan alles op slot gedaan lampen uit.... kwam dit midden in de nacht via het dak van de keuken naar het slaapkamerraam en toen heeft hij me wakker gemaakt... nu kan ik er wel om lachen hoor hahahaha
Nou ik zou er regel van maken dat hij z'n huissleutel gewoon altijd meeneemt.. zo'n ding is toch niet zo zwaar ? En als er dan iets uitloopt kan hij altijd nog naar binnen en kan jij lekker naar bed..toch ? Veel mannen weten niet wat ze zeggen hoor.. ik had er gisteren ook zo eentje die zei dat hij eind van de middag zou komen, om 16uur smste hij dat hij eerst 'even' boodschappen ging doen, en om 19 uur had ik nog niets gehoord!! Meestal als ik z'n door hem zelf gestuurde sms dan terug stuur, dan zegtie : Ow, je hebt gelijk, ik dacht iets anders.. jaaa hallo, zeg dan even gewoon wat je denkt en bedoelt.. De groeten ermee.. Maar denk dat de meeste vrouwen hier wel een boek over kunnen schrijven haha. Zullen ze het ooit afleren ?
Haha.. herkenbaar hoor. Ik heb inmiddels wel geleerd dat de enige die je er echt mee hebt, jijzelf bent Deur op slot betekend 's nachts een hoop gedoe, hij zal er toch in moeten, zeker als je toch al weet dat je hem écht niet buiten laat staan. Je druk maken nadat je er wat van gezegd hebt heeft ook geen zin meer; je hebt het gezegd, hij gaat vrolijk verder en jij blijft stomen. En als dit af en toe gebeurd en niet elke week, zou ik me al helemaal niet meer druk maken. Ik ben daar misschien wat makkelijker in. Ga je op stap? Prima, ik zie je wel weer verschijnen en neem een sleutel mee. Veel plezier. Maar goed, het is hier ook geen wekelijks gebeuren, maar heel af en toe.
het is hier ook maar af en toe, maar vind gewoon dat je wel even kan bellen als het wat later word of idd een sleutel mee nemen, dan ga ik gewoon naar bed en dan merk ik het wel, dan is er geen probleem. heb ik ook zo tegen hem gezegd, maar heb nog een sorry of wat dan ook gehoord. heb hem wel vanmorgen om 5 uur eruit gestuurd toen onze zoon wakker was
Idd afspreken dat hij voortaan gewoon zijn sleutel mee neemt. Mijn man gaat gelukkig niet meer naar de kroeg maar wel iedere vrijdag naar zijn ouders. Eerste tijd lag ik echt net zo lang wakker tot hij een keer thuis was. Nu duik ik vaak lekker om 21.30 mijn bed in met wat series op tv of een goed boek en ga dan lekker slapen. Hij weet dat als hij geen sleutel bij zich heeft hij pech heeft
Daar ben ik het mee eens! Als het later wordt dan beloofd is het wel zo netjes om even te bellen of te smsen... het lijkt wel of wij vrouwen daar altijd achteraan moeten hobbelen.. ze staan er denk ik echt niet bij stil.. Was zijn telefoonbatterij nou leeg ? Of had hij hem gewoon uitgezet ?