Ik moet even van me af typen op de 1 of ander manier snapt me vriend me niet. Dus hopelijk jullie wel. Wij hadden besloten voor een 3e. Spiraal laten verwijderen en sinds dien; onregelmatige cyclus. Ik had een koperspiraal dus hormoon vrij. Altijd 25 dagen er tussen sinds de verwijdering zit ik ineens op 30, 29, 26, 31 en nu ja hoor.. 25 dagen! Wat moet ik hier nou mee.. Zwanger worden van mijn 2e kwam ook al zo moeizaam desondanks nog wel spontaan. Volgends gyneacoloog PCOS niet vruchtbaar en op de 1 of ander dag wel zwanger... Gebeurt alles dan nu opnieuw? Elke menstruatie en elke keer de schommelingen maakt me toch verdrietig terwijl ik helemaal niet zo emoties- persoon ben........
Vervelend dat het niet stabiel is!! Maar je verleden bewijst dat je t toch kan.... Denk dat het best normaal is hoor dat je emoties gewoon meeschommelen met je cyclus, dat mag toch ook? Mannen voelen het niet en dus zullen ze het inderdaad ook niet zo begrijpen... Niet te hard zijn voor jezelf, houd een beetje hoop en moed! Knuffel en klets lekker van je af!
Dat valt toch behoorlijk goed mee niet? Het enige wat je nu gelukkig zou maken is natuurlijk het uitblijven en positieve test. Iedere keer je menstruatie krijgen is gewoon kloten.
Als je gynaecoloog toen PCOS heeft vastgesteld is het raadzaam toch weer contact met ze op te nemen. Het kan gewoon mazzel geweest zijn en dan heb je misschien het gevoel tenminste vooruit te komen. Ik heb ook PCOS, en de eerste ging toch ook zonder meds. De gyn. zegt dat we gewoon mazzel hebben gehad. PCOS wil ook niet zeggen dat je niet vruchtbaar bent, maar verminderd vruchtbaar. Het kan dus nog steeds. Ik zou echt even een doorverwijzing vragen. En je mag verdrietig zijn he, het is ook moeilijk elke x de teleurstelling! Huil, wees boos en emotioneel, en ben even lief voor jezelf. Daarna weer vol goede moed de volgende ronde in. (klinkt makkelijker dan gedaan )Succes!