jeetje kan je je man niet ffe met rust laten als hij uit gaat? dat doen wij dus echt niet bij elkaar hoor... uit is uit en dan bepalen we zelf wanneer we naar huis gaan..... zou ik erg pissig van worden als ik steeds gebeld zou worden wanneer ik naar huis kom... en mijn man ook...
het ging erom dat ie iets beloofd en ik kan er heel slecht tegen als je dat dan niet na komt! en bel dan even als het wat later word dat is toch niet te veel gevraagd?
Ik heb er hier ook zo een hoor. Die spreekt zoveel af, maar komt niks na. Als hij zoiets zou flikken en al helemaal zijn telefoon uit zou zetten heeft ie pech. Slaapt ie maar buiten of in het portaal. Afspraken nakomen is gewoon iets dat je doet, klaar. Beetje rekenschap houden met de ander zou ook wel fijn zijn. Mijn vent heeft het in 1 jaar tijd gepresteerd om 2 keer zijn afspraken na te komen. Vorige week daar nog zo'n ruzie om gehad, dat ik heb gezegd dat ie kon kiezen. Hij hecht waarde aan de afspraken die hij met me maakt en anders pak ik mijn spullen. Geloof dat het kwartje nu wel is gevallen.
Duidelijk een antwoord van iemand die NIET weet waar over ze praat, Jou man zal een uitzondering zijn. Die van Elsie en van vele andere staan heel anders er tegen aan. De mijne flikt het me ook. En ook nog eens nachten niet thuis komen dan piep je wel anders. Gelukkig is het laatste bijvoorbeeld nachten niet thuis komen of de telefoon niet opnemen stukken verbeterd maar toen meneer aan de gokkasten zat. Zat ik vaak genoeg met me handen in het haar van waar is die wanneer komt die en ook als zoonlief toen ziek was. Dus als je wat te vertellen heb doe het dan nuttig. Elsie meis ga niet te lang door met hem en zijn nukken grijp op tijd in en laat het niet zo door gaan. Je bent geen voetenmat voor hem. Kortom ga wat sterken in je schoenen staan en kom voor je zelf op. En ben je nog met die antibegonnen??
ik heb hem eens goed verteld hoe ik er over dacht, vind het prima als e uitgaat als ie een sleutel mee heeft is het prima dan ga ik lekker naar bed en dan merk ik wel wanneer ie thuis komt. maar nu kon ik niet naar bed omdat ik de deur dus niet af kon sluiten en hij de telefoon niet op neemt met hoe of wat. maar hij neemt dus voortaan een sleutel mee dus er is niks aan de hand meer hier.
Ben ik nou zo raar of is een nacht stappen en niet op tijd thuis komen, of een man die nachtenlang achter een gokkast hangt iets heeel anders?? Hij is gaan stappen, had het gezellig, had geen sleutel mee that's it.. Sorry maar dan sms je hem toch even dat je zn sleutel onder de kliko oid hebt gelegd en dat je hem gaat pitten!? Ik vind het niet zo raar dat een man er niet op zit te wachten om aan de telefoon verantwoording af te leggen tegenover zn vrouwtje naast al zn maten.
Ik ben je geen verandwoording schuldig maar moet het je even goed uitleggen. Tijdens mijn huwelijk met mijn nu lat. Bleef hij nachten weg. Van uit zijn werk zo de kroeg in en achter de gokkasten hij is gokverslaafd. Zelfs een telefoontje van ik kom niet kwam er niet. ? Of ik kom vanacht niet thuis! Hoe zou jij je dan voelen? Zal je een voorbeeld geven. Zoonlief lag in het ziekenhuis. Hij werd ontslagen uit het ziekenhuis en toen kon ik hem niet berijken hij zat in het cafe. Mag je dan niet boos worden omdat hij de telefoon niet opneemt?? en je machteloos voelen want dat is het wel op dat moment.
ik snap jouw situatie wel..geloof me, been there done that maar dat is bij tser toch niet het geval??
Met alle respect maar jou situatie met je man is wel even heel iets anders dan wat Elsie heeft. Jou man had een gok probleem en Elsie haar man gaat een keer stappen. 2 totaal verschillende dingen hoor. En haar dan adviseren om in te grijpen??? Kom op zeg, je hebt een relatie en neem aan dat je je eigen dingen ook nog kan/mag doen in die relatie. Van dit soort reacties gaan mijn nekharen echt overeind staan hoor. Jeetje als mijn man weg gaat moet hij lekker zelf weten waar hij is enw at hij doet en hoe laat hij thuis komt. Hij heeft toch lol met zijn vrienden. Kan me voorstellen dat sommige mannen stront ziek worden worden van hun vrouw. Altijd maar dat stomme gebel, gesms en gejank als een man weg is. Ik sms hem altijd even dat ik op bed ga en dat ik hem veel plezier wens. Hij doet dat zelfde als ik op stap ben, volgende dag spreken we elkaar wel weer.
Helemaal mee eens! Geef elkaar wat vrijheid...niks mis mee . @pnirmal: jou situatie is natuurlijk heel anders dan die van TS. @TS: fijn dat het opgelost is,en het de volgende keer anders gaat!