Ik wilde pasfoto's maken van de baby. Dit omdat de opa en oma van mijn partner (overgrootouders dus) graag een pasfoto willen voor in hun stamboom-fotolijst aan de muur en omdat ik tzt een paspoort voor onze mooie knul wil hebben omdat hij nu een beetje baby-af begint te raken en hij toch een ID nodig heeft. Dus ik ga naar de muziekwinkel hier in het dorp waar ze pasfoto's maken. Kom ik daar binnen, zie ik daar het meisje staan dat de verleden keer ook mijn pasfoto's heeft gemaakt. Ik zag dat ze aan de telefoon was. Ze ziet mij aankomen en blijft gewoon bellen totdat ik bij haar aan de balie sta. Ze praat nog anderhalve minuut door en zegt: 1 momentje, ik leg je even neer.... Vervolgens vraag ik over de pasfoto's, en dan krijg ik een erg lauwe rotsmoes dat ze niet goed weet hoe de software werkt en dat de regels betreft pasfoto's zo streng zijn en ze niet goed weet hoe ze hiermee om moet gaan. Of ik maandag terug wil komen. Ik confronteer haar met dat ze mijn eigen pasfoto's ook heeft gemaakt en dat deze toch goed gelukt zijn () en dat het vast wel goed zal komen. Ja, ze had geen ervaring met baby's en ze was bang dat ze afgekeurd zouden worden. Maandag terugkomen. Ik was de winkel nog niet uit of ze hing alweer aan de telefoon met haar 'ben ik weer'. Ik hoop dat ze ontslagen wordt. Rotgriet :x!
Dit komt bij mij eerder over als ik heb geen zin het is te warm en straks werkt dat kind niet mee. Ik zou het tegen de bedrijfsleider zeggen van die zaak.
Ja dat ga ik misschien ook wel doen ook. Ik had het er net met een vriendin van mij over; ze vertelde me: ik ben er al een tijd niet meer geweest, maar ik zie dat er niks veranderd is... Nou ja, duidelijk dan. Die tent mag wat mij betreft worden overgenomen die iemand die er wel wat om geeft en anders gewoon worden opgedoekt. Stom gedoe. Ik bel maandag wel een andere winkel in het dorpje hiernaast. Mijn eer te na om daar nu nog pasfoto's te laten maken. Ik zet daar nooit meer een stap binnen! :x (en met nooit bedoel ik: totdat ik niet meer boos ben of ze iets hebben wat ik wel héél hard nodig heb )
Doos?? klacht indienen?? wat overdreven. Ze zegt gewoon ik heb geen ervaring met kinderen... eerlijk toch.. zie het probleem niet zo..
Ik zou ook klacht indienen. Je zal toch niet de eerste zijn die van zijn(of haar) kind foto's komt laten maken....
Tja, niet te druk maken met dit weer en gewoon naar een andere zaak gaan. En daar nooit meer heen gaan, op de lange termijn zullen ze hier denk ik meer van leren.
Ik lees het toch anders, Ze zegt eerst dat ze geen vertstand heeft van de software terwijl ze de vorige keer hier dus ook mee had gewerkt. Daarna pas 'de smoes' dat ze niet met baby's om kan gaan. Zoals ik het lees had ze er gewoon geen zin in. Vind het ook erg onprofessioneel om te blijven bellen als er een klant binnen komt (werkgerelateerde telefoontjes zijn anders natuurlijk) Ik zou geen klacht indienen maar wel naar een andere winkel gaan.
Ik zou wel een klacht indienen.... Anders weet de eigenaar toch niet dat zo'n meisje zich zo gedraagt?!
Ik vind het eerlijk gezegd niet zo raar... Toen ik pasfoto's liet maken van onze dochter vertelde de medewerkster ook dat ze dat niet kon en of ik daarom even wilde wachten op de eigenaar. Die was toevallig even een broodje aan het halen dus ik heb gewacht en toen heeft hij de foto's gemaakt. Een pasfoto van een baby is toch wat anders dan de standaard pasfoto's. Onze dochter moest op de grond liggen en de fotograaf heeft van bovenaf de foto gemaakt en hem later zo gephotoshopt dat ie aan de standaarden voldeed. Ik kon de pasfoto's dus ook niet meteen meekrijgen.
slechte serviceeee heb ik hier een mega hekel aan ik kom dan nooit meer terug in de zaak , never ever meer , pech voor hun ze zijn hun klant kwijt en vaak laat ik het vrienden ook ngo weten ga daar niet heen hahaha ik ben vandaag heel goed geholpen door een verkoper die zijn eerste dag had ,, had gelijk zoiets kom volgende keer weer hier heen. je kan altijd ene klacht indienen bij de manager / baas van de zaak
Mijn zoon is morgen elf maanden. Hij kan zowel rechtop zitten als zijn hoofd recht houden en zodra ik de begintune van Bumba neurie/zing, kijkt hij naar me alsof hij een havik is en ik de muis ben. Dat hele op-de-grond-leg-gebeuren hoeft dus niet. En daar heeft ze het niet eens over gehad. Het was voor mijn gevoel meer de desinteresse en haar mobiele telefoon. Misschien dat ik morgen even elders ga kijken (ik denk dat ik eerst even ga rondbellen ).
Zou ik ook doen. Gewoon naar een andere winkel. Belachelijk dit zeg. Echt zo van 'alleen op de wereld'.
Het moge duidelijk zijn dus jullie over het algemeen geen foto's van kleintjes nemen volgens de "officiele" eisen. Geloof me is echt niet makkelijk. Het bellen was inderdaad niet zoals het hoort , daar zou je haar evt op aan kunnen spreken maar dat ze geen pasfoto van je kindje maakt dat vind ik niet raar .
Ik zou.........Geen idee wat ik zou, tis me veulte heet! Dat ze daar wat dom met haar mobieltje staat is overigens wel rete irritant, maar ook daar kan ik me met deze warmte niet druk over maken